rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Sultan Pide

TESLİMAT
3.1 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
Çamlıbelde Yolu Nazik Sok. No:56/C Tuzla (Aydınlı Mah.)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n06.06.202612 Yıldır buradan lahmacun, pide sipariş ediyorum, güvenilir işletme, bugün ki lahmacun en iyisiydi diyebilirim.Puanını dikkate almayın derim daha fazlasını hak ediyor.
...n13.03.2026bekledigimden erken geldi ama guzel her zaman siparis veriyorum sadece bu aralar mazleme az gibi
...ı25.12.2025çok güzeldi
...u18.11.2025Çok lezzetli çok güzel olmuş son derece çok güzeldi sıcak geldi ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık çok teşekkür ederim
...u15.11.2025Çok güzeldi çok lezzetliydi harikaydı sıcak geldi ellerine emeğine yüreğine sağlık çok teşekkür ediyorum
...a02.10.2025Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık
...n21.07.2025Aydınlıdan yaylaya iyi bir hızda geldi. Mantar güveç ve lahmacun salatası geliştirilebilir. Güveç yanındaki lavaş çok iyiydi. Lahmacun harcı farklı ama lezzetli. Burayı mutlaka deneyin derim.
...z27.11.2025lahmacun çok güzeldi fakat 1,5 porsiyon kavurmalı kaşarlı pide çok az malzemeli ve küçüktü :( diğer pideleri çok güzel onları hala tavsiye ederim :)
...r13.05.2026fena değil fiyatına göre ortalama
...n14.01.2026içi az
...T18.01.2026Özensizdi iç malzemesi azdı hamur olmuş vaziyetteyd 2 yıldız fazlası değil
...y10.09.2025Coca cola Zero söyledim ama normal coca cola geldi
...ı09.07.2025Fırın sütlaç fırınlanmamış üzerinde sert kabuk bekliyoruz FIRIN DİYİNCE alüminyum kasede geliyor bilginize. pide aşırı tuzlu gereksiz bi tuz. En güzel şey kolaydı o kadar diyim teşekkürler!
...n16.06.2026Bu kadar kötü nasıl yapılıyor anlamak mümkün değil, bırak lezzeti malzeme yok denecek kadar azdı sadece hamur yedik
...z12.06.2026eskiden cok ğüzeldi lahmacunlar sütlaş hiç iyi degil daha önçeki siparişler cok ğüzeldi sütlaş cok kötü
...k10.06.2026merximek söyledim yayla çorbası geldi yakın diye sipariş ettim hazırlabnması 25 dk gecikti. pideyi belediyenin taziye yemeği için hazırlanan tuzla belediyesi kutusunda yolladılar. maşaallah
...h08.06.20261.5 porsiyon kuşbaşı kasar pide söyledim yemin ederim içerisinde 20gr et yok hakkım haram olsun
...a13.04.2026üzerinde neredeyse hic kaşar peyniri yoktu alti okadar inceydiki kup kuruydu yiyemedik
...y05.04.2026pide ezilerek gelmis keske fotograf koyabilsem de gorseniz
...n28.02.2026Bozdu artık maalesef kayış gibi ne tad var ne tuz
...t18.02.2026kuşbaşısız kaşarlı biberli pide
...k02.02.2026Lahmacunun yanında hiçbir şey yollamamışsınız boş lahmacun yedim bir tane sipariş verdim diye mi böyle bir muamele gördüm anlamadım bir daha da sipariş etmem zaten
...u28.09.2025Fotoğraftakiyle alakası yok kavurmalar çok kokuyordu yiyemeden attım
...I18.09.2025Verilen paraya yazık özellikle nota yazdım bol malzemeli olsun diye buna rağmen resmen kaşarı gösterip çekmişler dilimlerin neredeyse hepsi bomboştu mantarda kaşar yoktu çiğdi ya ne diyin haram be
...z30.07.2025kesinlikle tavsiye etmiyorum. 1 buçuk kavurma kaşarlı söyledim 1 geldi ve kaşar sadece selam vermiş pideye
Monday,Tuesday,Thursday,Friday09:3021:30
Wednesday,Saturday09:3021:00
Sunday09:3021:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: