rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Teslimat

Babo Waffle

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 86 inceleme
Tolga Cd. 63/B
...l06.04.2026Gerçekten tadı güzel ve sıcak geliyor öneririm
...l06.04.2026Porsiyonlar gayet büyük ve gerçekten tadı güzel
...l06.04.2026Tadı gerçekten çok güzel öneririm
...O28.11.202515 dakikada teslimat! Sıcacık ve taze waffle. Bol çikolatalı. Elinize sağlık.
...u01.10.2025Harikaa ötesi
...e30.09.2025resmen waffle’a asik oldum. Bu lezzet nedir? Bir Waffle bagimlisi olarak artik daimi musterinizim paketleme, waffle hamurunun lezzeti , cikolata kalitesi ve taptaze meyve kesinlikle enfesti.
...n24.07.2025Korkarak siparis vermistim bayat veya soguk olur mu cikolatasi lezzetli midir diye ama tek kelimeyle efsaneydi. Yumuşak sıcak ve lezzetli. Hızlı da geldi.
...n17.07.2025Kendi mahallemde wafflecı açılmış haberim yok 😊 ama mükemmel bayıldım Ellerinize sağlık artık oraya gelipte yerim.
...z16.07.2025Gayet güzel ekonomik lezzetli hızlı
...n17.07.2025mükemmel bir lezzet
...n30.08.2025çilekler iri kesilirse daha iyi
...u24.07.2025Tamamen farklı ve eksik waffle getirmenize be bunu kapatmak için ice tea yollamanıza rağmen puanım 4
...n20.08.2025hamurunu beğenmedim çok sert çikolata orta duzey
...r31.07.2025Güzel
...n28.06.2025Fiyatı cok ucuz geldi kücük bisey gelir sandık baya bol malzemeli geldi çok beğendik sadece bi tık hamuru yanmıs gibi ama cok değil ama beğendik
...n01.08.2025sıcak ve güzeldi
...n01.07.2025Dünden önceki günde söylemiştim bugünde söyledim çok güzel bol malzemeli uygun fiyatlı bayılıyorum kuzenlerimede alıştırdım az önce dükkanın adını istedi bol kazançlarr🧚🏼‍♀️💖
...z16.08.2025Belçika çikolatası var yazıyodu ama çikolatalar çok kalitesizdi
...r02.08.2025Hiç beğenmedim çikolatası çok kalitesiz
...m25.07.2025çatal bıçak pecete yoktu fiyatına göre normal meyvesı cok az geldi
...u04.03.2026ekmeği gerçekten hamur gibi ve her bir meyvesi solmuştu hiç beğenmedim
...K18.12.2025Meyveler çook az, çikolatanın tadını beğenemedim
...r16.10.2025lastik gibi hamurunuz var kesilmiyor kesip göndermeniz lazım zaten çilek tazeydi genel olarak bidaha yemem
...a26.09.2025Çilek ve muz hariç hiç bişey yoktu . Hamur boyu için rica ettik . Sanırım hamur büyümüş ürünler alınmış . Teşekkürler
...l24.09.2025hangi kalitesiz çikolatayı kullandınız markayı söyleyin kimse almasın
...z09.08.202510 dilim muz 2 tane çilek doğramışlar doğramamışlar o kadar azdıki sadece çikolata sosu atmışlar sütlü beyaz ortada yok
...n13.07.2025Muz istememe rağmen muz koymuşlar notlara dikkat edin biraz
...ç03.08.2025mavi çöp poşeti ile ürün yollamışsınız sizi tebrik ediyorum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday12:0023:59
Friday00:0003:30
Saturday,Sunday00:0005:00
Saturday,Sunday12:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: eylül.gokce@hs01.kep.tr

MERSIS No: