rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Manti
  • Dessert
  • Express Delivery

İstek Börek Baklava & Mantı

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 5000+ reviews
Yalnız Selvi Cd. No:5/3 Kartal (Soğanlık Orta Mah.)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...t6/11/2026Gerçekten ne sipariş ettiysem her şey aşırı lezzetli ellerinize sağlık
...a6/4/2026Özellikle ezogelin çorbası çok güzeldi tekrar alırım kesinlikle
...n4/30/2026Herşey çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
...y3/11/2026Ispanaklı böreğe bayılıyorum aynı annemin yaptığı börek gibi. Pazılı börek de muhteşem.
...y2/12/2026Muhteşemsiniz, ne diyim sabah sabah ilaç gibi geldi :)
...y1/23/2026Yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim, hediyeniz için de. O yogurt ve sos öylesine yakışıyor ki :)
...y1/15/2026Çok iyiydi, Allah razı olsun
...y1/13/2026Zeytinyağlı tabağı harikaydı. Özellikle kısır ve pancar salatasına bayıldık. Börek de muhteşemdi. Metropol kartın da gelmesini dört gözle bekliyoruz.
...u12/1/2025Kısa sürede geldi. Sıcak ve taze. Çok teşekkürler
...n8/27/2025çok lezzetliydi teşekkürler
...y8/1/2025Çok güzeldi aynı gün ikinci siparişimiz, çok teşekkür ederiz :)
...y8/1/2025Harikasınız, teşekkür ederim köy böreği çok güzel 😊
...y7/15/2025Bu oizza çocukluğumu hatırlatıyor bana :) her sabah sipariş veriyorum inşallah bigüj sıcak sıcak çıktığı gibi yakalarım….
...p7/4/2025Ispanaklı köy böreğiniz gerçekten çok iyi
...l6/3/2026Zeytinyağlı tabağının çok taze olduğunu düşünmüyorum. Kısır sertti, sarma bir kaç günlük gibiydi. Patates salatası zaten taze değil kesinlikle. Mercimek köftesini beğendim fakat litfen günlük yapılsın
...n9/19/2025Sosyete simidinin içinde sucuk yoktu. Kendimi aldatılmış gibi hissettim. Ayrıca tahinli kurabiye alacaklar çok küçük olduğunu bilsinler
...n8/11/2025Ispanaklı köy böreğinin hamuru çok güzel sadece biraz daha iyi yağ kullanılabilirse çok daha mükemmel olur
...k7/29/2025Güzel ama peyniri azdı. Elinize sağlık
...m7/12/2025Kayseri mantisi denmez ama fena degildi. Hizli teslimat.
...R10/12/2025Neden gonderdiginiz siparislerde fiş göndermiyorsunuz???
...n6/3/2026ne yoğurt ne sos vardı üzdü
...n7/18/2025Favori mekanım oldu börekleri gözlemeleri çok lezzetli böyle devam edin bozmadan
...r10/25/2025Böreklerin hamuru okdar kalın ki ekmek yiyor gibi oldum. Bana hitap etmedi açıkcası. Ama mide yanması falan yapmadı. Temizliğine titizliğine güvenirim
...ş6/18/2026İade etmek istiyorum resmen rezalet
...k1/22/2026Ispanaklı gözlemenin ıspanakları çiğ ve aşırı yağlıydı . Su böreği vasat ,havuçlu kek ise kuruydu .. yorumlara bakarak aldandım . Zaten yenmedi çöp oldu …
...n1/15/2026Pazı böreği çok kötü rahatsız etti sanırım yağı çok kötüydü
...y9/16/2025Dilimi 65 tl olan pizza kibrit kutusu büyüklüğünde, ve bütün kenar köşeleri koymuşlar :))
...n8/8/2025Kiymali paratesli koy boregi eksi oldugu icin iade etmek istiyorum
...r8/5/2025Tostun içinde kaşar yoktu iki ekmek ayrı ayrı geldi neredeyse gerçekten bir daha sipariş vermeyeceğim böyle olacaksa sucuklar ayrı kötü ve çiğ zaten
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday07:0021:00
Saturday,Sunday08:0021:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: istekpastacilikvegida@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0481109234700001