- Doner
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Abdullah Usta
Abdullah Usta Ratings & Reviews
...i
2 weeks ago
Bu Restoranın Puanı nasıl 3.9 olabilir Anlamıyorum Et Döner Harika Abdullah Ustam Bu işin Vakkosu.
- Et Döner (250 gr.)1.000 TL
- Pilav Üstü Yaprak Et Döner650 TL
...t
3 months ago
hızlı ve sıcak geldi teşekkürler
- Kaymaklı Ekmek Kadayıfı320 TL
- Yaprak İskender (Et Dönerden)650 TL
...l
3 months ago
Tat ve fiyat olarak boludaki en iyi yerlerden. Siparişim gayet eksiksiz ve temiz gönderildi.
- İskender (Tavuk Dönerden)450 TL
...n
7 months ago
temiz ve lezzetli
...ç
10 months ago
son zamanlarda yediğin en lezzetli ev ve tavuk dönerdi , teşekkürler
- Ekmek Arası Abdullah Usta Tavuk Döner180 TL
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
- Ekmek Arası Et Döner360 TL
...T
10 months ago
Çok beğendik elinize sağlık . Teslimat çok hızlıydı
- İskender (Tavuk Dönerden)450 TL
...k
1 month ago
güzel
- Taş Fırın Ekmek Arası Et Döner650 TL
- Yaprak İskender (Et Dönerden)650 TL
...a
2 months ago
her sey iyidi sadece iskembe corbasinin tadi cok iyi degildi normaldi. dönerleri çok iyi ama. kurye de iyidi
- Yaprak Et Döner Dürüm360 TL
...a
4 months ago
çok iyi ama sanki gramaj 120 değil gibi ama genel olarak çok iyi ve çok hızlı
- Yaprak İskender (Et Dönerden)650 TL
...e
4 months ago
Et döneri müthişti
...k
1 month ago
yağ parçaları çok fazla dönerde lastik gibi
- Yaprak İskender (Et Dönerden)650 TL
...l
8 months ago
Çok soğuk geldi
...n
4 months ago
Oldukça lezzetsiz et döner yapıyorsunuz
...z
8 months ago
Döneri çok sertti ve lezzetsizdi. Sütlaç su gibi. Bir daha sipariş vereceğimi sanmıyorum. Tek iyi yanı kurye çok hızlı geldi ve siparişim sıcak geldi. Ama yiyemedim, döneri yağlıydı ayrıca
...a
1 month ago
inanılmaz kötü öncelikle iskenderdeki et kuru ve sert ve 120gr olması gereken et 70gr hep süphelenirdim bu sefer hasas terazide baktım yazıklar olsun diyorum. verdiğim para haram olsun.uzak durun
...ş
9 months ago
Hızlı geldi ama lezzeti bana hitap etmedi
...Ş
9 months ago
kalitesiz
...y
10 months ago
Berbat bir İskender’de aşırı yağlıydı çok küçüktü porsiyonlar yedikten sonra midem bulanmaya başladı tavsiye etmiyorum yemeğiN
...n
10 months ago
Bu sıcaklarda bu kadar soğuk yemek gelmedi gerçekten süper, ne kadar kıkırdak deri varsa doldurmuşlar yenmeyecek şekildeydi kedilere verdim.

