- Express Teslimat
Cız Bız Burger
Cız Bız Burger Değerlendirmeler
...a
8 Ay Önce
super 👍🏻
...r
1 Ay Önce
sicacik geldi ama ekmeği inanılmaz kurutmuşlar cok çıtırdı uzun zamandır hamburger sipariş ettiğim bir yer önceden böyle değildi içindeki sosların bile tadını alıyordun ve cok gec hazirlandi
...n
4 Ay Önce
patates soğuk ve bazıları pişmemişti onun dışında hamburger tam anlamıyla mükemmel
- Dublex Burger450 TL
...r
9 Ay Önce
gayet güzeldi teslimat da çok hızlıydı sadece patatesleri biraz soğuktu açıkçası ve bayat gibiydi
...n
10 Ay Önce
iyi hoş fakat pek doyurucu değil tadı idare eder olsada heryer kıkırdak.
...ş
3 Ay Önce
notta yazdıgım ve aciklamada yazılan hicbirseye dikkat etmiyorsunuz ekmeğin arasına köfte koyup gondermişsiniz ayıp ya
...n
4 Ay Önce
Tavuk burger istedim normal burger geldi
...ı
5 Ay Önce
Alerjim olmasına rağmen detaylıca yazdım ama içeriği tam gelmiş berbat ötesi başkada birşey demiyorum
...s
6 Ay Önce
böyle rezalet bir Burger yemedim çiten
...k
7 Ay Önce
Salam ekmek çıktı
...z
7 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü hamburger lezzet desen 0 patatesler berbat bildiğin salam koymuslar hamburger şaka gibi kısacası baştan sona rezalet
...k
9 Ay Önce
Siparişimdeki patates kızartması baharatsız gelmeye başladı böyle devam ederse sipariş vermiyicem sizden
...l
10 Ay Önce
Berbat ötesi lezzet desen yok Fuse istedim kola göndermişler
...n
10 Ay Önce
Parami helal etmiyorum
...n
10 Ay Önce
siparisteki en guzel şey ictigim kolaydi full kikirdak yedim patatesi de koklatmislardi
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...u
10 Ay Önce
Siparişi gece 04:30 verdim 7:30 geldi ve yemek sepetinden ne ulaşabildim bayat soğuk ve aynı zamanda kötü geldi
...l
11 Ay Önce
Paketleme kötü sıcak gelmedi
...n
11 Ay Önce
Sipariş 1:30 2 saatte ulaştı elime böyle bir lezirlik yok içine koydukları füme kokuyordu sözde en güzeli olsun diye en pahalısını sipariş ettik paramızla rezil olduk herkesin bilgisine
- Coca-Cola (1 L.)170 TL
...k
1 Yıl Önce
Siparişim 1 saat 15 dakikada geldi ve açık ayranım da eksikti. Bu kadar gecikme ve dikkatsizlik gerçekten hayal kırıklığı. Maalesef bir daha buradan sipariş vermeyi düşünmüyorum.

