rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Delivery

Babo Waffle

Express
Rating 3.8 out of 5 stars, 86 reviews
Tolga Cd. 63/B
...l4/6/2026Gerçekten tadı güzel ve sıcak geliyor öneririm
...l4/6/2026Porsiyonlar gayet büyük ve gerçekten tadı güzel
...l4/6/2026Tadı gerçekten çok güzel öneririm
...O11/28/202515 dakikada teslimat! Sıcacık ve taze waffle. Bol çikolatalı. Elinize sağlık.
...u10/1/2025Harikaa ötesi
...e9/30/2025resmen waffle’a asik oldum. Bu lezzet nedir? Bir Waffle bagimlisi olarak artik daimi musterinizim paketleme, waffle hamurunun lezzeti , cikolata kalitesi ve taptaze meyve kesinlikle enfesti.
...n7/24/2025Korkarak siparis vermistim bayat veya soguk olur mu cikolatasi lezzetli midir diye ama tek kelimeyle efsaneydi. Yumuşak sıcak ve lezzetli. Hızlı da geldi.
...n7/17/2025Kendi mahallemde wafflecı açılmış haberim yok 😊 ama mükemmel bayıldım Ellerinize sağlık artık oraya gelipte yerim.
...z7/16/2025Gayet güzel ekonomik lezzetli hızlı
...n7/17/2025mükemmel bir lezzet
...n8/30/2025çilekler iri kesilirse daha iyi
...u7/24/2025Tamamen farklı ve eksik waffle getirmenize be bunu kapatmak için ice tea yollamanıza rağmen puanım 4
...n8/20/2025hamurunu beğenmedim çok sert çikolata orta duzey
...r7/31/2025Güzel
...n6/28/2025Fiyatı cok ucuz geldi kücük bisey gelir sandık baya bol malzemeli geldi çok beğendik sadece bi tık hamuru yanmıs gibi ama cok değil ama beğendik
...n8/1/2025sıcak ve güzeldi
...n7/1/2025Dünden önceki günde söylemiştim bugünde söyledim çok güzel bol malzemeli uygun fiyatlı bayılıyorum kuzenlerimede alıştırdım az önce dükkanın adını istedi bol kazançlarr🧚🏼‍♀️💖
...z8/16/2025Belçika çikolatası var yazıyodu ama çikolatalar çok kalitesizdi
...r8/2/2025Hiç beğenmedim çikolatası çok kalitesiz
...m7/25/2025çatal bıçak pecete yoktu fiyatına göre normal meyvesı cok az geldi
...u3/4/2026ekmeği gerçekten hamur gibi ve her bir meyvesi solmuştu hiç beğenmedim
...K12/18/2025Meyveler çook az, çikolatanın tadını beğenemedim
...r10/16/2025lastik gibi hamurunuz var kesilmiyor kesip göndermeniz lazım zaten çilek tazeydi genel olarak bidaha yemem
...a9/26/2025Çilek ve muz hariç hiç bişey yoktu . Hamur boyu için rica ettik . Sanırım hamur büyümüş ürünler alınmış . Teşekkürler
...l9/24/2025hangi kalitesiz çikolatayı kullandınız markayı söyleyin kimse almasın
...z8/9/202510 dilim muz 2 tane çilek doğramışlar doğramamışlar o kadar azdıki sadece çikolata sosu atmışlar sütlü beyaz ortada yok
...n7/13/2025Muz istememe rağmen muz koymuşlar notlara dikkat edin biraz
...ç8/3/2025mavi çöp poşeti ile ürün yollamışsınız sizi tebrik ediyorum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday12:0023:59
Friday00:0003:30
Saturday,Sunday00:0005:00
Saturday,Sunday12:3023:59

Restaurant information

KEP Address: eylül.gokce@hs01.kep.tr

MERSIS number: