- Seafood
- Meze
- Restaurant Delivery
Girne Balık Evi
Girne Balık Evi Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Kalamarı ızgara istemiştim ama kalamar tava göndermişsiniz. Bir de içinde yağ olan ürünleri iyice sarmış olmanıza rağmen her ürün ve torba yağ içinde kalmış, yağı daha az koyun kuryeyi de uyarın lütfn
- Közlenmiş Patlıcan185 TL
- Levrek Marin580 TL
...ı
2 months ago
Sıcak ve doyurucu. 18 adet sardalya büyük
- Sardalya Tava (1 Kişilik)340 TL
...i
2 months ago
her şey lezzetli
- Deniz Çipura Izgara (500 gr.)750 TL
- Yerli Kalamar Tava750 TL
- Çoban Salata250 TL
...k
4 months ago
biraz fazla kızarmıştı ama güzeldi
...l
7 months ago
olumsuz yorumlar yüzünden sipariş verirken tereddüt etmiştim. 1 kg hamsi tava sipariş ettim. kızartma değil, karadeniz usulü yapmışlar. çok lezzetliydi. ikram olarak da1 dilim helva koymuşlar. tam f/p
- Hamsi Tava (1 kg.)680 TL
...ş
7 months ago
Hafta sonu yoğunluktan kaynaklı bir sorun oldu galiba belirlenen saatten daha geç geldi o biraz sıkıntı oldu gerisi sıcak ve lezzetliydi
- Hamsi Tava (1 kg.)680 TL
- Sardalya Tava (1 kg.)680 TL
...ş
8 months ago
Hepsi çok güzeldi.
- Deniz Levreği (500 gr.)750 TL
- Hamsi Tava (1 kg.)680 TL
- Sardalya Tava (1 Kişilik)340 TL
...r
10 months ago
Süper bir lezzet idi. Hele salatası aşırı bol idi. Teşekkürler
- Mezgit Tava500 TL
...i
11 months ago
Çok ilgili resturant gönül rahatlığı ile sipariş verilebilir. Tebrikler ekip lezzet ve müşteri memnuniyeti daha ne olsun.
...l
11 months ago
Sardakye istedik hamsi tava geldi güzeldi yinede ellerinize sağlık ama geçen gün yediğimi sardalye mısır una batırılmış filato çok güzeldi
- Besi Levrek (500 gr.)520 TL
...z
6 months ago
Barbunlar boyur olarak küçüktü
...N
2 weeks ago
Balık geldi yanında hem salata hem de limon yoktu. Getiren kişi unuttuğunu belirtti. Bence unutulması bile yanlış bir ifadedir.
...n
3 months ago
soğuktu levrek göründüğü gibi değil di
...n
2 months ago
Izgara kalamar sipariş verdim, yağda kızarmış kalamar geldi. Mezgit tava istedim; minik parçalara bölünüp unla kızartılmış balık parçaları geldi, bunların mezgit olduğundan emin değilim.Son siparişim.
...r
7 months ago
Balıklar iyi temizlenmemişti. Eşim ve oğlum çok az yiyebildiler. Bende zorla yedim. Acılı ezme yerine Atom gönderilmiş. Ama o güzeldi. Eşimde fazla acı yiyemediğinden onu yemekte bana kaldı.
...a
3 months ago
balıklar menüde yazıldığı gibi salata ve limon ile gönderilmiyor. daha çok salata yemek istediğim için ekstra mevsim salata söyledim marula iki parça domates, iki parça salatalı basmışlar.
...n
10 months ago
Her zaman sipariş verdiğimiz restorandı ancak bu kez dondurulmuş sardalya göndermişler ayrıca 1 kilo değil gramaj olarakta azdı bir daha sipariş vermeyeceğiz
...z
10 months ago
kesinlikle sipariş vermeyin meze dökülmüş 1500 tl verip 3 porsiyon kalamar sipariş veriyorum ancak bir tatlı tabağı çıkıyor balıklar yağ çekmiş ne ekmek ne bir limon bile yok yanında yazık
...ğ
10 months ago
Balıklar kılçıklı ve temizlenmemişti , aşırı tuzluydu ve kokuyordu . Ayrıca 1kg değildi gelen balık ve bir küçük kap salata yollamışlar , ŞAKA GİBİ !!!
...r
5 months ago
3 adet çipura siparişine bir adet küçük salata gönderiyorlar.Sanırım bir kişi salata yesin diğer iki kişi baksın istiyorlar. Üstelik bunu ilk kez yapmıyorlar, önceki siparişimde de aynı şey yapıldı.
...u
5 months ago
Hadi salatayı, limonu geçtim, bari bi dilim ekmek koysaydınız. Kedinin önüne koyar gibi sipariş göndermişsiniz.
...u
6 months ago
Bu işletme kapatılmalı , bunun yüzünden yemek sepetinin prestiji de azalıyor
...r
8 months ago
Balık çok kötüydü..Hiç tadı yoktu nasıl hamsi anlamadım bayat mıydı bozukmuydu yediğim en kötü balıktı maalesef..çoğunu bahçedeki kedilere verdim, kedi beslemiş olduk.
...l
7 months ago
hiç güzel değil az gönderiyorlar ve değmez
...k
8 months ago
Güzelim barbunları heder etmişler. hamsiler takır takır kurumuş, barbunlar tüm yağı çekmiş, kokuyordu. Paramıza yazık oldu. hayatımda daha kötüsünü yemedim.
...n
9 months ago
Asla tavsiye etmiyorum. Gelen balık yanık geldi.
...k
9 months ago
köpoğlu meze berbattı çöpe attım baliklarin arasina bir yagli kagit koysaniz alttakiler yuzunden gelene kadar haşlamaya dönmez bu arada yemek sepetti para iadesi yapmadı mezede

