- Express Delivery
Cız Bız Burger
Cız Bız Burger Ratings & Reviews
...a
8 months ago
super 👍🏻
...r
1 month ago
sicacik geldi ama ekmeği inanılmaz kurutmuşlar cok çıtırdı uzun zamandır hamburger sipariş ettiğim bir yer önceden böyle değildi içindeki sosların bile tadını alıyordun ve cok gec hazirlandi
...n
4 months ago
patates soğuk ve bazıları pişmemişti onun dışında hamburger tam anlamıyla mükemmel
- Dublex Burger450 TL
...r
9 months ago
gayet güzeldi teslimat da çok hızlıydı sadece patatesleri biraz soğuktu açıkçası ve bayat gibiydi
...n
10 months ago
iyi hoş fakat pek doyurucu değil tadı idare eder olsada heryer kıkırdak.
...ş
3 months ago
notta yazdıgım ve aciklamada yazılan hicbirseye dikkat etmiyorsunuz ekmeğin arasına köfte koyup gondermişsiniz ayıp ya
...n
4 months ago
Tavuk burger istedim normal burger geldi
...ı
5 months ago
Alerjim olmasına rağmen detaylıca yazdım ama içeriği tam gelmiş berbat ötesi başkada birşey demiyorum
...s
6 months ago
böyle rezalet bir Burger yemedim çiten
...k
7 months ago
Salam ekmek çıktı
...z
7 months ago
Hayatımda yediğim en kötü hamburger lezzet desen 0 patatesler berbat bildiğin salam koymuslar hamburger şaka gibi kısacası baştan sona rezalet
...k
9 months ago
Siparişimdeki patates kızartması baharatsız gelmeye başladı böyle devam ederse sipariş vermiyicem sizden
...l
10 months ago
Berbat ötesi lezzet desen yok Fuse istedim kola göndermişler
...n
10 months ago
Parami helal etmiyorum
...n
10 months ago
siparisteki en guzel şey ictigim kolaydi full kikirdak yedim patatesi de koklatmislardi
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...u
10 months ago
Siparişi gece 04:30 verdim 7:30 geldi ve yemek sepetinden ne ulaşabildim bayat soğuk ve aynı zamanda kötü geldi
...l
11 months ago
Paketleme kötü sıcak gelmedi
...n
11 months ago
Sipariş 1:30 2 saatte ulaştı elime böyle bir lezirlik yok içine koydukları füme kokuyordu sözde en güzeli olsun diye en pahalısını sipariş ettik paramızla rezil olduk herkesin bilgisine
- Coca-Cola (1 L.)170 TL
...k
1 year ago
Siparişim 1 saat 15 dakikada geldi ve açık ayranım da eksikti. Bu kadar gecikme ve dikkatsizlik gerçekten hayal kırıklığı. Maalesef bir daha buradan sipariş vermeyi düşünmüyorum.

