- Çiğ Köfte
- Express Delivery
Oses Çiğ Köfte
Oses Çiğ Köfte Ratings & Reviews
...t
1 month ago
Çok güzel çok lezzetliydi ellerinize sağlık kurye çok iyi hızlı getirdi her defasında hızlı getiriyor
...t
1 month ago
Çok lezzetli erken geldi ellerinize sağlık
...n
6 months ago
İçi boldu lezzetliydi teşekkürler
- Çiğ Köfte Dürüm (100 gr.)130 TL
...n
7 months ago
çok iyiydi
...n
8 months ago
yeşillik tabağı çok tazeydi çiğköfte ağızda eriyordu çok güzel di elinize sağlık
...n
8 months ago
gerçekten tek kelimeyle mükemmel çok lezzetli rakip firmalar a 100 çeker çok boldu
- Mega Çiğ Köfte Dürüm (150 gr.)175 TL
...K
8 months ago
geç geldi ama gerçekten iyiydi
- Çiğ Köfte (300 gr.)250 TL
...k
8 months ago
10 yıldız olsa yine veririm. Hastaydık limon istedik eklemişlerdi. Dürümler çok güzeldi. Çok uzakta olmasına rağmen getirdiler. Çok çok güzeldi herşey müthiş teşekkür ederim
- Mega Çiğ Köfte Dürüm (150 gr.)175 TL
...n
8 months ago
Çok güzel
- Çiğ Köfte Dürüm Menü170 TL
...l
8 months ago
Gayet güzeldi siparişim çok hızlı elime ulaştı
- Doritoslu Çiğ Köfte Dürüm (100 gr.)150 TL
- Eker Ayran (27 cl.)45 TL
...l
9 months ago
Sipariş çok hızlı geldi çok güzel hazırlanmıştı
- Çiğ Köfte Dürüm Menü170 TL
...m
9 months ago
Lezzetliydi Dürüm Bol bol Yapılmıştı Kurye Hızlı Getirdi Teşekkürler👍
- Çiğ Köfte Dürüm (100 gr.)130 TL
...ş
9 months ago
Siparişim çok hızlı geldi, lezzeti de harikaydı. Paketleme özenliydi, kesinlikle tekrar tercih ederim. Tavsiye ediyorum
- Çiğ Köfte Dürüm (100 gr.)130 TL
- Ayran (17 cl.)35 TL
- Su (50 cl.)18 TL
...j
9 months ago
Muhteşem
...n
9 months ago
Harikaydı ♥️
- Çiğ Köfte (300 gr.)250 TL
...ç
9 months ago
Çok lezzetli elinize sağlık sipariş hemen geldi
...ü
8 months ago
tadı güzeldi, bayat değildi. ancak dürüm küçüktü ayrıca yaklaşık 1 saatte geldi. muhtemelen yoğunluktandır diye düşünüyorum. yerinde yenilirse sanki daha çok memnun olursunuz. emeğinize sağlık
- Ultra Çiğ Köfte Dürüm Menü185 TL
...l
7 months ago
Sipariş çok kötüydü iki üç yaprak marul yanına bırakmışlar sadece . ayrıca 2 saat de gecikti .restorandı aradım numaraları geçersizdi hiç memnun kalmadım
...k
7 months ago
Çiğ köfteyi acılı istedik acısız gelmiş, tadı kötüydü çamur gibiydi, limon yoktu, marul çok azdı, bol bol acı biber vardı ve çok geç geldi ilk ve son siparişimdi
...k
7 months ago
ben sipariş verdim ve paramı geri iade etmediler siparişim de iptal edildi
...m
8 months ago
ilk kez aldım oda eksik geldi restoranı arıyorum telefon açılmıyor
...i
8 months ago
Malzeme arayıp teyit edilmesine rağmen yanlış gönderilmişti.
...u
8 months ago
Berbat ötesi, sipariş verdik yola çıktı bildirimi geldi, 1 saat sonra aradık hala gelmeyince, biz sizin siparişi iptal ettik dedi, sebep diyorum sebep yok, bari tenezzül edip haber verseydi
...r
9 months ago
tavsiye etmiyorum
...Z
9 months ago
ÇOK KÖTÜ REZALETT. Extradan 3 sos istedim 1 sos geldi, dürüm çok ince ve küçük,malzemesi de çok azdı, aynı paraya komagenede dürüm alsam bitiremiyorum . Çok kötü asla bidaha almayacağım
...z
9 months ago
turşu suyu içecigimi getirmediler. elinizde yoksa satmayın. daha dikkatli olmaniz gerekiyor. parasini online ödedigim içecegi göndermediniz. birdaha alisveris yapmam


