rider-banner-icon
  • Salad
  • Express Delivery

Green Salads

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 100+ reviews
ACIBADEM MAH. ÇEÇEN SK. AKASYA AVM NO: 25 IÇ KAPI NO: 467 ÜSKÜDAR/ ISTANBUL
...t6/1/2026çok doyurucu ve lezzetli idi.ellerinize sağlık.
...y5/29/2026mükemmeel
...n5/27/202610 numara 5 yıldız az valla kadıköy şubesinde ara sıra yeriz ailece valla ellerinize kollarınızı sağlık kurye arkadaşlara saygılar tam vaktinde teslim etti sicak sicak yedik
...n5/24/2026cok lezzetli doyurucu tesekkur ederim sadece menüde görünün sonları eklememissiniz
...n5/13/2026Koslov ne kadar azdı sos kabına koymuşsunuz. Ya kabı değiştirin ya da fiyatını.
...A5/11/2026Biz çok seviyoruz kızımla :)
...n4/30/2026Doyurucu ve güzeldi.Sıcak geldi.Teşekkürler
...u4/17/2026mükemmel
...U12/16/2025Zamanında ve sıcak teslimat, kibar yaklaşımı için kuryemize teşekkürler.
...y10/8/2025lezzetliii
...l10/1/2025Güzeldi ama limon dahi koymamışsınız
...m9/18/2025Puanı düşük diye sipariş veremiyordum ama denemek istedim. çünkü avm içindeki gerçekten muhteşem. salatası her zamanki gibi çok taze; tavuğu yumuşacıktı. tam zamanında geldi. notlar dikkate alınmıştı.
...u9/12/2025İyiydi beğendik
...r9/5/2025Yorumlardan dolayı sipariş vermeye biraz çekinmiştim açıkçası ama her şey mükemmeldi tadı tuzu yerindeydi ve porsiyonlar baya doyurucuydu
...a7/19/2025Eksiksiz ve guzeldi
...ş10/21/2025Ya aslında her şey güzel ama sanki tavuklar pişmemiş gibi hissettiriyor onun dışında severek söylüyorum
...k10/10/2025Çok lezeetliydi, 1 puan yanlış çorbadan kırdım. Mantar çorbası istemiştik, erişteli çorba geldi ama o da çok güzeldi 🤗
...k6/13/2026Siparişim eksik geldi
...u2/20/2026K.kartı istedim, çekmiyor diyip nakit talep etti kurye ,ödedim uğraşmamak için. Birkaç kez daha yaşadım bu durumu
...ı8/30/2025Makarnanın tadı değişmiş. Sosu farklı geldi ve aşşıırıı tuzluydu. Bu kadar tuz kullanımı sağlıklı değil. Yemeğin tadını bozmuş zaten. Yine de emeğinize sağlık
...ı8/23/2025Ekmek ve çatal bıçak istememe rağmen gönderilmedi.
...d8/8/2025makarnasi cok tuzlu , tavuk porsiyonu az
...ş3/5/2026Kekiklim kekeikli gibi değildi. Köfte berbattı. Makarna yapış yapıştı. Çatal kaşık bile göndermemişsiniz.
...e2/27/2026Gelip beğenerek yediğim restoran, ama mantarlı tavukta tuhaf bir tat ve koku vardı yiyemedim…
...ş10/24/2025Normalde severek söylüyorum makarnası yine harikaydı ama tavukları pişmemişti içi pembe pembeydi lütfen buna dikkat edin
...n9/9/2025siparişimi eksik getirdiler para iadesi oldu aç kaldım ama
...l8/1/2025yemek çok lezzetli olsa da kola teslimatını 2. defadır yapmıyor restorant. Menüde kola var halbu ki.
...n6/1/2026Menü içinde sezar sos var koyulmamış iki salata içinde rica ettik hellim eklensin fiyat farkını ödeyeceğiz diye eklenmemiş notları okumayacaksanız neden not kısmı açık.
...ş5/27/2026Tavuklar çiğdi
...r4/10/2026 ,cafe de Paris soslu tavuk da, cafede Paris sos olduguna eminmisiniz ,bizim kavurma da yarısı yanık geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:4521:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0618084424200001