- Pizza
- Express Delivery
Sbarro Pizza
Sbarro Pizza Ratings & Reviews
...K
3 days ago
s
...ı
1 month ago
Gayet iyiydi
- 2 Orta Pizza Fırsatı590 TL
...ğ
2 months ago
Sıcacık ve hızlı bir şekilde geldi her zamanki gibi sbarro harikasın lezzete zaten diyecek yok helal sertifikalı olması da ayrı bi cezbediyor ✨
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...n
3 months ago
Kurye beyfendiye ilgi ve alakası için teşekkür ederim
...u
4 months ago
hiç istediğimiz gibi gelmedi patatesler ve pizzalar yanmış Bir şekildeydi 5 yıldızı herkes görsün diye verdim verdiğiniz paraya değmez
...k
5 months ago
20 dk içinde sorunsuz şekilde geldi siparişimmm
...e
6 months ago
On numara kurye çok anlayışlı pizza mük sadece birazı soğuk geldi
- 2 Orta Pizza Fırsatı590 TL
...r
10 months ago
güzel lakin birazcık yagsız olsa tadından yeme yanında yat🥰🥰🥰
...l
10 months ago
sadece biraz soğuk geldi geri kalan da bir sıkıntı yok elinize emeğinize sağlık
- Orta'lı Menü370 TL
...R
11 months ago
Pizza ve patates çok lezzetliydi
- Muhteşem 3'lü Orta Menü495 TL
...n
1 year ago
Sbarro Türkiye’nin en iyi pizzalarını yapıyor
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...i
3 months ago
Lezzetli, ürün sıcak ve hamuru iyiydi
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...ş
3 months ago
Hızlı tam zamanında geldi
...n
1 year ago
herşey çok güzel sıcacık ama, tatlının yanında kaşık çatal, kolanın yanında bardak ve ıslak mendil gönderseniz daha iyi olur. kolayı kafama diktim tatlıyıda parmakla yedim...
- Coca-Cola Fırsatı (Pro Gamer Menü)410 TL
- Garlic Sos30 TL
...r
1 month ago
yemek cok hizli geldi ama soguktu
- Tereyağlı Fırın Patates (Büyük)95 TL
...t
8 months ago
Kreamlını tadı kötüydü tatsızdı ve yanında ne çatal ne kaşık gönderildi
...k
11 months ago
Pizza güzel ama mantar ekleyin diye ücret ödememe rağmen eklenmemesini anlamadım. Makarna da güzeldi fiyata göre ama tavuk eklemenizi öneririm
...r
11 months ago
Yeşil biber istemedim yeşil biber koyulmuş
...ı
2 months ago
Patatesi hiç iyi değil soyulmamış bile özel sos dediğiniz bunu
...b
8 months ago
Tadı normal... ve mayonez, ketçap yok? Ketçap veya mayonez için neden 16 lira ödeyeyim??!!
...n
2 months ago
patatesin rengi tadı bir değişik pizza iyi
- Orta Boy Bol Etli Pizza (31 cm.)345 TL
...n
8 months ago
Mantar olmasa demiştim mantar konulmuş dikkat edin lütfen
...ı
11 months ago
Pizzanın ortasına malzeme koyulmuş kenarları 3 parmak boş. Verdiğim paraya etmez.Tadı güzel
...n
1 year ago
Pizza normaldi wrap çok kötüydü
- Sbarro® Süper Ekonomik Menü300 TL
...i
Yesterday
Pizzalar mahvolmuş halde geldi tüm paramız çöp oldu , birdaha asla ama asla almam tavsiye kesinlikle etmiyorum , sbarroya şikayet edeceğim..
...y
3 days ago
Eksik geldi malzemeleri ve buz gibiydi soslar yoktu yanında
...n
1 week ago
hiç güzel değildi
...ğ
1 month ago
Bir dahakine ıslak mendil koyarsanız çok sevinirim
...z
2 months ago
Hayatımda yediğim en berbat pizzaydı.açar açmaz koku geldi tavuk kokuyordu pizzanın tadı garipti ve dağılmıştı bu şekilde kokmuş bi yemeği göndermekten hiç utanmıyor musunuz?
...k
2 months ago
Pizzaların köşeleri çok yanmış şekildeydi böyle olmasını beklemiyordum tekrar burdan sipariş vermeyi düşünmüyorum farklı bir tat vardı beğenmedim



