rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Saray Muhallebicisi 1935

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
Mahmutbey Sok. Tansu Sok. No: 19*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...i22.05.2026Peynirli yerine kıymalı gelmiş ama çok güzeldi. Teşekkürler.
...i16.02.2026Lezzetli bir külbastı yedim.
...n05.01.2026Teşekkürler
...r29.12.2025İlk defa ysde bir isletmeye yorum yapiyorum. Pasta siparis ettik biz istemeden fazlaca karton tabak pecete ve catal gonderme nezaketinde bulunmuslar . Pasta da gercekten cok lezizdi. Tesekkurler.
...ş26.12.2025çok lezzetliydi
...r16.12.2025ayranın tüketim için son günüydü onu da içtim bi şey olmadı salata her zamanki gibi temiz ve lezzetliydi.
...I10.11.2025Çok iyi
...r19.08.2025Her zaman ki tazeliğinde lezzeti yerinde teşekkürler 🙏🏽
...ı14.08.2025Her zaman notlara yazdığım okunuyor. Hızlı kaliteli ve sıcacık vazgeçilmez saray kalitesi. Teşekkür ediyorum 🌟
...ı05.08.2025sipariş çok hızlı geldi ve çok lezzetliydi.
...E02.08.2025Çok başarılı
...s31.07.2025Köfteler ortadan ikiye bölünmüştü. Sayenizde ilk defa kelebek köfte yedim. Daha önceden yediğimde hep normal köfte olarak geliyordu, bu sefer niye böyle oldu?
...l17.03.2026Köftesi lezzetli ama soğuktu, salata sadece göbek maruldan oluşuyor biraz çeşitlendirilebilir. Ekmekleri harika
...k27.10.2025Çorba ve tavuklu pilavın lezzeti yoktu. Birde tavuklu pilavdan kemik cıktı.
...k30.09.2025Kazandibi güzel, aşure fena değil ama şube şube değişiyor mu saray muhallebisinin tadı bu kadar onu çok beğenemedik.
...z27.04.2026porsiyonlar çok küçülmüş makarna?dolu vi çorba?geldi
...ı28.08.2025Hızlı sıcak ve kaliteli. Çok teşekkür ederim
...i27.03.2026ilk defa saray muhallebicisinden böyle bir yemek geldi. ızgara köfte söylemiştim üstteki 2-3 köfte bütün alttakiler parçalanmış halde geldi. kalan köfteleri koyduklarından şüphe ettiğim için yiyemedim
...a04.12.2025Köfte Dürümün içinde soğan var domates var biber var patates yok, içindekilerde yazanlardan çok farklıydı. Sadece köfte patates yazıyor diye istemiştik.
...n08.10.2025Tavuk külbastı çok iyi pişmemişti, tavuk ürünlerinin pişirilmesine dikkat edilmesini rica ederim. Bunun haricinde her sey güzeldi.
...n08.09.2025su gibi çorba
...u16.08.2025ÇITIR MANTI İDARE EDER PORSİYONU İYİ TATLILAR PROFİTEROL MÜKEMMEL AŞURE ÇOK ŞEKERLİ
....05.06.2026Porsiyon çok küçük ve hiç tadı yoktu hamur gelmişti et yoktu o kadar
...n23.05.20262 dilim su böreği yerine 1 dilim gönderilmiş
...r23.05.2026Beraber bi omletti.hem soğuk hem de bembeyazdı. Yumurtanın sarısı ile turşu mu yaptınız merak ettim
...k21.05.2026Mantı küçücük 500 tl almayın sakın
...a30.01.2026Yemekler adeta kar gibi yağdı.
...z20.01.2026Çorbadan kesilmiş tırnağa benzer bir şey çıktı ve salata suyu tamamen torbaya akmıştı.
...r10.01.2026Aşırı kötü, hayatımda içtiğim en kötü çorba resmen su gibi ,
...l01.01.2026Porsiyon çok az ayrıca yaklaşık 1 saatte geldiğinde siparişim
Monday,Wednesday,Friday07:0015:45
Tuesday,Saturday06:4515:45
Thursday07:0014:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: saray.muhallebicisi@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0840005242700013