- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Gaşık Konya Mutfağı
Gaşık Konya Mutfağı Ratings & Reviews
...i
1 week ago
Konya’da yediğim etli ekmekten hiç bir farkı yok. 10 numara 5 yıldız kesinlikle hak ediyor.
- Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı)390 TL
- İçli Köfte (Kızartılmış) (Adet)175 TL
...c
3 weeks ago
Bamya çorbası harika idi ama etli ekmek biraz soğuk geldi. Çorbayı kesinlikle öneriyorum harikaydı etli 4.5 dan 5 i vericem bu seferlik .
- Bamya Çorbası295 TL
...l
1 month ago
Güzel ve lezzetliydi teşekkür ler
- Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı)390 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
- Kaymak50 TL
...z
2 months ago
elinize emeğinize sağlık çok lezzetli
- Kemik Suyu Özel Mercimek Çorbası175 TL
- Konya Fırın Kebabı770 TL
- Köfte (240 gr.)530 TL
...z
2 months ago
mükemmel
...z
2 months ago
çok beğendik her şey çok güzeldi
- Kemik Suyu Özel Mercimek Çorbası175 TL
- Tavuk Kanat (320 gr.)570 TL
...s
5 months ago
herzamanki gibi harika ötesi .konyada yemiş gibi ..begenerek sipariş veriyoruz hiç rahatsız etmıyor..teşekkürler hayırlı işleriniz olsun
- Gaşık Spesiyal Pide770 TL
...ş
5 months ago
Emeği geçen herkesin eline koluna sağlık yakın bir zamanda yedim en iyi içli köfteydi çorbaya da lafım yok sadece etli ekmek ekmek sogumuştu abi
- Tavuk Etli Özel Çorba205 TL
- Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı)390 TL
- İçli Köfte (Kızartılmış) (Adet)175 TL
...s
6 months ago
hersey tek kelimeyle harıkaaa bravoo ..bayıldıkk
- Gaşık Spesiyal Pide770 TL
...ı
6 months ago
Mükemmel hizmet hızlı servis teşekkürler
- Tavuk Etli Özel Çorba205 TL
- Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı)390 TL
- Peynirli Pide (Bez Tulum)340 TL
- Sac Arası Tatlısı245 TL
...t
7 months ago
Sıcacık ve çok lezzetliydi içli köftesine bayıldım incecik ve dolu doluydu içi
...k
8 months ago
teşekkürler emeğinize sağlık hep böyle lezzetle kaliteli kalmanız dileğimle🧿🧿🧿 👏👏👏
...k
8 months ago
konya lezzeti işte budur vazgeçilmez servis paketleme tertemiz harika ellerinize emeğinize sağlı 🧿💐🌺🌸
...k
9 months ago
konya kalitesi teşekkürler☺👏👏👏🌺🌸💐🌹🌷
...g
9 months ago
Siparişim hızlı ulaştı ve kurye Samet Bey’ nezaketinden ötürü teşekkür ediyorum. Tavuk şiş dürüm normalden 2 kat daha büyük ve bol malzemeliydi, çok memnun kaldık. Bol kazançlar dilerim.
- Tavuk Şiş Dürüm380 TL
- İçli Köfte (Kızartılmış) (Adet)175 TL
...N
10 months ago
Dolum Ayranı resmen şifa
- Künefe245 TL
- Ayran (1,5 L.)150 TL
...n
10 months ago
Kendimi Konya da zannettim vallahi.Bu arada da kurye Samet bey yıldırım gibi maşallah 🤨😁
- Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı)390 TL
- Ayran (1,5 L.)150 TL
...k
10 months ago
fazlasıyla kaliteli emeklerinize sağlık teşekkürler
...z
11 months ago
Her zaman sipariş veriyorum gayet güzel
...k
11 months ago
konya mutfağı lezzeti 👏👏👏👏
- Sac Arası Tatlısı245 TL
- Bıçakarası Kuşbaşılı Pide515 TL
...n
11 months ago
Her şey çok iyiydi teşekkürler, kurye de gayet nazik davrandı teşekkürler👍
- Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı)390 TL
...n
11 months ago
Siparişim hızlı ve sıcak geldi. Kuryeniz Samet bey çok nazikti ayrıca çok teşekkür ediyorum.
- Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı)390 TL
- Ayran (1,5 L.)150 TL
...ı
1 year ago
Baya lezzetliydi teşekkürler
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Kıymalı Etli Ekmek (Özel Kıymalı))
...a
1 week ago
Keşke yanık parçaları içine katıp diğerlerini de zift gibi karartmasaydınız. Sevdiğim bir işletmesiniz yazmak istemezdim ama tekrarlayınca bilgilendirmek istedim.
...z
3 months ago
Tavuk şiş önceki siparişler gibi iyi değildi, göğüsten yapılmıştı.
...l
4 months ago
Künefe kötü değil çok kötü 5 dk mesafede geldi ama 1 saatte geldi . Büyük bir hüsran yaşadık ağzımız tatlansın dedik daha kötü oldu . Bunu yapan ustanında aynı hüsranı yaşasın . Almayın
...r
4 months ago
Yoğurt o kadar ekşiydi ki yemeğin tüm lezzetini silmişti
...i
5 months ago
1 saat 20 dakika sonra teslim.. buz gibi bir yemek. İptal talebinde yolda diye oyalama. Bravo berbat bir deneyim!
...l
6 months ago
Çok özensizdi.Buz gibi tekrar ısıtmak zorunda kaldım.Kola sıcaktı artık öyle düşünün..İlk ve son
...l
9 months ago
tanlış sipariş geliyor ola bilir arıyorum müşteri hizmetlerinde bir kişi çıkıyor sanki orda zorla tutuyorlar gibi tavırlı tavırlı konuşuyor yanlış göbderdikleri ürünü 45 dk sonra gödere bildiler

