- Çiğ Köfte
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Komagene Etsiz Çiğ Köfte
Komagene Etsiz Çiğ Köfte Ratings & Reviews
...ş
1 week ago
ürün tedariginde sıkıntı yaşamalarına rağmen öyle yardımcı oldular ki.Satış danışmanı ve kurye abiyeye teşekkürler.bir de diğer şubelerde marullar öyle büyük ki,yenmiyor sizinki çok iyiydi teşekkürler
- Dürüm Menü155 TL
- Eti Brownie Gold Çikolatalı Kek (45 gr.)30 TL
...r
1 week ago
Hızlı teslimat yanında yeşillik bol boldu
...n
2 months ago
Uzun zaman sonra yediğim en iyi çiğköfte dürümdü. İlginiz için çok teşekkürler.
- Komagene Acılı Turşu Suyu (33 cl.)35 TL
- Eti Crax - Chili Lime Mega Çiğ Köfte Dürüm160 TL
...t
4 months ago
sürekli burdan sipariş veriyorum gerçekten çok güzel tadı
- Doritos'lu Double Dürüm Menü225 TL
...n
5 months ago
Lezzeti gerçekten çok iyi. Ayrıca siparişimde bir ürün eksik olduğu için beni arayıp bilgilendirdiler ve para iadesi yaptılar çok teşekkürler çünkü bazı restoranlar sormadan farklı ürün koyuyor.
- Komagene Acılı Turşu Suyu (33 cl.)35 TL
- Komagene Şuşi (Doritoslu)195 TL
...t
11 months ago
Orta acılı işaretlememe rağmen inanılmaz acıydı çok kuruydu. ama kurye çok hoş ve kibardı o yüzden 5 yıldız
- Doritos Taco Mısır Cipsi (218 gr.)120 TL
...ş
1 month ago
Çok geç getiriyorlar lutfen biraz hızlandırın
...ı
9 months ago
bi ekşilik var içerisinde, ekmekte hamursulaşmış çok beğenemedim
- Pepsi (33 cl.)65 TL
...ş
9 months ago
50 dakkada geldi eksiksizdi
- Mega Dürüm Menü170 TL
...n
5 months ago
Tadı güzelde geç getirmeyin artık ya...
- Komagene Şuşi (Doritoslu)195 TL
...l
5 days ago
Siparişten 1 saat sonra halen gelmemişti aradım şimdi hazırlayıp gönderelim dediler ben 150 gr çiğköfte ultra mega söylediğim halde gelenin içinde 50 gr anca vardı hayatımda yediğim en kötü dürümdü
...k
2 months ago
Köftenin içerisinde beyaz bir şeyler vardı ne olduğunu anlayamadık
...n
8 months ago
Dürümde istediğim malzemeler yoktu.
...r
10 months ago
2 saatte geliyor her sipariş ettiğimde sakın almayın
...n
10 months ago
Siparişin gelmesi bir saatten fazla sürdü
...r
11 months ago
ACISIZ OLMASIN DEMEME RAĞMEN İÇİNE ACIYI BASMİS ÇOK KÖTÜ BİR DURUM İNAT EDER GİBİ SANKİ DİYECEĞİM ÇOK KÖTÜYDÜ KOMAGENEYE YAKIŞMADI Bİ DAHA DA BURADAN YEMEK YER MİYİM BİLMİYORUM YEMEKSEPETİ YAKIŞMADI..
...n
11 months ago
Sadece marul koymuşsunuz malzeme olarak ve çok kuruydu köftesi 👎
...n
11 months ago
Kapıya bırak seçeneğine tıkladım üstüne özellikle kapıyı çalmayın diye not yazdım ona rağmen kapıyı çaldı şaka gibi ve acısından yiyemedik. Rezalet
...k
11 months ago
Sipariş çok geç geldiği gibi ayrıca çok acıydı yiyemedik öyle kaldı
...u
11 months ago
Ekstra aldığım ürünler eklenmemişti
...ç
1 year ago
1 saat 20 dakikada falan geldi. İçine malzeme seçerken mısır da seçmiştim ama mısır yoktu. Zile basmayın diye kocaman not bırakmama rağmen kurye yine de zile bastı

