rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Hot Döner

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Namık Kemal Cad. No:3/1
...l19.06.2026Notumu dikkate almışlar lezzetide çok iyiydi çok beğendim elinize emeğinize sağlık teşekkürler.
...u12.05.2026HARİKAYDI HARİKA… emeğinize sağlık
...n16.03.2026Çok lezzetliydi
...a09.12.2025Lezzetli ve sıcaktı. İkram için de teşekkürler
...r07.12.2025Kusursuz
...r07.12.2025KUSURSUZ
...r26.06.2025Kolay kolay dısarıdan yemek yemeyen dayım cok begendi
...n22.06.2026Gayet güzeldi sosu baya güzeldi ama bence sosu biraz daha fazla koymalısınız 1 puanı da patatesten kırdım patatesler çiğ siyah falanlardı anlayamadım kotuydu ama onun dışında güzel 10/8.5 denenir cnm
...ı08.06.2026İyiydi ama iç sos tadı pek alamadım yanlışmı işaretledim acaba die düşündüm ama emin değilim
...a24.02.2026elinize sağlık
...U13.04.2026et döner dürüm söyledim fena değildi, et pek güzel değil daha iyi olabilir
...ü02.03.2026Baaya güzeldii
...n20.12.2025her zamanki gibi mükemmel elinize sağlık
...r22.11.2025Öncelikle çok beğendim, teşekkürler. Dürümlerin özenle hazırlandığı ve paketlendiği belli. Tekrar sipariş vereceğim. Kötü yorumlara anlam veremedim. Bu devirde temiz ve özenli işletme zor bulunuyor.
...e10.11.2025sıcak ve hızlı geldi
...r08.11.2025Çok beğendik
...ş08.11.2025hızlı teslimat süresi teşekkürler
...N31.10.2025Mükemmel ilgi 5 yıldızı hakeden lezzet ve zamanında getirilmesi mükemmel memnuniyet
...k13.10.2025güzeldi dışı biraz kıtır olmuş sadece onun haricinde sipariş iyiydi kuriye de zamanın da geldi
...k07.09.2025sipariş güzel ve sıcak geldi,kurye gayet güler yüzlü ve nazikti. teşekkür ederiz, kolay gelsin😊
...n05.09.202510 numara
...ç09.08.2025çok lezzetli ve doyurucuydu. Bence değerlendirilmesi gereken bir tat, hepinizin eline sağlıkツ
...t05.08.2025siparişim sıcak geldi afiyetle yedim ellerinize sağlık kolay gelsin her zaman yediğim yer tavsiye ederim
...ü11.03.2026Daha önce de buradan sipariş etmiştim önceki siparişim daha sosluydu bu siparişim etler çok kuruydu yerken zorlandım özel sosu asla göremedim içinde daha soslu olsa çok güzell olur
...u23.01.2026Doyurucuydu ama lezzet yoktu maalesef
...n29.04.2026İçine kaşar koyursun ve soğuk geliyor yenecek durumda değildi
...z15.03.2026yemek soğuk geldi ürünler pazar poşetlerine konmuş ve öle bağlanmış ki çözemedim bence bir yıldız bile bu hizmete anca eder.
...k13.03.2026tatsız tutsuzdu
...n08.03.2026Dönerin tadı aşırı kötü ve soğuktu. döner yenilebilecek durumda değildi. Fena mide bulandırdı
...t08.03.2026sadece lavaş yedik arkadaşlar elinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: esnrestoranlari@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0380097034800001