- Coffee
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Express Delivery
Cinnabon
Cinnabon Ratings & Reviews
...p
4 months ago
Tesekkur ederiz cok dusuncelisiniz :)
- Not availableMini Caramel Pecanbon
- Not availableClassic Roll
...i
5 months ago
Şahaneydi , tadı , kreması, çok güzeldi
- Not availableMinibon Classic
...ş
7 months ago
lezzete zaten denecek bir şey yok fakat pecanbon yerine direkt caramel roll tercih edin classic ile arasındaki tek fark üstündeki bir kaç parça ceviz ve 145 tl😄
- Not availableCaramel Pecanbon
- Not availableClassic Roll
...r
10 months ago
kuryenizin nezaketi için çok ama çok teşekkür ederim.
...i
7 months ago
güzeldi,ama çok soğuktu.
...n
10 months ago
öncelikle 2 ürününde ayrı kaplarda gelmesi çok ince bir hareketti teşekkür ederim,ikinci olarak hız ve lezzet çok iyiydi porsiyonlar gayet başarılı yalnizca ust malz.miktari gorselden az olması üzdü:(
- Not availableMini Caramel Pecanbon
- Not availableClassic Roll
...r
10 months ago
3.kez sipariş ettim. Paketleme düzelmiş ama bu seferki çok bayattı. Resmen taş gibi geldi.Normalde 1 yıldız verirdim acımasızlık olur diye vermedim. Ama bir daha böyle gelirse 1 yıldız vericem malesef
...y
10 months ago
Ürünler gayet başarılı fakat paketlemesinden puan kırıyorum. İkisini aynı kutuya koymuşsunuz sonları bulaşmış karamelli yiyorum meyve geliyo kötü oldu
...r
3 months ago
Hayatımda ilk defa yediğim için tazemiydi bilemiyorum ama lezzetli değildi ki tatlı aşığı biriyim tatlı olsun yeter ama beğenmedim. Denemek istedim..Damak tadı tabiki. Tekrar yermiyim hayır…
- Not availableMini Caramel Pecanbon
- Not availableClassic Roll
...n
8 months ago
Mini rollerden söylemiştim. Ellerinde mini kalmadığı için büyüklerden yollamışlar. Çok mutlu oldum çok teşekkür ederim. Bereketli işleriniz olsun inşallah.☺
- Not availableMini Caramel Pecanbon
- Not availableMinibon Classic
...i
10 months ago
Sabahki poğaçacı akşam yersin ya . Biraz böyle sert olur . Onun gibiydi . Wow diyemem çok kötü de diyemem . Soğuk yerine ılık ve daha yumuşak beklerdim ben. ( orjinalini bildiğim için )
...a
4 months ago
Bir yıldız bile fazla,bayat geldi kupkuru hamur!üstünde ki kremada şeker çırpılmamış kıtır kıtır yenilirsin demek istediler.Çok kötü!
...k
7 months ago
Özensiz ve kuru halde geldi, beklediğim performansi görmedim. Kurumuş zamanı geçmiş ürünleri ya menüden kaldırın ya KALDIRIN ama göndermeyin . teşekkür ederim