- Kahve
- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Alin Coffee & Sandviç Shop
Alin Coffee & Sandviç Shop Değerlendirmeler
...n
2 Ay Önce
Harika sıcacık ve doyurucu yanında çikolata nescafe hediyesi mütiş
...ç
2 Ay Önce
muhteşem bir porsiyonlama, açıklama kısmına da gayet özen göstermişler. emeğinize sağlık.
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Adana Usulü Tost)
...m
2 Ay Önce
paket çok hızlıydı ve lezzetli beklediğimden çok çok daha güzeldi. şiddetle tavsiye ediyorum
- Kaşarlı Tost240 TL
- Su (50 cl.)30 TL
...r
4 Ay Önce
Çok lezzetli elinize sağlık :)
- Ekmek Arası Tavuk Döner350 TL
...n
4 Ay Önce
Elinize sağlık Herşey çok lezzetliydi
...m
4 Ay Önce
Çok lezzetli ayrıca sıcak geldi teşekkürler
- Adana Usulü Tost350 TL
...ı
4 Ay Önce
İkram patates cipsi için ayrıca teşekkür ederim süperdi çok güzeldi çok beğendim ellerinize emeğinize sağlık
- Adana Usulü Tost350 TL
...k
4 Ay Önce
Yemek sıcak geldi ve lezzetliydi
- Adana Usulü Tost350 TL
...ı
4 Ay Önce
çok güzeldi içi dolu dolu geldi
- Yengen Tost350 TL
...r
9 Ay Önce
hayatımda yediğim en güzel tosttu diyebilirim, küçük ikraminiz için teşekürler
- Adana Usulü Tost350 TL
...i
10 Ay Önce
Adana usulü tost mükemmeldi
- Adana Usulü Tost350 TL
...k
10 Ay Önce
Çok güzel ve doyurucu ayrıca hızlı geldi
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Adana Usulü Tost)
...ç
10 Ay Önce
içi dolu dolu geldi çok güzeldi elinize sağlık
- Yengen Tost350 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...ş
10 Ay Önce
Doyurucu ama sandviç ekmeği bayattı. Baya bayattı
- Kaşarlı Tost240 TL
- Coca-Cola Şekersiz (33 cl.)100 TL
...k
11 Ay Önce
ekmekte biraz sorun vardı sadece tat olarak güzeldi.ekmek süt ekmek olarak gözüküyor ancak peketli ekmekti sanki gelen
...u
2 Ay Önce
Patso idare eder ama içi çok azdı. Aynı şekilde tostun, içinde yok olmuş ekmeğin yarısı büyüklüğünde kağıt gibi kaşar vardı. Yani sadece ekmek yemiş olabiliriz. Sipariş de gecikti zaten.
- Ayran (30 cl.)50 TL
...l
10 Ay Önce
Patatesler güzeldi fakat Şnitzel sipariş verdim yerine nuget geldi bunun bilgilendirmesini yapsalar ona göre sipariş verebilirdik.
...n
10 Ay Önce
Ekmek bayattı sosisli diye geçiyor içinde 3 5 dilim küçücük sosis var
...ı
1 Ay Önce
ekmek bayat içi resmen yoktu içindekiler buz gibi lezzetsiz boşa para gibiydi
...n
3 Ay Önce
kötü
...ş
3 Ay Önce
Ne sucuk pişmiş ne kaşar bu nasıl tosst
...r
3 Ay Önce
ekmek bayat idi
...n
4 Ay Önce
Daha önce de sipariş verdim yarısı yanık geldi , aradan aylar geçti tekrar sipariş verdim belki bişeyler düzelmiştir diye ama yine yarısı yanık geldi , patateslerde de ağır bir koku vardı
...l
4 Ay Önce
berbat kuru bayat nasıl byle gönderebilryorsunz hizmet veremiyorsan yapmayn bu işi
...ı
4 Ay Önce
Şu bayat ekmeği yollarken utanmadınız mı gerçekten
...n
8 Ay Önce
Paramparça, yarım ve boş bir ekmek geldi. Yemedim.direkt çöp Allah affetsin.
...z
8 Ay Önce
Patates kızartması içecek yazıyor ama patates kızartması yok gelmedi
...ı
8 Ay Önce
içinde tavuk yoktu
...l
8 Ay Önce
Kepek ekmeğinde tost mu olur tostu sadece 1 kez basıp göndermişler kaşar sucuk olduğu gibi duruyor. Resmen dalga geçmişler
...K
9 Ay Önce
Adana Usulü tostun memleket ile alakası yok ekmek kurumuş sucuklar kapkara yanmış halde geldi sigara böreği günlük diye profillerine girmişler bayat geldi patates kızartması hariç çok üzücü siparişdi.
- Ayran (30 cl.)50 TL

