- International
- Breakfast & Börek
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Vegetarian & Vegan
Galata Kahvaltıcısı By Migros
Galata Kahvaltıcısı By Migros Ratings & Reviews
...z
2 months ago
Ellerinize emeginize saglık
- Sade Pişi (10 Adet)258 TL
- Peynirli Pişi (10 Adet)278 TL
...z
2 months ago
Teşekkürler
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
- Peynirli Pişi (5 Adet)139 TL
...u
2 months ago
müptelası olduk , servis çok kaliteli , tat güzel , fiyat iyi. ellerinize sağlık
- 2 x Ekmek Üstü Kahvaltı Tabağı Set Menü1.358 TL
...z
2 months ago
Süper
- Paçanga Böreği180 TL
- Patates Kızartması120 TL
- 2 x Yöresel Kahvaltı Tabağı Set Menü 11.878 TL
...n
3 months ago
Paçanga böreği ufak parasına değmez ama ürünler sıcak taze geldi teşekkürler.
- Sucuklu Omlet255 TL
...k
3 months ago
muhteşem
- Sade Pişi (10 Adet)258 TL
...a
8 months ago
ikram için çok teşekkürler siparişlerde sıcacıktı🥰
- Sade Menemen359 TL
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
...s
8 months ago
fena degil
- Sade Menemen359 TL
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
...r
10 months ago
menemenin tadı güzel kulladıkları peynir domates vs taze, tek sıkıntı paketleme: menemenin suyu peynirin üstüne dökülmüstü ayrı paketlerde gelse çok iyi olurmuş
- Galata Menemen Kahvaltı Tabağı359 TL
- Patates Kızartması120 TL
...t
1 month ago
Gayet lezzetliydi ancak paçanganın boyutu çok küçüktü ve çok geç geldi
- Paçanga Böreği180 TL
- Patates Kızartması120 TL
...c
1 month ago
peynir yoktu yumurta kaynarken çatlamış su vardı içinde öyle gelmiş kapya biber zaten yoktu özenli olarak görmedim
...i
9 months ago
Diğer şubesinden sipariş verdiğim gibi malzemeler güzel değildi. Hızlı gönderildi fakat paketleme kötüydü her şey birbirine girmişti.
...n
2 months ago
Salata çok azdı, çatal bıçak koyulmamıştı, sonuçta kişi salatayı eliyle yemeyecek. İşletmenin İşine özen göstermediği çok belli.
...n
9 months ago
Öncelikle İkram gönderilen limonata için teşekkür ederim. Sucuklu menemenin içinde toplam 2 ya da 3 sucuk parçası vardı, gözden mi kaçtı yoksa böyle mi gönderiyorsunuz bilmiyorum ama beni memnun etmed
...a
11 months ago
Menemen tuzsuz ve güzel değildi ekmekler kötüydü pişi güzel
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
...r
11 months ago
Menemen tabağının yeşillikleri yoktu. Ekmek üstü kahvaltının yumurtası yanıktı ayrıca fotoğrafta olduğu gibi sosu yoktu. Bir tek patates güzeldi.
- Patates Kızartması120 TL
...ş
2 weeks ago
0 puan olsa 0 verirdim o kadar kötü
...r
2 weeks ago
Servis olmadan malzeme mi gönderilir bi kahvaltıya 1000 lira veriyoruz servis yok elimizle mi yicez
...i
1 month ago
Eskiden burası çok güzeldi, hep ekmek üstü söylüyorduk ve tüm ofis söylerdik aşırı memnun kalırdık ama son siparişimde ekmek küçülmüş yumurta azalmış ve avakado hiç yok denecek kadar azdı
...l
1 month ago
En azından bir insanın karnını doyuracak ölçüde koysanız verdiğimiz paraya yazık gerçekten üç kaşık salata koymak nedir ya
...e
9 months ago
patatesler belli ki beklemis yagda kizartilmis
...ç
11 months ago
Çok kötü geldi hiç pişmemiş içi hamur beklentinin çok çok altında.
...ş
11 months ago
Ekstra ücret ödeyip ekstra ekmek istiyoruz bırakın ekstrasını 1 dilim ekmek dahi gelmiyor. Ayrıca ürünler birbirine girmiş şekilde paketlenmiş ürün fiyat karşılaştırması na göre 1 puan bile çok
...y
9 months ago
Kaşarlı gözlemede kaşar yoktu. Daha çok yağlı katmer gibiydi. Patatesli gözlemenin patatesleri bayattı. Kahvaltı tabağı diye satılan şeyin içinde bolca ot/sebze vardı, yumurtası morarmıştı. Lezzet 0
...z
11 months ago
Ürün kalitesi gayet iyi ama hakkını vereceğim ama herşeyi içiçe koymuşlar domates suyu peynir zeytin ve salatalığa bulaşmış hem görüntü kötü hem lezzetler ziyan olmuş
...k
11 months ago
Bunları kendileri yiyebiliyor mu acaba çok kötü kahvaltı tabakları yumuşamış patatesler sert pişi sogus tabagı domates salatalık kötü hemde sipariş 1.5 saatte geldi

