- Seafood
- Doner
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Paşa Balıkçılık
Paşa Balıkçılık Ratings & Reviews
...n
1 month ago
ellerinize sağlık çok güzeldi
...Y
2 months ago
çok iyi
...n
3 months ago
hep sipariş ettiğim bir yer gayet güzel lezzetli ve sıcak geliyor. kuryede vaktinden erken getirdi sağolsun, iftar sonrasına sipariş etmiştik iftara yetiştirdi. her anlamda kaliteli bir mekan.
- Not availableHamsi Tava (1 kg.)
...i
3 months ago
Elleri sağlık bu gibi yok
...R
3 months ago
Gerçekten güzel yapmışlar. Yanındaki salata da aynı şekilde lezzetliydi. Teşekkür ediyoruz.
- Kılçıksız Hamsi (1 kg.)550 TL
...n
4 months ago
Hamsi güzelce temizlenmiş ve pişirilmiş sıcacık geldi ancak kurye adresi bulamadı iki kez arandım konum attığım halde zor buldu ve ücretini almadan gitti restoyu arayıp ibanla ödedim
- Kılçıksız Hamsi (1 kg.)550 TL
- Not availableHavuç Tarator
...r
4 months ago
sıcak geldi güzel pişmiş
- Sardalya (1 kg.)500 TL
...a
4 months ago
Kurye sorunu nedeniyle birazcık geç geldi ama kusursuz lezzetiyle geçikmeyi telafi etti, balıkta tek geçeriz harikaydı…
...N
4 months ago
Hersey bol bol ve cok lezzetli idi teşekkür ediyorum
- Kılçıksız Sardalya340 TL
- Izgara Somon (250 gr.)530 TL
- Not availableDeniz Börülcesi
...u
5 months ago
çok lezzetli ve taze bir balıktı
...n
5 months ago
Lezzetli ve bol bol balık yedik. Teşekkür ederiz.
...u
5 months ago
Birazcık daha sıcak olabilirdi ama güzel tadı
- Menü 1800 TL
...N
6 months ago
Fiyat performans olarak gayet güzeldi.
...n
6 months ago
Tek kelime ile harika Sadece biraz soguk geldi sanirim evime uzakti restorant
...ş
7 months ago
Çok lezzetliydi
...l
7 months ago
Gayet iyi
- Ekmek Arası Sardalya180 TL
...l
7 months ago
Elinize sağlık taptaze ve sıcacık yemek iyi geldi :)
- Not availableHamsi Tava (500 gr.)
...r
8 months ago
Sıcak geliyor salataları da yeterli oluyor. Canım balık istediği her zaman tercihimdir
...k
8 months ago
Hem anlamda emeğinize sağlık lezzet tazelik sıcaklık süpersiniz💖
...y
8 months ago
ürün taze ve lezzetliydi pişirilmesi de çok güzel olmuş, yanında gönderilen salata da çok tazeydi elinize emeğinize sağlık
...y
9 months ago
Çok lezzetliydi, sipariş hızlıydı çok memnun kaldık
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
- Kılçıksız Hamsi (1 kg.)550 TL
...r
10 months ago
Balık çok lezzetli ve doyurucuydu.Teşekkür ederim
- Not availableIzgara Çupra (600 gr.)
...n
11 months ago
10 numara lezzetliydi
- Not availableIzgara Çupra (600 gr.)
...Z
1 year ago
tüm emeği geçenlerin eline sağlık....tekrar görüşmek uzere
...n
7 months ago
Lezzet geçerliydi porsiyon küçük geldi bana 1 kg balık için. Bence temizlendikten sonra tartılıp ona göre porsiyon belirlenmeli. Misal et döner alıyorsun 200 et gram oluyor.
- Kılçıksız Hamsi (1 kg.)550 TL
...t
7 months ago
porsiyonlar beklediğimden küçüktü ama lezzeti pişirmesi iyiydi. elinize sağlık.
- Şalgam Suyu (30 cl.)80 TL
- Mevsim Salata (Orta Boy)70 TL
- Hamsi (Kılçıksız)370 TL
- Not availableKaradeniz Mezgit Tava
....
8 months ago
başarılı
...ş
10 months ago
kaç yıldır yemek siparişi söylerim ilk defa kötü geldi .kokuyordu ve tadı değişikti direkt çöpe gitti yiyemedim. puanı düşmesin diye fazla yıldız verdim.
...r
1 month ago
sıcak değildi ve bu sefer balığı beğenmedim tadı güzel değildi
...r
5 months ago
Yanında gelen ürünler bayat

