- Çiğ Köfte
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Komagene Etsiz Çiğ Köfte
Komagene Etsiz Çiğ Köfte Değerlendirmeler
...ş
1 Hafta Önce
ürün tedariginde sıkıntı yaşamalarına rağmen öyle yardımcı oldular ki.Satış danışmanı ve kurye abiyeye teşekkürler.bir de diğer şubelerde marullar öyle büyük ki,yenmiyor sizinki çok iyiydi teşekkürler
- Dürüm Menü155 TL
- Eti Brownie Gold Çikolatalı Kek (45 gr.)30 TL
...r
1 Hafta Önce
Hızlı teslimat yanında yeşillik bol boldu
...n
2 Ay Önce
Uzun zaman sonra yediğim en iyi çiğköfte dürümdü. İlginiz için çok teşekkürler.
- Komagene Acılı Turşu Suyu (33 cl.)35 TL
- Eti Crax - Chili Lime Mega Çiğ Köfte Dürüm160 TL
...t
4 Ay Önce
sürekli burdan sipariş veriyorum gerçekten çok güzel tadı
- Doritos'lu Double Dürüm Menü225 TL
...n
5 Ay Önce
Lezzeti gerçekten çok iyi. Ayrıca siparişimde bir ürün eksik olduğu için beni arayıp bilgilendirdiler ve para iadesi yaptılar çok teşekkürler çünkü bazı restoranlar sormadan farklı ürün koyuyor.
- Komagene Acılı Turşu Suyu (33 cl.)35 TL
- Komagene Şuşi (Doritoslu)195 TL
...t
11 Ay Önce
Orta acılı işaretlememe rağmen inanılmaz acıydı çok kuruydu. ama kurye çok hoş ve kibardı o yüzden 5 yıldız
- Doritos Taco Mısır Cipsi (218 gr.)120 TL
...ş
1 Ay Önce
Çok geç getiriyorlar lutfen biraz hızlandırın
...ı
9 Ay Önce
bi ekşilik var içerisinde, ekmekte hamursulaşmış çok beğenemedim
- Pepsi (33 cl.)65 TL
...ş
9 Ay Önce
50 dakkada geldi eksiksizdi
- Mega Dürüm Menü170 TL
...n
5 Ay Önce
Tadı güzelde geç getirmeyin artık ya...
- Komagene Şuşi (Doritoslu)195 TL
...l
5 Gün Önce
Siparişten 1 saat sonra halen gelmemişti aradım şimdi hazırlayıp gönderelim dediler ben 150 gr çiğköfte ultra mega söylediğim halde gelenin içinde 50 gr anca vardı hayatımda yediğim en kötü dürümdü
...k
2 Ay Önce
Köftenin içerisinde beyaz bir şeyler vardı ne olduğunu anlayamadık
...n
8 Ay Önce
Dürümde istediğim malzemeler yoktu.
...r
10 Ay Önce
2 saatte geliyor her sipariş ettiğimde sakın almayın
...n
10 Ay Önce
Siparişin gelmesi bir saatten fazla sürdü
...r
11 Ay Önce
ACISIZ OLMASIN DEMEME RAĞMEN İÇİNE ACIYI BASMİS ÇOK KÖTÜ BİR DURUM İNAT EDER GİBİ SANKİ DİYECEĞİM ÇOK KÖTÜYDÜ KOMAGENEYE YAKIŞMADI Bİ DAHA DA BURADAN YEMEK YER MİYİM BİLMİYORUM YEMEKSEPETİ YAKIŞMADI..
...n
11 Ay Önce
Sadece marul koymuşsunuz malzeme olarak ve çok kuruydu köftesi 👎
...n
11 Ay Önce
Kapıya bırak seçeneğine tıkladım üstüne özellikle kapıyı çalmayın diye not yazdım ona rağmen kapıyı çaldı şaka gibi ve acısından yiyemedik. Rezalet
...k
11 Ay Önce
Sipariş çok geç geldiği gibi ayrıca çok acıydı yiyemedik öyle kaldı
...u
11 Ay Önce
Ekstra aldığım ürünler eklenmemişti
...ç
1 Yıl Önce
1 saat 20 dakikada falan geldi. İçine malzeme seçerken mısır da seçmiştim ama mısır yoktu. Zile basmayın diye kocaman not bırakmama rağmen kurye yine de zile bastı

