rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Meşhur Sarıyer Börekçisi

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Fevzi Çakmak Cad. No:10 A
...k15.06.2026Ben kaşarlı poca istedim kıymalı poca geldi sizi kiniyorum
...e13.06.2026Yapılan olumsuz yorumlara katılmıyorum, kaşarlı simit yerine simit yolluyorlar demişler, doğru geldi. Pudra şekerim flan hepsi tamdı diğer işletmeler bu şekerede ücret alıyo
...ı09.06.2026bu inanılmaz
...r05.06.2026muhteşem
...a06.05.2026sıcak 5 yıldız kafadan hızlı 5 de buradan kurye 5 de buradan .👍👉
...l24.04.2026hızlı sevkiyat lezzetli ürün tşk ederim
...a18.04.2026Sipariş verdim 9 dakika sonra geldi
...a27.03.2026tadı gayet güzeldi kurye de baya hızlı getirdi
...e08.02.2026Her şey için teşekkür ederim. Çok lezzetliydi. Kurye için de ayrı teşekkürler yağmurlu havada yemekleri soğutmadan bize ulaştırdı
...l17.01.2026Verdiğim sipariş o kadar sıcaktı ki sanki fırından çıkartıp hemen bana getirmişler gibiydi ve çok lezzetliydi.Hayatımda ilk defa böyle hem sıcacık hem lezzetli hemde çok hızlı getiren işletme görmedim
...k15.01.2026çok beğendik ikramınız için çok teşekkür ederim
...n05.01.2026İnanılmazdı tek kelimeyle harikaydı küt böreği ve Adana böreği başarılar
...n21.12.2025Börekleri çok güzel her sabah burdan sipariş veriyorum teşekkürler 🫶🏼
...ç16.12.2025adam uçuyo
...a21.10.2025sıcaktı her şey çok güzel hızlı teşekkürler
...k12.09.2025Tek kelimeyle mükemmel poğaçalar efsane👌🏻👏🏻👏🏻
...m17.08.2025Kıymalı pide favorim
...m17.08.2025Hızlı ve sıcak geldi kıymalı pideleri süpeeeer
...n07.08.2025Cok guzeldı
...m30.07.2025Kıymalı pidesi süper
...z12.07.2025Çok güzel sıcacıktı elinize emeğinize sağlık
...n10.07.2025Börekler lezzetliydi kuryede gayet kibar ve iyi biriydi
...k05.07.2025Eğer pide veya börek alacaksak hep burdan alırız cidden çok lezzetli yemekleri
...m01.07.2025Çok hızlı geldi
...l01.07.2025Sicacik geldi cok tesekkurler
...k13.05.2026kaşarlı simit istedim düz simit geldi
...ç30.01.2026Fiyatina gore porsiyonu az fakat sicacik geldi cok tesekkurler
...y18.12.2025çok lezzetli ama sadece çok yağlı olmasından bir yıldız kırdım
...n09.08.2025Nota bille yazdım Herşey çok iyi ama meyve suyu neden karışık içemediğim şeyi satın alıyorum lütfen dikkat edelim.
...n26.07.2025açma sade istemiştim zeytinli yollamişlar kimse yemiyor zeytinli açmayı malesef ziyan oldu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0019:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: