rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Paşam Pastanesi

Express
Rating 4.3 out of 5 stars, 100+ reviews
NİŞANTAŞ M.DENKTAŞ C.DOKTORLAR ST.A BLK NO: 13 İÇ KAPI NO: 11B SELÇUKLU/ KONYA
...y6/7/2026Hem yazdığımız notlar dikkate alınmış olarak eksiksiz ve taze ürün geldi hem de dört kat merdiven çıktıktan sonra bile gülümseyen bir kurye getirdi, daha ne isteyelim?
...n5/21/2026dondurma her zamanki gibi çok güzeldi asla buzlu değildi bayılarak yedik tatlıları da güzeldi
...m5/21/2026tek kelimeyle harika paşam pastanesi Konya'da tek bence her ürünleri çok güzel
...r4/16/2026Teşekkür ederiz kolay gelsin.
...E4/8/2026Güzel ama fiyatlar fazla yüksek
...r3/27/2026Teşekkürler kolay gelsin.
...n3/26/2026tazeliği tadı mükemmeldi devamlı söylediğim tatlı
...k3/24/2026Burayı çok seviyorum ne alırsam alayım hep çok çok iyi ❤️
...n3/23/2026Dubai çikolatası ve tiramisu çok güzeldi. Malzemelerin kaliteli olduğu çok belli. Sadece gelirken tatlının kreması baya dışarıya akmıştı.
...n3/19/2026iyiki varsiniz
...ı3/18/2026harika! hepsi mükemmeldi, her şey tazeydi ve hepsi birbirinden lezzetliydi. notlar kısmında belirttiğim şekilde not yazılıp gönderilmişti, harikaydı. teşekkür ederim bundan sonra her zaman siz ❤️
...r3/12/2026fiyatlar biraz fazla ama tatları çok güzel
...ı1/9/2026Not yazma konusunda yardımcı olduğunuz için ve hızlı teslimat için teşekkür ederim. Pasta ve profiterol aldım çok lezzetliydi ellerinize sağlık:)
...n2/3/2026Ekler pasta süperdi un kurabiyesi taze eve güzeldi
...E2/3/2026Çok başarılı lakin 250 gramlık seçenekler de koysanız çok daha iyi olur 👍
...n12/15/2025Çok iyi
...l1/19/2026cok güzeldi ellerine saglik özenle paketlenmis
...n11/1/2025Teşekkürler . Vaktinden daha önce geldi . Taze ve lezzetliydi. Yanında ikram da göndermişler. Kurye personelimiz gayet kibar ve anlayışlıydı.
...t1/17/2026harika lezzet
...l12/4/2025Güzeldi teşekkür ederiz
...n11/7/2025Taze ve güzeldi
...r6/24/2026Her şey güzel ama fiyatı yüksek
...ı6/13/2026Antep fıstıklı kadayıflı krema çok şekerli geldi onun dışında güzeldi
...t6/4/2026Normalde çok severim paşam pastanesini çalışanlar çok ilgili ve tatlı ama bu seferki siparişimde eklerler biraz bayattı maalesef 🥲ama normalde çok taze ve güzeldir tavsiye ederim🫠
...k5/9/20261 puanı kırma sebebim bütün külahlar kırılmıştı biz sizin külahlarınızı da çok seviyorduk ve hep sizden sipariş veriyorduk çok üzüldük
...l3/17/2026tatlılar süper fakat kaldiğımiz otele siparis verdik. paketin içine servis kaşığı vs koymamışlar
...ş12/27/2025Siparişler gayet lezzetliydi.Kuryede dakik ve saygılıydı.Çok teşekkürler elinize emeğinize sağlık
...n12/17/2025Cheesecake kıvamı güzeldi fakat çikolatası akışkan değildi kazandibinde üst kısmı is tadı geliyordu onu beğenmedim beyaz muhallebisi de kıvamı sakız gibi sünen bir kıvamdaydı
...p3/4/2026tatlılar gerçekten çok güzeldi sadece 1 profiterolun kasesi kırık geldi ellerinize sağlık
...r1/29/2026Tatlılar harikaydı ama taşınırken dikkat edilmediği için cikolata soslu olanlarin yarısı dökülmüştü. Diğer kaselerin dışı tamamen cikolataya bulanmıştı. Bunun için streç film yerine kapak olmalı.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: