rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Bir Kup Tatlı

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
943 1/20
...k17.06.2026Hepsi harikaydı🌺
...n07.05.2026Herşey çok güzeldi
...n17.05.2026Kahve aşırı sıcaktı hemen teslim edildi ve bu sefer farklı bir tatlı denedim ve yine çok başarılı 🥹💖
...k14.05.2026Çok tazeydi güzel bayıldım 🥲
...r09.05.2026Harika herşeyi ile mükemmel bence
...n07.05.2026O kadar güzeldi ve o kadar hafifti ki tam olarak tatlı krizine eşlik edecek tatta. Kreması çikolatası bayıldımmm
...n04.05.2026tazeliğini ve tadını bozmazsanız her daim sipariş veririm. Çok güzeldi.
...a04.05.2026Magnolayalar tazeydi, hızlı geldi
...r22.04.2026Efso
...g20.04.2026Tadı çok lezzetli ve tazeydi ikram gönderdiğiniz şey de çoo lezzetliydi .. Sadece tam bir profiterol bağımlısı olarak , içinde damla çikolata yada çikolatalı fıstık aradım ..
...l19.04.2026Tatlı ihtiyacımda aklıma gelen tek yer burası başka yere bakmıyorum bile kaliteli sunum kaliteli hizmet başarılarınızın devamını dilerim gerçekten çok güzel ikramlar ayrı bir güzel ellerinize saglık
...z16.04.2026Magnolia yine yine yine çok iyiydi
...z16.04.2026Magnolia çok çok çok çok iyiydi
...z16.04.2026İkram için teşekkür ederim. Spoonful gerçekten güzeldi ellerine sağlık. Fiyat olarak da porsiyon olarak da gayet iyi.
...z15.04.2026Tatlılarınızı çok beğeniyorum 😍 Hatta öyle ki yanında gönderdiğiniz ikramınızı da çok beğendim. Satışı varsa sipariş etmek isterim
...ç13.04.2026Merhaba kolay kolay yazmam ama hepsinin tadını, camda sunumunun olmasını ve taze olmasını beğendik emeğinize sağlık. İkramınız için teşekkür ederiz 🌸🙏
...n25.03.2026Hayatımda yediğim en güzel tatlılardı bu bölgede ki en taze en güzel muhallebiyi yapmışlar çileklerde çok tazeydi
...r13.03.2026ilk defa sipariş verdik,cidden çok beğendik.lezzeti ayrı olay,Kavanozda olması ayrı olay.Lütfen bozmayın elinize sağlık🙏
...a10.03.2026Özenli gelmişti çikolatayı eritip hızlı bir şekilde teslim ettiler teşekkürler
...a10.03.2026Hızlı taze lezzetli
...n09.03.2026Ay burayı keşfettiğim için aşırı mutluyum resmen bağımlısıyım muhteşemsinizzz
...z28.02.2026Profiterol çok güzeldi, cam kavanozda olması da ayrı bir hoşumuza gitti. Çikolatası hafifti, kreması ve keki çok lezzetliydi. Kurye abiye çok teşekkür ederiz, çok efendiydi Rabbim kazancını artırsın
...n27.02.2026Elinize emeğinize sağlık. Tatlılar annem için çok seviyor sizin tatlıları
...f26.02.2026Her şey gerçekten çok güzeldi. İkram olarak gönderdikleri kurabiyeler yediğim en lezzetli kurabiyelerden biriydi. Emeğinize sağlık, lütfen bu kaliteli hizmeti ve lezzeti korumaya devam edin.
...t21.02.2026Hızlı geldi tatlıları çok taze cake been tatlinin üstündeki çikolata sıcaktı çok beğendik 😁😋
...n15.02.2026İkram için teşekkür ederimm
...n14.02.2026Biraz gecikti ama olsun beklediğimize değdi küçük hediyeler için teşekkürler
...t13.02.2026bağımlısı olduk tüh :)
...t13.02.2026Bu kadar güzel ve taze olması yıllardır aradığım lezzet
...n12.02.2026Bir dönem cup tatlı deliliğinden beri söylemiyordum sütlü tatlı yemek için denedik gerçekten çok beğendik teşekkür ederiz ayrıca tadına bakamadım hediye kurabiyenin ama teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday14:0023:59
Sunday00:0001:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: