- Balık ve Deniz Ürünleri
- Meze
- Restoran Teslimatlı
Girne Balık Evi
Girne Balık Evi Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
Kalamarı ızgara istemiştim ama kalamar tava göndermişsiniz. Bir de içinde yağ olan ürünleri iyice sarmış olmanıza rağmen her ürün ve torba yağ içinde kalmış, yağı daha az koyun kuryeyi de uyarın lütfn
- Közlenmiş Patlıcan185 TL
- Levrek Marin580 TL
...ı
2 Ay Önce
Sıcak ve doyurucu. 18 adet sardalya büyük
- Sardalya Tava (1 Kişilik)340 TL
...i
2 Ay Önce
her şey lezzetli
- Deniz Çipura Izgara (500 gr.)750 TL
- Yerli Kalamar Tava750 TL
- Çoban Salata250 TL
...k
4 Ay Önce
biraz fazla kızarmıştı ama güzeldi
...l
7 Ay Önce
olumsuz yorumlar yüzünden sipariş verirken tereddüt etmiştim. 1 kg hamsi tava sipariş ettim. kızartma değil, karadeniz usulü yapmışlar. çok lezzetliydi. ikram olarak da1 dilim helva koymuşlar. tam f/p
- Hamsi Tava (1 kg.)680 TL
...ş
7 Ay Önce
Hafta sonu yoğunluktan kaynaklı bir sorun oldu galiba belirlenen saatten daha geç geldi o biraz sıkıntı oldu gerisi sıcak ve lezzetliydi
- Hamsi Tava (1 kg.)680 TL
- Sardalya Tava (1 kg.)680 TL
...ş
8 Ay Önce
Hepsi çok güzeldi.
- Deniz Levreği (500 gr.)750 TL
- Hamsi Tava (1 kg.)680 TL
- Sardalya Tava (1 Kişilik)340 TL
...r
10 Ay Önce
Süper bir lezzet idi. Hele salatası aşırı bol idi. Teşekkürler
- Mezgit Tava500 TL
...i
11 Ay Önce
Çok ilgili resturant gönül rahatlığı ile sipariş verilebilir. Tebrikler ekip lezzet ve müşteri memnuniyeti daha ne olsun.
...l
11 Ay Önce
Sardakye istedik hamsi tava geldi güzeldi yinede ellerinize sağlık ama geçen gün yediğimi sardalye mısır una batırılmış filato çok güzeldi
- Besi Levrek (500 gr.)520 TL
...z
6 Ay Önce
Barbunlar boyur olarak küçüktü
...N
2 Hafta Önce
Balık geldi yanında hem salata hem de limon yoktu. Getiren kişi unuttuğunu belirtti. Bence unutulması bile yanlış bir ifadedir.
...n
3 Ay Önce
soğuktu levrek göründüğü gibi değil di
...n
2 Ay Önce
Izgara kalamar sipariş verdim, yağda kızarmış kalamar geldi. Mezgit tava istedim; minik parçalara bölünüp unla kızartılmış balık parçaları geldi, bunların mezgit olduğundan emin değilim.Son siparişim.
...r
7 Ay Önce
Balıklar iyi temizlenmemişti. Eşim ve oğlum çok az yiyebildiler. Bende zorla yedim. Acılı ezme yerine Atom gönderilmiş. Ama o güzeldi. Eşimde fazla acı yiyemediğinden onu yemekte bana kaldı.
...a
3 Ay Önce
balıklar menüde yazıldığı gibi salata ve limon ile gönderilmiyor. daha çok salata yemek istediğim için ekstra mevsim salata söyledim marula iki parça domates, iki parça salatalı basmışlar.
...n
10 Ay Önce
Her zaman sipariş verdiğimiz restorandı ancak bu kez dondurulmuş sardalya göndermişler ayrıca 1 kilo değil gramaj olarakta azdı bir daha sipariş vermeyeceğiz
...z
10 Ay Önce
kesinlikle sipariş vermeyin meze dökülmüş 1500 tl verip 3 porsiyon kalamar sipariş veriyorum ancak bir tatlı tabağı çıkıyor balıklar yağ çekmiş ne ekmek ne bir limon bile yok yanında yazık
...ğ
10 Ay Önce
Balıklar kılçıklı ve temizlenmemişti , aşırı tuzluydu ve kokuyordu . Ayrıca 1kg değildi gelen balık ve bir küçük kap salata yollamışlar , ŞAKA GİBİ !!!
...r
5 Ay Önce
3 adet çipura siparişine bir adet küçük salata gönderiyorlar.Sanırım bir kişi salata yesin diğer iki kişi baksın istiyorlar. Üstelik bunu ilk kez yapmıyorlar, önceki siparişimde de aynı şey yapıldı.
...u
5 Ay Önce
Hadi salatayı, limonu geçtim, bari bi dilim ekmek koysaydınız. Kedinin önüne koyar gibi sipariş göndermişsiniz.
...u
6 Ay Önce
Bu işletme kapatılmalı , bunun yüzünden yemek sepetinin prestiji de azalıyor
...r
8 Ay Önce
Balık çok kötüydü..Hiç tadı yoktu nasıl hamsi anlamadım bayat mıydı bozukmuydu yediğim en kötü balıktı maalesef..çoğunu bahçedeki kedilere verdim, kedi beslemiş olduk.
...l
7 Ay Önce
hiç güzel değil az gönderiyorlar ve değmez
...k
8 Ay Önce
Güzelim barbunları heder etmişler. hamsiler takır takır kurumuş, barbunlar tüm yağı çekmiş, kokuyordu. Paramıza yazık oldu. hayatımda daha kötüsünü yemedim.
...n
9 Ay Önce
Asla tavsiye etmiyorum. Gelen balık yanık geldi.
...k
9 Ay Önce
köpoğlu meze berbattı çöpe attım baliklarin arasina bir yagli kagit koysaniz alttakiler yuzunden gelene kadar haşlamaya dönmez bu arada yemek sepetti para iadesi yapmadı mezede

