- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Asmaaltı Kebap
Asmaaltı Kebap Ratings & Reviews
...n
3 weeks ago
lezzetli ve sıcaktı
- Adana Lahmacun (5 Adet)520 TL
...n
3 weeks ago
lezzet 10 numara kurye 10 numara
- Adana Dürüm450 TL
...r
5 months ago
🥵
- Kemiksiz Tavuk Şiş580 TL
...r
5 months ago
kebap
- Ciğer Şiş600 TL
...y
8 months ago
Kebap harikaydı ve kurye arkadaş çok çabuk geldi
- Adana Kebap580 TL
...u
8 months ago
Lezzetli,hızlı, sıcak
- Kemiksiz Tavuk Şiş580 TL
...r
9 months ago
Hizli teslimat ve cok lezzetli
- Adana Lahmacun (5 Adet)520 TL
...L
9 months ago
herzamanki gibi güzeldi
- Adana Kebap580 TL
...T
10 months ago
Başarılı...
...n
1 month ago
Herşey güzeldi yalnız salatalar biraz daha iyi olabilir. kötü demiyorum ama Adana'ya yakışmayan bir salataydi .
...l
2 days ago
Adana kötünün iyisiydi tavuk çok kötüydü yanmış şekilde gelmişti tuzu baharatı azdı. Asmaaltı mekanına gidip yiyince daha keyifli olduğunu anlamış olduk
- Adana Kebap580 TL
...ı
1 month ago
İlk defa sipariş verdim şehir dışından gelen misafirime mahçup oldum Adanada kötü kebap yemeyeli uzun zaman olmuştu hayal kırıklığı
...n
2 months ago
Ciğer midemi bozdu , ayrıca notlara kısmen dikkat edilmiş
...l
3 months ago
Geçgeldi
...u
4 months ago
Kanatlar pısmemıs çiğ sekılde geldı resmen ozenle pısırılmemısti begenmedım
...k
5 months ago
yani çok uzun sürdü
...n
4 days ago
son zamanlarda yediğim en kötü kebapti kusura bakmayın ayran istedim naneli geldi onuda icemedim saatler sonra geldi ayrıca
...Ş
3 months ago
kuryeleri yanlış bloğa sipariş bırakmış. aradığımda da kötü tepkiler aldım. görevli aramasa konuyu anlayamayacaktık.
...n
9 months ago
Maalesef çok üzgünüm ama yediğim en kötü pirzolaydı bi daha asla söylemem
...r
11 months ago
Kebap ve lahmacun soğuktu.Lahmacun sasıydı.Kebap parçalanmış ve küçüktü. Domates salatası kokuyordu. Hayal kırıklığı �

