rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ekspres Tatlı

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Ihlamurdere caddesi 97/A
...n19.06.2026Uzun zamandır yediğim en iyi çikolata! Teşekkürler
...n08.06.2026bayılıyorum buraya
...r02.06.2026Saçmalık derecesinde lezzetliydi
...n16.05.2026Snickers bile snickersı bu kadar güzel yapamaz ellerinize sağlık
...k15.05.2026Çok lezzetliydi, çikolataya ve kremaya ba yıl dım
...l14.05.2026Çok başarılı, ellerinize sağlık, kurye de çok güler yüzlüydü
...k05.05.2026Müthiş… profiterole biraz daha sos istedik ama :)
...a03.05.2026aynısını yapmışsınız hatta şekeri daha az daha iyiydi
...k30.04.2026şakasız yediğim en iyi tatlı falan harikaydı
...y28.04.2026tek kelimeyle mükemmel
...v23.04.2026Biraz bekletince krema hafif yumusuyor inanilma lezzetli oluyo. Tek dileğim kekinin vanilya kek olması olabilir, tatların bütünlüğü açısından
...n23.04.2026Çok lezzetliydi bayıldım ancak kuryeniz trslimat için aramadı bu yönden eksikti
...n22.04.2026bayıldım tek kelimeyle müthiş. içi bulut gibi.
...y20.04.2026birisi daha iyi olabilir demiş, anlam veremedim… mükemmel bi tatlı. üstünü yemedim
...k19.04.2026Bayıldık çok güzel
...u15.04.2026Fiyat performans açısından süper, porsiyonlar mutlu ediyor.
...n14.04.2026Aga aşırı kıyak oreolu bowl bekliyorum çok iyi olur
...e14.04.2026çok iyiydi tadı
...k07.04.2026Çok lezzetli ve güzeldi ellerinize sağlık üstelik çokta hızlı teslim edildi teşekkürler
...v06.04.2026hayatımda yediğim en güzel lotus tatlısıydı, ellerinize emeğinize sağlık
...v06.04.2026bulut yiyomussun gibi bir dokusu var kremanın. ve çok lezzetli. ellerinize sağlık.
...r27.03.2026baya iyi
...r27.03.2026efso
...u20.03.2026Çok güzeldi
...n15.03.2026Çok beğendim bir daha kesin sipariş vericem gerçekten de XL.Kuryemiz de çok iyiydi aşırı hızlı geldi
...k10.03.2026Çok güzeldi
...n21.01.2026Son 6 aydır elimin gittiği tek tatlıcı, çok başarılı ve keyifle yediğim bir tatlı, herkesin eline sağlık
...s17.01.2026Lezzetli ve kurye hizliydi
...r10.01.2026Benim evime sipariş olmadığı için sırf arkadaşıma tatlı sipariş etmeye geliyorum. Çok güzel…
...u09.01.2026Çok tatlısınız :) Uzun süredir aradığım etraftaki en iyi tatlıcıyı buldum.Özellikle kremaya bayıldım,kaymak gibi bir tat geliyor .Porsiyon da gayet büyük .Elinize sağlık.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: eksprestatli@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0329221764000001