rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Ekspres Tatlı

Express
Rating 3.9 out of 5 stars, 500+ reviews
Ihlamurdere caddesi 97/A
...n6/19/2026Uzun zamandır yediğim en iyi çikolata! Teşekkürler
...n6/8/2026bayılıyorum buraya
...r6/2/2026Saçmalık derecesinde lezzetliydi
...n5/16/2026Snickers bile snickersı bu kadar güzel yapamaz ellerinize sağlık
...k5/15/2026Çok lezzetliydi, çikolataya ve kremaya ba yıl dım
...l5/14/2026Çok başarılı, ellerinize sağlık, kurye de çok güler yüzlüydü
...k5/5/2026Müthiş… profiterole biraz daha sos istedik ama :)
...a5/3/2026aynısını yapmışsınız hatta şekeri daha az daha iyiydi
...k4/30/2026şakasız yediğim en iyi tatlı falan harikaydı
...y4/28/2026tek kelimeyle mükemmel
...v4/23/2026Biraz bekletince krema hafif yumusuyor inanilma lezzetli oluyo. Tek dileğim kekinin vanilya kek olması olabilir, tatların bütünlüğü açısından
...n4/23/2026Çok lezzetliydi bayıldım ancak kuryeniz trslimat için aramadı bu yönden eksikti
...n4/22/2026bayıldım tek kelimeyle müthiş. içi bulut gibi.
...y4/20/2026birisi daha iyi olabilir demiş, anlam veremedim… mükemmel bi tatlı. üstünü yemedim
...k4/19/2026Bayıldık çok güzel
...u4/15/2026Fiyat performans açısından süper, porsiyonlar mutlu ediyor.
...n4/14/2026Aga aşırı kıyak oreolu bowl bekliyorum çok iyi olur
...e4/14/2026çok iyiydi tadı
...k4/7/2026Çok lezzetli ve güzeldi ellerinize sağlık üstelik çokta hızlı teslim edildi teşekkürler
...v4/6/2026hayatımda yediğim en güzel lotus tatlısıydı, ellerinize emeğinize sağlık
...v4/6/2026bulut yiyomussun gibi bir dokusu var kremanın. ve çok lezzetli. ellerinize sağlık.
...r3/27/2026baya iyi
...r3/27/2026efso
...u3/20/2026Çok güzeldi
...n3/15/2026Çok beğendim bir daha kesin sipariş vericem gerçekten de XL.Kuryemiz de çok iyiydi aşırı hızlı geldi
...k3/10/2026Çok güzeldi
...n1/21/2026Son 6 aydır elimin gittiği tek tatlıcı, çok başarılı ve keyifle yediğim bir tatlı, herkesin eline sağlık
...s1/17/2026Lezzetli ve kurye hizliydi
...r1/10/2026Benim evime sipariş olmadığı için sırf arkadaşıma tatlı sipariş etmeye geliyorum. Çok güzel…
...u1/9/2026Çok tatlısınız :) Uzun süredir aradığım etraftaki en iyi tatlıcıyı buldum.Özellikle kremaya bayıldım,kaymak gibi bir tat geliyor .Porsiyon da gayet büyük .Elinize sağlık.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restaurant information

KEP Address: eksprestatli@hs03.kep.tr

MERSIS number: 0329221764000001