- Meze
- Express Delivery
Bollca Meze
Bollca Meze Ratings & Reviews
....
1 month ago
Ellerinize sağlık teşekkür ederim
...N
2 months ago
Gayet iyi
...n
4 months ago
Her zaman ki gibi muhteşemdiniz. Ayrıca tatlı göndermişsiniz. Çok keyifli oldu. Çok teşekkürler
...ç
4 months ago
Mezeler çok lezzetliydi, sipariş hızlıca geldi özellikle girit ezmesi çok lezzetliydi ikram da gönderilmişti teşekkür ederiz
- Peynirli Girit Ezme (200 gr.)420 TL
- Kadınbudu Köfte182 TL
- Kısır (200 gr.)130 TL
- Not availableAşiyan Meze (200 gr.)
...n
4 months ago
Köpeoğlu mükemmel ötesi
- Köpoğlu (200 gr.)347 TL
- Not availableYeşil Biber Dolması (500 gr.)
...e
6 months ago
Bir işletmeci olarak öncelikle esnaflığınızı tebrik ederim, mezelerin tazeliği ve lezzeti olsun gerçekten muazzam emeği geçen herkese teşekkür ederim. Gönlünüze göre versin 🙏
- Kuru Cacık (200 gr.)347 TL
- Cevizli Girit Kabağı (200 gr.)347 TL
- Yoğurtlu Közlenmiş Patlıcanlı Atom (200 gr.)347 TL
- Köz Patlıcanlı Humus (200 gr.)420 TL
- Deniz Börülcesi (200 gr.)420 TL
...y
8 months ago
Herzaman beklediğimizi alıyoruz
...ç
11 months ago
Çok lezzetli ve taze ürünlerdi siparişlerimin arasında birtanesi olmadığı için bana küçük bir ikramda bulunmuşlar çok nazik bir haraketti bunun için ayrıca teşekkür ederim
- Köpoğlu (200 gr.)347 TL
- Balibey (200 gr.)420 TL
- Fava (200 gr.)347 TL
- Not availableAdanus Şalgam Suyu (1 L.)
...ç
11 months ago
ürünler çok taze özellikle lahana sarmasına ba yıl dıkkkk ayrıca ikramınız içinde çok teşekkür ederizz
...y
11 months ago
Yanında gönderdiğiniz hediye için teşekkür ederim
- Havuç Tarator (200 gr.)347 TL
- Not availableAşiyan Meze (200 gr.)
...l
7 months ago
Merhaba, sarmanıza bayıldım ellerinize sağlık. Fakat söylediğim mercimek köftesinin tadı yok çok kötü ve koku var yani yenmeyecek durumda
...İ
9 months ago
Aşırı tuzluydu yiyemedim
...U
11 months ago
Genel olarak başarılı, girit ezmesi ve deniz börülcesine biraz daha dikkat işe yarayacaktir. Eline sağlik.
- Yoğurtlu Semizotu (200 gr.)347 TL
- Haydari (200 gr.)200,20 TL
- Kuru Cacık (200 gr.)347 TL
- Atom (200 gr.)347 TL
- Not availableRumeli Mezesi (200 gr.)
- Fava (200 gr.)347 TL
- Mücver112 TL
- Yaz Esintisi (200 gr.)420 TL
...a
11 months ago
kısırlı menü aldım ama menüdeki patates salatası ve süzme yoğurt gelmedi onun yerine 1 mücver daha ve tatlı göndermişsiniz. keşke yoğurtlu bir meze gönderseydiniz. yoğurtsuz yiyemedim
- Kadınbudu Köfte182 TL
...i
1 year ago
Yoğurtlu közlenmiş patlıcan resmen bozuk diğerleri ise özensiz herzaman butik ve restoranlardan söylerdim bu hataya nasıl düştüm anlamadım dünya para çöp
...r
9 months ago
Vasat bir sarma
...n
1 month ago
Lahana sarması ve mercimekli köfte ekşimişti. kontrol edin lütfen 1 adet yememize rağmen midemiz bozuldu. aldığınız ücret az bir ücret değil.
...l
1 month ago
Mercimek köftesi bu defa çok kötüydü içine şeker atılmış gibiydi
...ş
5 months ago
çok kötüydü, hemde baya ici kitir kitir
...n
5 months ago
İlk defa sipariş verdim girit ezme ve humus bozuk gönderildi. Kokusu bile bozuktu fark etmeden göndermiş olmaları mümkün değil. Bir daha sipariş vermem
...z
8 months ago
Gönderilen kuru patlıcan dolmaların arasında küflenmiş patlıcanlarda vardı. Sizin yiyemediğiniz yada artık olmuş yemekleri gönderirken azcık utanmanız olsun. Bir daha asla sizi tercih etmeyeceğim.
- Haydari (200 gr.)200,20 TL
- Kuru Cacık (200 gr.)347 TL
- Atom (200 gr.)347 TL
...r
10 months ago
tatli gelmedi bidahaki siparişte arayin telef
...r
10 months ago
tatli gelmedi bidahaki siparişte arayin telafi edelim dediler yeni siparis olusturdum aradim telefonu acmadilar o sipariste tatlisiz geldi
...r
10 months ago
Önceden güzel geldiği için sipariş vereyim dedim.2 ürün de şu an çöpte maalesef.Kısır aşırı yağlı ve tuhaftı 2 kaşık yedim hala midem bulanıyor.Mercimek köftesinden de toz gibi bir şey çıktı.Çok üzücü
...l
11 months ago
Mğcver çok yağ çekmişti maalesef sevmedim ağır geldi
...y
8 months ago
ufak hediye meze icin tesekkurler ama gercekten cok kotuydu mezeleriniz
...a
9 months ago
Bu kadar şubesi olan bir firmanın bu kadar vasat ürünler çıkarması üzücü. Her şeyi tatmadım ama lahana sarması dışında hepsi çok lezzetsiz.

