rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Sarıhan İşkembe

4 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
2. Kısım Mah. Avni Akyol Bulvarı No:7 Sofa B Blok Dükkan:11*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r01.04.2026kokoreç yanında mutlaka acı biber turşu göndermelisiniz.
...ç31.01.2026Her daim corbada tek adresimiz
...k26.01.2026güzeldi
...t21.11.2025Dürüm o kadar doluydu ki artık dürüm değildi. Nemden parçalanmıştı. Yiyemedim... Cam kavanozlar için çok teşekkür ederim... Hijyen önemli. Ellerinize sağlık
...n31.10.2025Roka göndermedikleri için bir puanı kırıyorum
...r08.09.2025Lezzetliydi ancak sıcaklık konusuna değinseniz süper olur. Teşekkürler
...k23.03.2026Kella paça Çorbası için nota ba herhangi bir acı sos , sarımsak sosu gönderilmemiş ayrıca etin tadı garipti. Köfte aşırı tuzlu bir tane yiyip bırakmamıza yetti. Diğerleri iyiydi fakat not yazmama rağm
...ç26.01.2026Yemek güzel ve özenle paketlenmişti cam kavanozlara konulması da sağlık açısından çok iyi düşünüşmüş ancak sipariş yaklaşık bir saat sonra geldi geç gelmesi dışında süperdi
...a24.01.2026Çorba vasattı
...a23.09.2025Patlıcan kebabı resmen pişmemişti, içi pembeydi, onun dışındakiler genel olarak iyiydi. Özellikle çorbaları beğendik. Zamanında teslim edildi.
...n12.01.2026Hastayken söyledim pide tamamen yanık geldi normalde o ürün mutfak dan çıkmaz saruhana yakışmadı
...r11.06.2026Küçük porsiyon
...n02.09.2025Paketleme çok kaliteli. Lezzet harika
...n19.08.2025Her zaman ki gibi müthiş
...m05.08.2025 özenli paketlemenize bayıldık öyle kartonlarla yolamayıp cam kavonozlarda ve kaynar şekilde geldi elline emeğine sağlık şimdi hemen tekrar sipariş vereceğim ❤️
...n31.03.2026Buz gibi geldi :(
...l04.01.2026Tavuk suyu çorbası çok güzeldi. Lahmacun çok kötüydü içinde garip şeyler vardı yiyemedim. Mantısı eskisi gibi lezzetli değil.
...R13.10.20251,5 saatte gelen teslimat üzdü:( Sarıhan'a gidip orada yerseniz evet yemekler cidden lezzetli. Ama eve siparişte bu süreler kabul edilemez. Yoğunluğunuz olduğunda lütfen sipariş kabul etmeyin
...a29.09.2025İlk defa gelen kelepaça çorbasına yorum yazıyorum. Çorbası yalan geldi yani biraz sulandirilmiş. lezzetli ama su katılmıştı .Devamlı aynı çorbayı söylüyoruz.içindeki eti boldu .Bilemedim ne oldu
...r10.06.2026Çorba buz gibi geldi. Yanında gönderdikleri pide kupkuru olmuştu
...u29.05.20262 çorba sipariş etmeme rağmen yanında koydukları sarımsak bitmiş ti acı sos yok denilebilicek kadardı. Bu parayı alıyorsanız bir çorba için yanında gönderimine dikkat edilmesi gerekirdi. Lezetti iyiyd
...i14.03.20266 tane tavuk parçasına 600₺… Kelle Paça’nın ayarsızlığı… kazara sipariş verme çık buradan şerefinle aç kal, paranla rezil olma!
...i07.03.2026Kelle paça değil de, sanki mercimek çorbası içtim. Süzüp yollamışlar.
...r18.01.2026Iskembe corbasi miydi cocuk mamasi mi emin degilim. Pide icinde evde yapsam herhalde bu sonucu yakalardim. Uzun zaman once ki Sarihan’in kalitesi ile alakasi yoktu.
...n11.12.2025310tlye mercimek satiyorsunuz yanina bi limon sarimsak aci sos koymuyorsunuz rezil ettiniz
...n26.10.202520/40 dk da gelecek yemek 2 saat sonra soğuk geldi
...z21.10.2025Rezalet siparişi verdim 1 saat geçmiş imkanınız varsa gelin siz alın diyor gittim kendim almaya buz gibi üstü yağ donmuş çorba verdiler tavsiye etmem
...r05.10.2025Pide ve lahmacun cig geldi
...z07.08.2025ilk defa kötü urün geldi
...l20.07.2025Sakın sipariş vermeyin .İki çorbayı 1 saat 25 dakikada geldi.3-4 km mesafede en sakin zaman diliminde.En kötüsü arıyorsun adamların umrunda değil.Bir daha asla sipariş geçmeyeceğim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Sibel Sarıhan

Sarıhan İşkembe