- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Yağcıoğlu Pastane & Restoran
Yağcıoğlu Pastane & Restoran Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
lezzetli ve sıcak pizza,hızlı teslim..teşekkürler
...n
2 Ay Önce
Kokteyl kazandibine bayıldık. Çok lezzetliydi. Islak kek ismiyle müsemma. Gerçekten düşünmeden tercih edebilirsiniz. Diğer ürünlerini de denemek için sabırsızlanıyorum.
- Kokteyl Kazandibi (Paket)1.000 TL
- Islak Kek290 TL
...z
2 Ay Önce
şaşırtmayan lezzet
- Karışık Tuzlu Kuru Pasta (500 gr.)660 TL
- Not availableSpesiyal Tatlı Kuru Pasta (250 gr.)
...ı
3 Ay Önce
Krep nefisti tavsiye ederim
- Yağcıoğlu Spesiyal Krep820 TL
...ı
3 Ay Önce
Güllacın paketlemesi çok kötüydü bütün sütleri naylonun içine akmıştı , iki tatlının da tadı çok nefisti
- Aşure450 TL
...u
3 Ay Önce
Hepsi çok lezzetliydi, ikram güllaç için de ayrıca teşekkür ederiz.
- Profiterol (500 gr.)1.250 TL
...ı
3 Ay Önce
harika tavsiye ederim
...r
4 Ay Önce
tek geçerim,enfes
...r
4 Ay Önce
Lotuslu pasta çok hafif ve tazeydi
...u
4 Ay Önce
küçük ön kutlama yapacaktık onun için bile not istedik çok güzel bir şekilde yazmışsınız harikasınız
...r
5 Ay Önce
Pasta taze ve lezzetliydi.
...r
6 Ay Önce
Her zaman olduğu gibi harika
...e
7 Ay Önce
Çok tazeydi teşekkürler.
...u
8 Ay Önce
Gerçekten Yağcıoğlu kalitesi bambaşka. Mükemmel bir pasta taze lezzetli ve içi çikolatalı mükemmel
...i
8 Ay Önce
tesekkurler
...l
9 Ay Önce
Kurye çok saygılıydı. Yağçıoğlunun kalitesini zaten biliyoruz.
...r
11 Ay Önce
Her zaman taze, her zaman güler yüzlü…
...r
11 Ay Önce
Muhteşemsiniz!
...y
11 Ay Önce
Pasta çok iyiydi.
...z
1 Yıl Önce
Çok güzel, hızlı geldi
...e
1 Yıl Önce
çok minimal ama tadı harika damakta kaliyor küçük kızımla bayılarak yedik ☺️
...n
9 Ay Önce
Kutunun kapağı açıldığında pasta yana devrilmişti. Bu nedenle ezilmişti. Daha özenli paketlenmesi ya da taşınması gerekir. 1 puanı bu nedenle kırdım. Yoksa pasta taze ve lezzetli.
...n
5 Gün Önce
Pasta için mum istemiştim, göndermemişler. Notlara dikkat etmedikleri için puan kırdım
...z
4 Ay Önce
Gayet güzeldi ama AŞIRI PAHALI. Bahçelievler’deki ortalama bir restauranttaki tavuk bu fiyat olmamalı.
...Z
7 Ay Önce
Pasta güzeldi ancak fiyat çok pahalı.
...u
3 Ay Önce
Islak kek kötüydü yiyemedim bile bildiğiniz sulu kek. tiramisunun içinde parça çikolata olmasa daha iyi olurmuş
- Not availableTiramisu (Küçük)
...l
8 Ay Önce
Kurye çok hızlı ve pasta güzeldi fakat not istedim notum yazılmamış
...t
11 Ay Önce
Begenmedim cunku muhallebisi nerdeyse su kivaminda, kadayiflar bayat ayrica kadayifin altindaki karamel sos aci bi tat katmis. tatli krizine girmesem yiyemezdim herhalde
...n
1 Ay Önce
Krema bozuk tartolet bayat tesmen beklemiş ürün ve750 TL çöp oldu
...ç
2 Ay Önce
Vişneli pasta istedim, orman meyveli gönderdiler.

