- Ice Cream
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Express Delivery
Bolulu Hasan Usta
Bolulu Hasan Usta Ratings & Reviews
...l
4 months ago
*Elinize ,Emeğinize Sağlık* 🥳 🤲🤝👏☝️🫵🧜♂️🙅♂️🙆♂️🧿
- Profiterol (Aile Boyu Paket)850 TL
...n
6 months ago
lezzetli taze ve hızlıydı teşekkür ediyorum👍
...n
6 months ago
ellerinize sağlık çok güzel olmuş
...n
8 months ago
Herşey güzeldi
- Sütlü Dondurma (150 gr.)240 TL
- Kazandibi335 TL
- Profiterol360 TL
...N
8 months ago
Çok hızlı teslimat
- Kazandibi335 TL
...k
8 months ago
çok beğendik
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
- Şövalye (Çikolatalı Ganaj Pasta 1 Kişilik)355 TL
- Zirve (Orman Meyveli Pasta 1 Kişilik)355 TL
...k
8 months ago
Her zamanki gibi çok lezzetliydi.Tatlıda tek adres.Hem de çok çabuk geldi.Kurye de nazik ve kibardı.Hep ve tek sipariş vereceğim yer olabilir.
- Keşkül335 TL
- Krem Şokola335 TL
...l
10 months ago
Kurye çok ilgiliydi
...l
10 months ago
Pasta deyince de siz yani harika her zaman
- Şövalye (Çikolatalı Ganaj Pasta 1 Kişilik)355 TL
...l
5 months ago
Çok hızlı geldi.
- Sakızlı Muhallebi335 TL
...y
7 months ago
Tek pasta çok taze değildi. Kutusu şık, fakat açılmaması için bantlanmalı.Ekler iyiydi.
- Mini Ekler (250 gr.)395 TL
...l
1 month ago
Her zaman yediğimiz ürün ancak bu kez sütü biraz ekşimişti :(
...k
3 months ago
Lezetti iyi. Fiyatı lezzetine göre çok fazla. Deymez
...n
4 months ago
2 porsiyon sipariş etmiştim. Ayrı ayrı gelir diye bekliyordum ama aynı kutuya koyup gönderilmiş.
- Not availableAntep Fıstıklı Güllaç
...K
6 months ago
Aile boyu profiterol yazarken keşke gramajını da belirtseydiniz. Gelen paket 500 gr, kabaca 2 kişilik. 500 gr için pahalı, bilsem almazdım.
- Kazandibi335 TL
...z
8 months ago
Ürünüm eksik geldi
...n
7 months ago
paketleme güzeldi
- Ekşi Mayalı Ekmeğe Kaşarlı Tost390 TL
- Kakaolu Antep Fıstıklı Süt Baklava (500 gr.)890 TL
- Peynirli Su Börek (Adana Usulü)270 TL
...r
11 months ago
Kesinlikle kaliteli lezzetli ve bol malzemeli
- Fırın Sütlaç (Aile Boyu Paket)795 TL
- Aşure (Aile Boyu Paket)795 TL
...n
2 months ago
2 sıpars verdım bırı gelıp bırıde saatler gecıp gwlmemsı çok gerdı
- Kağıt Helva Arası Dondurma290 TL
...f
11 months ago
Profiterolun tadı güzel ama porsiyon fiyatına göre küçük. Bir daha sipariş vereceğimi sanmıyorum.
- Profiterol360 TL
...z
11 months ago
Aşure güzel değildi. Olması gereken bakliyatlardan sadece buğday vardı
- Tavukgöğsü Kazandibi335 TL
...r
5 days ago
Peyniri lastik gibiydi.
...k
3 months ago
cok kötü bidaha almam..cok şekerliydi..seker dengesi yok..
...e
3 months ago
Herşeyi eksik.aşırı şekilde geç geldi.çok mutsuz oldum
...k
3 months ago
Daha önce sipariş verdiğimde çok lezzetliydi ondan dolayı bir daha söyledim ama maalesef bu defa çok beğenmedim.
...t
3 months ago
Donmuş ve buz içindeydi Güllaç. Size yakışmadı…
...u
5 months ago
cheesecake buzlu donmuş şekilde geldi. çikolata sos da çok kötüydü
...ı
5 months ago
Ayın 8’inde sipariş verdim. Ürünün son kullanma tarihi 9 ocaktı. O gün tüketmek zorunda değilim ben ürünü. Bu konuyu hassasiyet gösterilmesi gerekir. Ürünün yarısını çöpe atmak zorunda kaldım.
...k
5 months ago
Ikinci siparisim ayni urunden. Bu bir pasta degil mi? Neden dondurulmus olarak gonderiliyor! ?? Sebebiniz hizli satis ne yerler ise yesinler mi?
...t
7 months ago
Yanlış ürün göndermişsiniz

