- International
- Express Delivery
Gusto Kitchen
Gusto Kitchen Ratings & Reviews
...l
Yesterday
görüklede yediğim en iyi hamburgerdi
- Cheddar Peynirli Tavuk Burger410 TL
...v
1 week ago
Çoki
- Damla Soda (20 cl.)40 TL
- Sporcu Bowl320 TL
- Ayran (17 cl.)40 TL
...n
4 months ago
Hem notlara dikkat ediyorlar hem de ürünlerin tadını kaliteli yapıyorlar 👍
- Çıtır Tavuk Sepeti290 TL
...n
4 months ago
Dışarıdan yemek söylediğimizde artık buradan sipariş veriyoruz
- Çıtır Tavuk Sepeti290 TL
...n
5 months ago
Mükemmel lezzet. Elinize sağlık
- Baharatlı Patates Kızartması140 TL
- Izgara Tavuklu Bowl340 TL
...ı
6 months ago
Bayıldımm! Kreması tam kararındaydı, tavuklar yumuşacık, mantarlar nefis. Gerçekten hem doyurucu hem de çok lezzetliydi.
...r
7 months ago
Çok iyi
...ğ
8 months ago
Harikaaaa çok güzell
...r
8 months ago
Bayıldım emeklerinize sağlık , kötü yoruma aldanmamışım iyi ki. Paketlemesi sunumları harikaydı. Hep buradan sipariş veririm ben artık. Sıcacık çorbada ikram etmişler süpersiniz
- Kremalı Köri Soslu Tavuk325 TL
- Sweet & Chili Chicken Burger + Patates295 TL
...ş
8 months ago
Ekmeği taze, köftesi çok lezzetliydi. Bayıldım, elinize sağlık ikram çorbada çok sevindirdi teşekkür ederim
- Not availableGusto Burger + Patates
...z
8 months ago
hayatımda yediğim en iyi köri soslu tavuktu patatesler ev yapımı gibiydi teşekkürler elinize sağlık
...r
8 months ago
Şehrin en iyi lezzeti
...u
2 weeks ago
lezzet güzel ama fiyatlar için aynı şeyi söyleyemeyiz
- Coca Cola Zero (33 cl.)110 TL
- Izgara Tavuklu Bowl340 TL
...n
Yesterday
Patatesler beklediğim gibi değildi. Burgerin büyüklüğü iyidi ama sosu pek iyi değildi. Mozerallalı çubuklar da o kadar güzel değildi.
...ğ
8 months ago
Tavuğu ekmeği harika ama içindeki mor sosu pek yakıştıramadm aşırı tuzlu ve ekşi geldi kesinlikle et hamburgeri daha güzel
...n
8 months ago
Abi siz hiç tadına bakmıyor musunuz yaptığınız şeyin ya gerçekten o kadar kötüydü içerisine koydukları turşu tuzdan geçilmiyor ki ilk kez söylemiştim bir daha asla 👎🏻
...r
8 months ago
soda gelmemişti, üstelik ikram diye verilen çorba tamamen bowlun içine dökülmüştü, bowlun içinde olacagı vaadedilen malzemelerden mayonezli mor lahana yoktu, tadı gerçekten lezzetliydi ama çok üzüldüm

