rider-banner-icon
  • Cag Kebab
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Restaurant Delivery

Şükran Kebap & Lahmacun

Rating 3.8 out of 5 stars, 500+ reviews
4472. Sk. 8 B Kışla mahallesi 4470 sk no 8
...a4/26/2026Her şey için çok teşekkür ederiz. Çok özenli ve aşırı lezzetliydi. Kurye arkadaşımız oldukça kibardı. Emeklerinize sağlık 🙏
...n3/11/2026kurye hizmetleri çok iyi
...u2/4/2026İşletmeci mahir beye tşk ederiz
...l2/2/2026Normalde asla yorum yapmam ama böylesine muazzam böylesine işini özenle yapanları tebrik ederim şahanesiniz elllerinize sağlık
...l2/1/2026Bu güne kadar eve sipariş verdiğim en güzel kebap pide harikaydı hepsi elleriniz dert görmesin
...R1/28/2026İşletmeci ebru hanıma çok teşekkür ederim siparişimi özenle hazırlatıp hızlıca gönderdi için
...z11/25/2025çok begendim elerinize saglık 👏👏👏
...u11/10/2025Sürekli sipariş veriyorum çok iyiler. Tavsiye ederim.
...I10/6/2025acılı demiştim acısız gelmiş ama hem işyeri hemde kurye çok hıızlıydı memnun kaldım
...k8/9/2025Ellerine Sağlık 10 Numara Lezzetli ve Sıcak Geldi Gönül Rahatlığıyla Sipariş Verilebilir
...l7/24/2025gayet sıcak ve lezzetliydi ellerinize sağlık.
...n7/1/2025her zaman İlk tercihiö
...k3/3/2026gelmesi biraz uzun sürdü tadı da ortalama
...l2/28/2026Yemek lezzetliydi ve sipariş oldukça hızlı geldi. Yalnız yemeğin yanında verilen acılı ezme ve soğan salatası yenemeyecek kadar kötüydü. Soğanlar bozulmuş gibiydi çöpe dökmek zorunda kaldım.
...ş1/28/2026dürüm söyledik lahmacunda ikram etmişlerdi ikisi çok güzeldi
...i11/14/2025Lahmacun iyiydi salatanın bol gönderilmesi de iyi👍
...l7/5/2025kurye (ege) çok güler yüzlüydü
...e2/18/2026Salatası çok azdı
...ğ2/3/2026Kebap güzeldi standart bi adanaydı ama yan ürünleri hiç beğenmedik👎🏻
...i9/8/2025Yeşillik az konuyor
...t1/15/2026çok lezzetliydi ayrıca fiyat performans çok iyi yemeklerin sıcak gelmesin çok mutlu etti elinize emeğinize sağlık teşekkür ederim
...i12/23/2025mukemmmmeeeellll
...i12/14/2025Yemek çok hızlı ve sıcak geldi yanına soğan olmasın demiştim bunu dikkate alan nadir yerlerden teşekkürler
...a5/28/2026Ciğer yeşillenmişti tadı normaldi ama görüntüsünden taze olmadığı belli salatalar kokuyordu salata su olmuş
...n3/23/2026salatalar eksikti ve soğuktu
...ğ8/2/2025Bence gayet iyiydi insanlar niye bu kadar kötü yorum yapmış anlamadım
...m1/22/2026hızlı paket lakin çok uzun zamandır bu kadar kötü lahmacun ve adana yememiştim. Çok lezzet takıntım olmamasına rağmen kötüydü
...r1/5/2026iki puanı kurye ve adana dürüm için verdim.. lahmacun diyorum sipariş anlaşılsın diye, eğer onun adı lahmacunsa ya sizhiç lahmacun yemediniz yada ilk defa yapıyorsunuz,bana kızmayın, saygılar yinede.
...n12/31/2025soğuktu
...ş9/27/2025Ayran yoktu 2 tsne ayran istemiştim
Monday,Tuesday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday10:3023:59
Wednesday,Thursday,Friday00:0001:15
Saturday10:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Mahir Demir

Şükran Kebap & Lahmacun