rider-banner-icon
  • Restoran Teslimatlı

Vintage Burger House

2.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Lala Mustafa Paşa Sok. No: 3
...ı22.12.2025Haftada 4 kez sipariş veriyorum,hem hızlı hem sıcak geliyor,müthiş lezzet,tavsiye ediyorum
...ı08.12.2025Notlara dikkat ettiğinizden dolayı çok teşekkür ederim. Gayet güzeldi, uzun zamandan beri yediğim en iyi tavuk burgerdi.
...ı22.11.2025Her şey çok iyiydi,lezzetli ve hızlı
...A13.10.2025Notlara dikkat edilmiş ve çok hızlı geldi. Teşekkürler.
...e27.09.2025Yemek erken geldi
...i27.09.2025Cok guzel bir burgerdi herkesin denemesini tavsiye ederim
...n23.09.2025Çok lezzetliydi. Sıcak ve tam zamanında geldi çok teşekkür ederim ❤️
...n24.08.2025gayet güzel yapıyorsunuz
...n20.08.2025porsiyon olarak yeterli bir makarnaydı. krem vs de yerindeydi. sadece biraz fazla yumuşaktı, bir iki dakika az haşlayabilirsiniz
...n20.08.2025makarnanızı bir kaç kez denedim. gayet güzeldi. çeşit eklemelisiniz.
...r21.05.2026güzelkeşke içecek beraber gelse
...u04.02.2026Hamburgerim biraz fazla tuzluydu.🥲
...n01.10.2025hamburger güzeldi ancak adında mantar olan bir şeyin içinde daha fazla mantar olmalı
...ı17.09.2025Gayet guzeldi. Tek sikayetim fiyata gore porsiyonlar doyurucu deil ve diyer burger restoranlarina gore daha yuksek fiyatta daha az yemek var. Yine ilerdi iyi bir indirim olursa alirim
...n06.09.2025Hamburgerleri her zaman çok lezzetli, uzun süredir severek sipariş veriyorum. Ancak son birkaç siparişte paketleme zayıftı, hamburger dağılmış geldi. Patatesler de çok yağ çekmişti.
...i21.03.2026Bu seferkini pek beğenemedim, bir tık aceleye getirilmiş gibiydi. İçindeki et hafiften yanmış gibiydi.
...ı17.11.2025Yemek ve patates soğuktu kurye çok yavaştı
...i01.09.2025It was so cold but good
...i28.08.2025Yemeğe diyeceğim laf yok ama çok geç geldi o yüzden 3 yıldız
...i21.03.2026Çok güzeldi.
...s31.07.2025Ekmek çok parçalandı hamburgerin .
...y17.03.2026Yemek lezzetliydi kuryeniz cok kibar tesekkur ederimm
...a05.04.2026Aşırı kötü ve aşırı yağlı, patatesler atıştırma tabağı rezalet aşırı yağ çekmiş eski yağda pişirilmiş ağır kokuyordu
...r15.03.2026Her zaman ovdugum en iyi burgerci olarak , bugun hem cok gec hemde cok soguk bir burger yedim .patateslerde baya eskiydi.
...t07.03.2026Paketleme çok kötü hamburger direkt olarak poşete koyulmuş bütün suyu poşete akmış o kadar para veriyoruz.
...e31.01.2026Burger Too salty , fries were burnt
...k22.05.2026Beğenmedim. Çok evsel olmuş
...u20.05.2026Hamburgerin ekmeği bayattı. Bu deneyimden sonra tekrar gitmeyi düşünmüyorum, hatta önünden bile geçmem.
...n06.05.2026Keşke 0 puan verebilsem 1 saat 45 dakikada geldi burgerin içine salatalık kesmiş koymuşlar şaka gibi
...ç25.03.20260 olsa 0 veririm bu nasıl bir rezillik herkesin sağlığı için hamburger yapmayın herşeyiniz bayat ve kalitesiz yapmayacaksanız boşuna insanlardan para almayın
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59
Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 609037953

Satıcı Ticari Unvanı

M. S. G. Ticaret Şti. Ltd.

Vintage Burger House