rider-banner-icon
  • Pizza
  • Express Delivery

Sbarro Pizza

Express
Rating 2.7 out of 5 stars, 100+ reviews
Şazi Bey Mahallesi Haydar Aliyev Bulvarı No:3-224, Onikişubat, Kahramanmaraş
...K6/24/2026s
...ı5/12/2026Gayet iyiydi
...ğ4/13/2026Sıcacık ve hızlı bir şekilde geldi her zamanki gibi sbarro harikasın lezzete zaten diyecek yok helal sertifikalı olması da ayrı bi cezbediyor ✨
...n3/23/2026Kurye beyfendiye ilgi ve alakası için teşekkür ederim
...u2/12/2026hiç istediğimiz gibi gelmedi patatesler ve pizzalar yanmış Bir şekildeydi 5 yıldızı herkes görsün diye verdim verdiğiniz paraya değmez
...k1/21/202620 dk içinde sorunsuz şekilde geldi siparişimmm
...e12/14/2025On numara kurye çok anlayışlı pizza mük sadece birazı soğuk geldi
...r8/16/2025güzel lakin birazcık yagsız olsa tadından yeme yanında yat🥰🥰🥰
...l8/15/2025sadece biraz soğuk geldi geri kalan da bir sıkıntı yok elinize emeğinize sağlık
...R7/4/2025Pizza ve patates çok lezzetliydi
...n6/30/2025Sbarro Türkiye’nin en iyi pizzalarını yapıyor
...i3/23/2026Lezzetli, ürün sıcak ve hamuru iyiydi
...ş3/2/2026Hızlı tam zamanında geldi
...n7/1/2025herşey çok güzel sıcacık ama, tatlının yanında kaşık çatal, kolanın yanında bardak ve ıslak mendil gönderseniz daha iyi olur. kolayı kafama diktim tatlıyıda parmakla yedim...
...r5/11/2026yemek cok hizli geldi ama soguktu
...t10/30/2025Kreamlını tadı kötüydü tatsızdı ve yanında ne çatal ne kaşık gönderildi
...k7/17/2025Pizza güzel ama mantar ekleyin diye ücret ödememe rağmen eklenmemesini anlamadım. Makarna da güzeldi fiyata göre ama tavuk eklemenizi öneririm
...r7/13/2025Yeşil biber istemedim yeşil biber koyulmuş
...ı3/30/2026Patatesi hiç iyi değil soyulmamış bile özel sos dediğiniz bunu
...b10/16/2025Tadı normal... ve mayonez, ketçap yok? Ketçap veya mayonez için neden 16 lira ödeyeyim??!!
...n4/24/2026patatesin rengi tadı bir değişik pizza iyi
...n10/7/2025Mantar olmasa demiştim mantar konulmuş dikkat edin lütfen
...ı7/30/2025Pizzanın ortasına malzeme koyulmuş kenarları 3 parmak boş. Verdiğim paraya etmez.Tadı güzel
...n6/28/2025Pizza normaldi wrap çok kötüydü
...i6/26/2026Pizzalar mahvolmuş halde geldi tüm paramız çöp oldu , birdaha asla ama asla almam tavsiye kesinlikle etmiyorum , sbarroya şikayet edeceğim..
...y6/24/2026Eksik geldi malzemeleri ve buz gibiydi soslar yoktu yanında
...n6/15/2026hiç güzel değildi
...ğ5/13/2026Bir dahakine ıslak mendil koyarsanız çok sevinirim
...z4/9/2026Hayatımda yediğim en berbat pizzaydı.açar açmaz koku geldi tavuk kokuyordu pizzanın tadı garipti ve dağılmıştı bu şekilde kokmuş bi yemeği göndermekten hiç utanmıyor musunuz?
...k4/5/2026Pizzaların köşeleri çok yanmış şekildeydi böyle olmasını beklemiyordum tekrar burdan sipariş vermeyi düşünmüyorum farklı bir tat vardı beğenmedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:45

Restaurant information

KEP Address: tabgida@hs02.kep.tr

MERSIS number: 815003790200094