- Waffle
- Express Teslimat
Babo Waffle
Babo Waffle Değerlendirmeler
...l
2 Ay Önce
Gerçekten tadı güzel ve sıcak geliyor öneririm
- Endorfin Waffle500 TL
...l
2 Ay Önce
Porsiyonlar gayet büyük ve gerçekten tadı güzel
- Endorfin Waffle500 TL
...l
2 Ay Önce
Tadı gerçekten çok güzel öneririm
- Endorfin Waffle500 TL
...O
6 Ay Önce
15 dakikada teslimat! Sıcacık ve taze waffle. Bol çikolatalı. Elinize sağlık.
- Klasik Waffle500 TL
...u
8 Ay Önce
Harikaa ötesi
- Klasik Waffle500 TL
- Beyaz Çikolatalı & Muzlu Waffle500 TL
...e
8 Ay Önce
resmen waffle’a asik oldum. Bu lezzet nedir? Bir Waffle bagimlisi olarak artik daimi musterinizim paketleme, waffle hamurunun lezzeti , cikolata kalitesi ve taptaze meyve kesinlikle enfesti.
- Babo Special Waffle (Küçük Boy)500 TL
...n
11 Ay Önce
Korkarak siparis vermistim bayat veya soguk olur mu cikolatasi lezzetli midir diye ama tek kelimeyle efsaneydi. Yumuşak sıcak ve lezzetli. Hızlı da geldi.
- Babo Special Waffle (Küçük Boy)500 TL
...n
11 Ay Önce
Kendi mahallemde wafflecı açılmış haberim yok 😊 ama mükemmel bayıldım Ellerinize sağlık artık oraya gelipte yerim.
- Babo Special Waffle550 TL
...z
11 Ay Önce
Gayet güzel ekonomik lezzetli hızlı
- Babo Special Waffle (Küçük Boy)500 TL
...n
11 Ay Önce
mükemmel bir lezzet
- Klasik Waffle500 TL
...n
10 Ay Önce
çilekler iri kesilirse daha iyi
...u
11 Ay Önce
Tamamen farklı ve eksik waffle getirmenize be bunu kapatmak için ice tea yollamanıza rağmen puanım 4
...n
10 Ay Önce
hamurunu beğenmedim çok sert çikolata orta duzey
- Endorfin Waffle500 TL
...r
11 Ay Önce
Güzel
...n
1 Yıl Önce
Fiyatı cok ucuz geldi kücük bisey gelir sandık baya bol malzemeli geldi çok beğendik sadece bi tık hamuru yanmıs gibi ama cok değil ama beğendik
...n
10 Ay Önce
sıcak ve güzeldi
...n
1 Yıl Önce
Dünden önceki günde söylemiştim bugünde söyledim çok güzel bol malzemeli uygun fiyatlı bayılıyorum kuzenlerimede alıştırdım az önce dükkanın adını istedi bol kazançlarr🧚🏼♀️💖
...z
10 Ay Önce
Belçika çikolatası var yazıyodu ama çikolatalar çok kalitesizdi
...r
10 Ay Önce
Hiç beğenmedim çikolatası çok kalitesiz
...m
11 Ay Önce
çatal bıçak pecete yoktu fiyatına göre normal meyvesı cok az geldi
...u
3 Ay Önce
ekmeği gerçekten hamur gibi ve her bir meyvesi solmuştu hiç beğenmedim
...K
6 Ay Önce
Meyveler çook az, çikolatanın tadını beğenemedim
...r
8 Ay Önce
lastik gibi hamurunuz var kesilmiyor kesip göndermeniz lazım zaten çilek tazeydi genel olarak bidaha yemem
...a
9 Ay Önce
Çilek ve muz hariç hiç bişey yoktu . Hamur boyu için rica ettik . Sanırım hamur büyümüş ürünler alınmış . Teşekkürler
...l
9 Ay Önce
hangi kalitesiz çikolatayı kullandınız markayı söyleyin kimse almasın
...z
10 Ay Önce
10 dilim muz 2 tane çilek doğramışlar doğramamışlar o kadar azdıki sadece çikolata sosu atmışlar sütlü beyaz ortada yok
...n
11 Ay Önce
Muz istememe rağmen muz koymuşlar notlara dikkat edin biraz
...ç
10 Ay Önce
mavi çöp poşeti ile ürün yollamışsınız sizi tebrik ediyorum.

