- Breakfast & Börek
- Restaurant Delivery
Bülent Börekçilik
Bülent Börekçilik Ratings & Reviews
...a
Yesterday
her zaman olduğu gibi sıcak ve hızlı geldi lezzeti de aynı elinize emeğinize sağlık
...n
3 weeks ago
Sıcak geldi teşekkürler
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
- Bülent Börek Kıymalı Kol Böreği (250 gr.)224 TL
- Not availableBülent Börek Ispanaklı (250 gr.)
...a
1 month ago
Tadı güzeldi sıcaktı ve hızlı geldi
- Bülent Börek Kıymalı Kol Böreği (500 gr.)448 TL
...n
5 months ago
Yağmur lunhavada gelen sıcacık böğreyin tek sebebi var oda TOLGA
- Söğüş Tabağı (1 Kişilik)90 TL
- Bülent Börek Kıymalı Kol Böreği (250 gr.)224 TL
...n
6 months ago
Çok hızlı geldi sıcaktı
...r
7 months ago
Güzel
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
- Söğüş Tabağı (1 Kişilik)90 TL
...r
7 months ago
Güzel
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
- Söğüş Tabağı (1 Kişilik)90 TL
...r
7 months ago
O peynirli böreği nasıl yapıyorsunuz çok iyi
...r
Today
fena degildi
...t
9 months ago
Eksiksiz fakat biraz geç geldi
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
...u
3 months ago
Peynirli söyledim soguk kiymali geldi maalesef :(
...h
5 months ago
içindeki kıyma gayet güzel ancak hamuru çok ince ve kıtır olduğu için pek sevmedim. hamurun alt kısmı da biraz sertti.
...n
4 months ago
kendim de kurye olarak söylüyorum kendime bu kadar hızlı getiremezdim siparişi helal olsun 😅
- Bülent Börek Peynirli (750 gr.)672 TL
...ı
9 months ago
Kıymalı böreği bağımlılık yaptı
- Bülent Börek Kıymalı Kol Böreği (750 gr.)672 TL
...n
11 months ago
elinize sağlık çok hızlı geldi
...k
11 months ago
Pahalı evet ama daha iyisi yok
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
- Söğüş Tabağı (1 Kişilik)90 TL
...f
11 months ago
lezzetli ve sıcak tı
...r
11 months ago
Sorunsuz ve hızlı teslimat için teşekkürler
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
- Bülent Börek Kıymalı Kol Böreği (250 gr.)224 TL
...V
3 weeks ago
Yanlış ürün gönderdiler. Ispanaklı sipariş verdik peynirli geldi.
...p
1 month ago
Lezzetini beğenmedim bir daha satın almam bülent börekçiliğin yaptığı baklavanın daha lezzetli olacağını düşündüm ama benim başımdan hayal kırıklığı.
...R
5 months ago
Sanırım çok alışveriş yapınca kaliteyi düşürme ilkesini benimsedirler… Öncelikle son 4 alışverişimde kesme plastiği neden koyulmuyor? Kenar börekler neden bu kadar fazlalaştı?vazgeçilmez değilsiniz
...n
6 months ago
kıymalı börek sipariş verdim peynirli gönderdiler.
...l
8 months ago
Eski tadı kalitesi maalesef yok
...u
11 months ago
Sipariş 1 saaten fazla sürede geldi börekler çok kötüydü bidaha asla sipariş vermem

