rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Bolulu Hasan Usta

Express
Rating 4.6 out of 5 stars, 500+ reviews
C. Gündüz Caddesi No : 24 K : 1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ı6/8/2026Sütlaç zaten 10 numara , ayrıca benim hatam farkında olmadan çatal koymayın demişim , ona rağmen rica ettim tekrar getirdiler , teşekkürler
...n6/6/2026Tatlıları muhteşem özellikle sütlaç , aşure ,profiterol en çok sevdiğimiz tatlıları .👏
...n5/24/2026Her zamanki gibi muhteşem 👏😊
...y4/14/2026Ürünlerin hepsi çok taze ve lezzetli o zaten tartışılmaz ama bu kadar ince düşünceli olmak ve notlara dikkat edip özenli olmak sanırım tek bu işletmede var çok teşekkür ederiz ilginize alakanıza
...l4/10/2026Gayet güzel alınır.
...ı2/17/2026Buranın ekleri bir başka
...n1/30/2026Biz 8 kişi küçük dilimlerle yedik lezzetli taze
...u11/7/2025Çok güzel hızlı da geldi ama pahalı �
...a10/27/2025Bayıldık bayıldık
...n10/8/2025Çok tazeydi ve lezzetliydi
...k7/4/2025Aldıklarımızın hepsi çok lezzetliydi.Hayal kırıklığına uğratmadıkları için çok teşekkür ederiz.Emeğinize sağlık
...a1/7/2026Cevizli portakallı kurabiye yerine susamlı cevizli bir kurabiye geldi yani tatlı yerine tuzlu. Geç saatte sipariş verdiğim için ugrasmak istemedim ama bilginiz olsun.
...r11/4/2025Lezzetliydi ellerinize sağlık benim damak şevkime göre et biraz fazla pişmişti sadece
...t8/31/2025Antep fıstığı tadı çok gelmiyor lezzeti iyi
...l8/8/2025guzel
...n8/8/2025Tatlılarını beğeniyoruz sadece ekmek kadayıfının üzerine istediğimiz kaymak oranı çok az bir tatlı kaşığı bundan sonra kaymaklı istemiyeceğim
...ç8/7/2025Salatalardan memnunum ama karadut suyu her zaman içtiğimiz değil ekşiydi
...i3/19/2026LÜTFEN KAŞIK KOYUN .
...m12/22/2025Fındık gönderilmemiş
...n11/17/2025Kazandibini beğendik güzeldi fakat profiteröl güzel değildi. Profiteröl hamuru yerine kek gibi bayat birşey vardı,pudingi de lezzetli değildi.
...ç8/13/2025tarçınlı kurabiye çok güzel, ekler ve şekerpare olmamış hiç.
...z1/2/2026Krolanlı pasta çok kötüydü. Neredeyse tamamı kremaydı ve çok az olan keki de bayattı
...i10/30/2025Aldığınız ücrete göre porsiyonunuz çok küçük
...l10/9/2025Salatanın sipariş verdiğim salatayla alakası yok. İçinde avokado, patates, brokoli YOK. Normal yeşil bir salataya et eklenmiş.
...n7/16/2025Antep fıstıklı kazandibinin bir özelliği yok lezzeti hoş değil. Farklı ama güzel değil
...n6/14/2026Hiç böyle bir aşure beklemiyordum. Görsele aldandım hayal kırıklığı
...a4/5/2026Hayatımda yediğim en kötü tatlı!!! Hatta yiyemedim, gelip alabilirsiniz. Tavuk göğsü kazandibi siparişi verdim, hiç alakası yok! Onkadar kötü ve o kadar şekerliydi ki , şekeri basmışlar tonlarca !!!
...a2/28/2026Misafirimiz var diye pasta siparişi verdik aldığımız pasta ters dönmüş şekilde geldi,zor durumda kaldık.Yenisi için görüştük ve neyseki hızlıca geldi,kötü başlayan sipariş olumlu sonuçlandı.
...n11/8/2025sipariş ettiğim trileçenin kapağı açılmış ve poşette ki tüm siparişlerin üzerine dökülmüş. .
...u8/25/2025Musteri ne sipariş vermiş haberiniz yok.hatalı olmalarına ragmen kendilerine ulaşırsanız laçka konuşmaları ile karşılaşırsınız. Bi ürün yoksa hiçbiyerde bulamazsınız derler.üzlup şart
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: 0388071561100011