- Waffle
- Express Delivery
Babo Waffle
Babo Waffle Ratings & Reviews
...l
2 months ago
Gerçekten tadı güzel ve sıcak geliyor öneririm
- Endorfin Waffle500 TL
...l
2 months ago
Porsiyonlar gayet büyük ve gerçekten tadı güzel
- Endorfin Waffle500 TL
...l
2 months ago
Tadı gerçekten çok güzel öneririm
- Endorfin Waffle500 TL
...O
6 months ago
15 dakikada teslimat! Sıcacık ve taze waffle. Bol çikolatalı. Elinize sağlık.
- Klasik Waffle500 TL
...u
8 months ago
Harikaa ötesi
- Klasik Waffle500 TL
- Beyaz Çikolatalı & Muzlu Waffle500 TL
...e
8 months ago
resmen waffle’a asik oldum. Bu lezzet nedir? Bir Waffle bagimlisi olarak artik daimi musterinizim paketleme, waffle hamurunun lezzeti , cikolata kalitesi ve taptaze meyve kesinlikle enfesti.
- Babo Special Waffle (Küçük Boy)500 TL
...n
11 months ago
Korkarak siparis vermistim bayat veya soguk olur mu cikolatasi lezzetli midir diye ama tek kelimeyle efsaneydi. Yumuşak sıcak ve lezzetli. Hızlı da geldi.
- Babo Special Waffle (Küçük Boy)500 TL
...n
11 months ago
Kendi mahallemde wafflecı açılmış haberim yok 😊 ama mükemmel bayıldım Ellerinize sağlık artık oraya gelipte yerim.
- Babo Special Waffle550 TL
...z
11 months ago
Gayet güzel ekonomik lezzetli hızlı
- Babo Special Waffle (Küçük Boy)500 TL
...n
11 months ago
mükemmel bir lezzet
- Klasik Waffle500 TL
...n
10 months ago
çilekler iri kesilirse daha iyi
...u
11 months ago
Tamamen farklı ve eksik waffle getirmenize be bunu kapatmak için ice tea yollamanıza rağmen puanım 4
...n
10 months ago
hamurunu beğenmedim çok sert çikolata orta duzey
- Endorfin Waffle500 TL
...r
11 months ago
Güzel
...n
1 year ago
Fiyatı cok ucuz geldi kücük bisey gelir sandık baya bol malzemeli geldi çok beğendik sadece bi tık hamuru yanmıs gibi ama cok değil ama beğendik
...n
10 months ago
sıcak ve güzeldi
...n
1 year ago
Dünden önceki günde söylemiştim bugünde söyledim çok güzel bol malzemeli uygun fiyatlı bayılıyorum kuzenlerimede alıştırdım az önce dükkanın adını istedi bol kazançlarr🧚🏼♀️💖
...z
10 months ago
Belçika çikolatası var yazıyodu ama çikolatalar çok kalitesizdi
...r
10 months ago
Hiç beğenmedim çikolatası çok kalitesiz
...m
11 months ago
çatal bıçak pecete yoktu fiyatına göre normal meyvesı cok az geldi
...u
3 months ago
ekmeği gerçekten hamur gibi ve her bir meyvesi solmuştu hiç beğenmedim
...K
6 months ago
Meyveler çook az, çikolatanın tadını beğenemedim
...r
8 months ago
lastik gibi hamurunuz var kesilmiyor kesip göndermeniz lazım zaten çilek tazeydi genel olarak bidaha yemem
...a
9 months ago
Çilek ve muz hariç hiç bişey yoktu . Hamur boyu için rica ettik . Sanırım hamur büyümüş ürünler alınmış . Teşekkürler
...l
9 months ago
hangi kalitesiz çikolatayı kullandınız markayı söyleyin kimse almasın
...z
10 months ago
10 dilim muz 2 tane çilek doğramışlar doğramamışlar o kadar azdıki sadece çikolata sosu atmışlar sütlü beyaz ortada yok
...n
11 months ago
Muz istememe rağmen muz koymuşlar notlara dikkat edin biraz
...ç
10 months ago
mavi çöp poşeti ile ürün yollamışsınız sizi tebrik ediyorum.

