- Ice Cream
- Dessert
- Restaurant Delivery
- Express Delivery
By Bahadır
By Bahadır Ratings & Reviews
...y
2 weeks ago
Ürünler her zaman tercih ettıgım ürün aslında ama bu defa atım yerıne normal künefe geldı hemen farkı ıade ettıler ve dondurma tatlı sekerı surubu her zamanki gıbı ayarındaydı teşekkürler
- Vanilyalı Dondurma655 TL
...k
1 month ago
Tanecik geldi elinize sağlık
- Not availableTulumba Tatlısı
...n
8 months ago
Sıcaklığı güzeldi ama tadı hiç güzel değildi porsiyon çok küçüktü hiç beğenmedik
...Y
8 months ago
taze ve lezzetliydi. Teşekkürler
- Not availableHalka Tatlısı
...e
9 months ago
beklediğimden daha hızlı ve taze ydi ellerinize sağlık👏👏
...r
11 months ago
Cok guzeldi ellerinize saglıkk
- Not availableHasır Antep Fıstıklı Peynirli Künefe
- Fıstıklı Soğuk Bitter Çikolatalı Baklava280 TL
...r
11 months ago
Künefenin tadını begenmedim fıstıklı soguk baklava guzeldi ama 2 tane fıstıklı soylemıstım biri cevizli gelmis lütfen dikkat ederseniz sevinirim
- Fıstıklı Soğuk Bitter Çikolatalı Baklava280 TL
...y
2 weeks ago
Fıstıklar yanmış kunefe dağılmıştı şerbet desen o kadar yoğun sekerliydiki bu defa agzımıza koyamadık halbuki turgutluda tek künefe yedıgım yer sizdiniz.
...ş
4 months ago
Çok azdı
...n
5 days ago
tatlı hem yanikti hem peyniri ekşiydi begenmedik
...n
1 month ago
Tatlının tepsi kenarının hepsini koymuşlar üst üste katmışlar
...n
3 months ago
Şerbeti baydı çöpe gitti
...r
4 months ago
3 tane künefe siparişi verdim. 2’si sorunsuzdu ama 1’i alt ve üst şeklinde fazla kızarmış yani yanmıştı. Bana kalsa sorun yok ama annem yiyemedi maalesef memnun kalmadık umarım sorunumuz çözülür
...l
5 months ago
Beğenmedik künefeyle alakası yok içine lor peyniri koyulmuş gibiydi tavsiye etmiyorum 👎
...r
10 months ago
Aşşırı yağlı aşırı şekersizdi sanki peynirli börek söyledim. Yediğim en kötü künefe. Gidip yerinde yiyin ama asssla eve söylemeyin.
...ş
10 months ago
Notum dikkate alınmamış
...r
11 months ago
Özel yazıldığına aldanıp sipariş verdim fakat inanılmaz glikoz içeriyorki boğazımı yaktı. Tazelikten ve Antep fıstığı tadından çok ama çok uzak bir havuç dilimi olmuş. Maalesef son siparişim oldu. 👎

