- Seafood
- Express Delivery
Dalyan Karadeniz Balık Pişirme
Dalyan Karadeniz Balık Pişirme Ratings & Reviews
...z
1 month ago
Beğendim baya ama biraz daha pişirirseniz daha güzel olur
- Kılçıksız Hamsi Tava (1 kg.)580 TL
...a
3 months ago
Mükemmel Hamsi. Ellerinize sağlık.
- Tam Ekmek Arası Hamsi230 TL
...k
4 months ago
Kızım için sipariş veriyorum. Her seferinde özenli geliyor. Hamsi çıtır çıtır çok güzel. Salata taze. Elinize sağlık 😊
...z
6 months ago
Tam zamanında ve tam tadında.
- Kılçıksız Hamsi Tava (1 kg.)580 TL
...s
6 months ago
teşekür ederim çok güzel pişirmişsiniz
- Kılçıksız Hamsi Tava (1 kg.)580 TL
...n
6 months ago
Çok lezzetliydi hemen geldi teşekkür ederim
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)40 TL
...l
6 months ago
Çok harikaydı elinize emeğinize sağlık 🙏
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
...t
7 months ago
Balık çok taze ve lezzetliydi; dışı güzel kızarmış, içi sulu kalmıştı. Üstelik ikram olarak gönderdiğiniz helva da tam "yemek sonrası ruhuna" uygun harika bir jestti. İnceliğiniz için teşekkürler.
- Izgara Çipura (500 gr.)700 TL
...l
7 months ago
Bu kadar bol porsiyon gönderen başka kimse yok. Biriniz bin olsun elinize sağlık herşey harika.
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
- Tam Ekmek Arası Hamsi230 TL
...a
7 months ago
son siparisim eksik geldi. urunmu kalmadi acaba. leziz temiz bir yer daha onceki siparislerimden memnundum. dusuk puan vermek istemedim. yetkili gorur sanirim😀😀URUN EKSİKTİ
...a
7 months ago
leziz temiz ve doyurucu ancak son siparisimde urun eksik yarim geldi sanirim bir yanlislik oldu. yada urun kalmadi begendigim bir yer o sebeple dusuk puan vermiyorum
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
...r
8 months ago
ellerinize sağlık sıcacık lezzetli teslim edildi
- Izgara Levrek (500 gr.)700 TL
...a
8 months ago
⭐⭐⭐⭐⭐ gercekten cok guzeldi. porsiyonu pisirilmesi goruntusu uzak mesafeden gelmesine ragmen sicakti. kesinlikle tavsiye ederim
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)40 TL
...i
8 months ago
balığı lezzetli ve tazeydi çok beğendik ellerinize sağlık sadece salatası daha bol malzemeli olabilirdi
...r
8 months ago
Doyarmıyım diye tereddütte kalmıştım ama porsiyon çok iyiydi tadıda güzel yapanın ellerine sağlık.
...u
8 months ago
Gerçekten harika bir lezzet. ikinci defa sipariş verdim çok memnun kaldım herkesin tatması gereken bir lezzet.
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
- Dimes Karışık Meyve Suyu (33 cl.)40 TL
...r
8 months ago
Çok güzeldi
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)40 TL
...u
8 months ago
GERÇEKTEN HARİKA BİR LEZZET.
- Kılçıksız Hamsi Tava (Yarım)345 TL
- Dimes Karışık Meyve Suyu (33 cl.)40 TL
...u
8 months ago
Tek kelimeyle mükemmel doyurucu ve lezzetliydi. Bundan sonra balıkta tek adresimiz.Teşekkürler
- Tam Ekmek Arası Hamsi230 TL
- Şalgam Suyu (1 L.)80 TL
- Beypazarı Limonlu Soda (20 cl.)30 TL
...z
9 months ago
çok lezzetli ve çok çabuk geldi tşk ederim
...r
5 months ago
Bu sefer yağı çok iyi gelmedi. Bir önceki daha iyiydi.
...i
6 months ago
Balık güzel problem yok ama yanında gönderdikleri küçük ekmek yeterli değil 1 kğ balık için dışarı çıkma imkanımız olsa zaten yerinde yerdik ekmek sandviç ekmek boyutunda 1kg balık için yetersizdi.
...ş
1 month ago
hersey guzel.ama.eksik sipariş gönderiyorsunuz kolam gelmemiş
...a
6 months ago
Izgara sipariş etmeme ramen yağda kızarmış gibi çok ağır bir tadı vardı..Kurye efendi de paketi alıp ortalama 1 saat gezdirdi buz gibi getirdi..Uygulamadan izledim..Ayıp ve yazık..
...e
7 months ago
Tadı güzeldi , tek sorun 2 balık siparişimiz tek paketleme olduğu için birbirine karışmış şekilde gelmiş olmasıydı
...r
4 months ago
Daha özenli olabilirdi direk ekmeğin içine atmışlar balık birbirine yapışmıştı yeşillik taze değildi tam bi hayal kırıklığı
...K
5 months ago
Sıcak gelseydi tam yorum yapardım ama buz gibi geldi. Bu nedenle tadı kötü hissettirdi. Sanırım sipariş yanında servis te gönderiyorlar.
...k
5 months ago
balıklar kötüydü yağı mı eskiydi balık mı eskiydi bilmiyorum ama tadı kötüydü.
...n
1 month ago
350 gr olarak sipariş ettiğimiz balık çok az geldiği için evde kendi hassas terazimizle tarttık neredeyse 3te1i tam 129 gr geldi evde tarttığımzda,gerekli yerlere şikayetimi iletecğm konu para değil
...k
4 months ago
Bu puan restoranın değil yemeksepetinin puanı

