- Coffee
- Toast & Sandwich
- Express Delivery
Alin Coffee & Sandviç Shop
Alin Coffee & Sandviç Shop Ratings & Reviews
...n
2 months ago
Harika sıcacık ve doyurucu yanında çikolata nescafe hediyesi mütiş
...ç
2 months ago
muhteşem bir porsiyonlama, açıklama kısmına da gayet özen göstermişler. emeğinize sağlık.
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Adana Usulü Tost)
...m
2 months ago
paket çok hızlıydı ve lezzetli beklediğimden çok çok daha güzeldi. şiddetle tavsiye ediyorum
- Kaşarlı Tost240 TL
- Su (50 cl.)30 TL
...r
4 months ago
Çok lezzetli elinize sağlık :)
- Ekmek Arası Tavuk Döner350 TL
...n
4 months ago
Elinize sağlık Herşey çok lezzetliydi
...m
4 months ago
Çok lezzetli ayrıca sıcak geldi teşekkürler
- Adana Usulü Tost350 TL
...ı
4 months ago
İkram patates cipsi için ayrıca teşekkür ederim süperdi çok güzeldi çok beğendim ellerinize emeğinize sağlık
- Adana Usulü Tost350 TL
...k
4 months ago
Yemek sıcak geldi ve lezzetliydi
- Adana Usulü Tost350 TL
...ı
4 months ago
çok güzeldi içi dolu dolu geldi
- Yengen Tost350 TL
...r
9 months ago
hayatımda yediğim en güzel tosttu diyebilirim, küçük ikraminiz için teşekürler
- Adana Usulü Tost350 TL
...i
10 months ago
Adana usulü tost mükemmeldi
- Adana Usulü Tost350 TL
...k
10 months ago
Çok güzel ve doyurucu ayrıca hızlı geldi
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Adana Usulü Tost)
...ç
10 months ago
içi dolu dolu geldi çok güzeldi elinize sağlık
- Yengen Tost350 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...ş
10 months ago
Doyurucu ama sandviç ekmeği bayattı. Baya bayattı
- Kaşarlı Tost240 TL
- Coca-Cola Şekersiz (33 cl.)100 TL
...k
11 months ago
ekmekte biraz sorun vardı sadece tat olarak güzeldi.ekmek süt ekmek olarak gözüküyor ancak peketli ekmekti sanki gelen
...u
2 months ago
Patso idare eder ama içi çok azdı. Aynı şekilde tostun, içinde yok olmuş ekmeğin yarısı büyüklüğünde kağıt gibi kaşar vardı. Yani sadece ekmek yemiş olabiliriz. Sipariş de gecikti zaten.
- Ayran (30 cl.)50 TL
...l
10 months ago
Patatesler güzeldi fakat Şnitzel sipariş verdim yerine nuget geldi bunun bilgilendirmesini yapsalar ona göre sipariş verebilirdik.
...n
10 months ago
Ekmek bayattı sosisli diye geçiyor içinde 3 5 dilim küçücük sosis var
...ı
1 month ago
ekmek bayat içi resmen yoktu içindekiler buz gibi lezzetsiz boşa para gibiydi
...n
3 months ago
kötü
...ş
3 months ago
Ne sucuk pişmiş ne kaşar bu nasıl tosst
...r
3 months ago
ekmek bayat idi
...n
4 months ago
Daha önce de sipariş verdim yarısı yanık geldi , aradan aylar geçti tekrar sipariş verdim belki bişeyler düzelmiştir diye ama yine yarısı yanık geldi , patateslerde de ağır bir koku vardı
...l
4 months ago
berbat kuru bayat nasıl byle gönderebilryorsunz hizmet veremiyorsan yapmayn bu işi
...ı
4 months ago
Şu bayat ekmeği yollarken utanmadınız mı gerçekten
...n
8 months ago
Paramparça, yarım ve boş bir ekmek geldi. Yemedim.direkt çöp Allah affetsin.
...z
8 months ago
Patates kızartması içecek yazıyor ama patates kızartması yok gelmedi
...ı
8 months ago
içinde tavuk yoktu
...l
8 months ago
Kepek ekmeğinde tost mu olur tostu sadece 1 kez basıp göndermişler kaşar sucuk olduğu gibi duruyor. Resmen dalga geçmişler
...K
9 months ago
Adana Usulü tostun memleket ile alakası yok ekmek kurumuş sucuklar kapkara yanmış halde geldi sigara böreği günlük diye profillerine girmişler bayat geldi patates kızartması hariç çok üzücü siparişdi.
- Ayran (30 cl.)50 TL

