- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Tulumbak
Tulumbak Ratings & Reviews
...r
1 month ago
herseyiniz çok güzel paketlemeniz harika teşekkür ederim
...r
6 months ago
Lezzet, çeşitlilik, kalite, fiyat performans dengesi ve güleryüzlü personel🌟 Çok tavsiye
- Not availableKarışık Dolgulu Tulumba
- Kaymaklı Şambali Tatlısı90 TL
- Kaymaklı Tahinli Hayrabolu Tatlısı130 TL
...i
7 months ago
Çoğu zincir baklavacılardan daha güzeldi baklavası.Gercekten cok beğendik.Aksam saati söylememize rağmen tazeydi.Bundan sonra seve seve sipariş vermeye devam edeceğiz.
- Soğuk Baklava (Fıstıklı)390 TL
- Cevizli Klasik Baklava250 TL
...n
7 months ago
Mükemmeldi Tazeydi ve Fıstıkları boldu
- Soğuk Baklava (Fıstıklı)1.200 TL
...n
7 months ago
İkram için teşekkürler
...n
8 months ago
Gerçekten tabeladaki yazının hakkını veriolar taze ve sıcaktı
...l
7 months ago
Tulumba sipariş verince tulumba yumuşuyor nedeni bilmiyorum. Ama gidip alınca çıtır çıtır daha lezzetli
- Tulumba Tatlısı210 TL
- Şambali Tatlısı60 TL
...y
2 months ago
şerbeti eksikti ve çıtır olması gereken tatlı yumuşakti ilk siparisimde çıtır çıtır gelen tatlı 2 ve 3. kez tekrarladigimda alakasız kalitede geldi
...z
6 months ago
Diyarbakır Kadayıf burmanız güzel. Fakat baklava ve halka tatlısı aşırı tatlı mısır şurubu gibi geldi. İnşallah değildir. Hayırlı işler.
- Diyarbakır Burma Kadayıf (Cevizli) (Küçük)400 TL
...ı
2 weeks ago
İlk başlarda çok iyidiniz ama son zamanlarda bozdunuz bence, tiramisunun kreması ağır gibiydi çöp😒 sütlü nuriye şekerlenmişti çöp 😒cevizli baklava da idare eder..
- Cevizli Özel Baklava250 TL
...i
6 months ago
taze değildi
...ı
6 days ago
Hepsi birbirinden kötüydü
...M
6 days ago
Tulumba çok hamurdu , şambalide taze değildi içindeki kaymak kurumuştu malasef
...z
1 week ago
çok şeker fazla neden dikkatsiz siz
...k
1 week ago
Berbat
...ı
4 months ago
Kurye 2 saate getirdi valla büyük bir başarı sipariş verirken bir kez daha düşünün.
- Supangle250 TL
...u
3 months ago
Halep tatlısı çok kötüydü şiresi azdı lokmaların şiresi azdı
...r
5 months ago
Hayatımda yediğim en kötü ekmek kadayıfı ve kaymak. Evde 6 kişiyken sipariş verdik. 2. çatalı alan olmadı. 1 kg kadayıf çöpe gitti. Paketlemesi zaten çok kötüydü.
...t
6 months ago
Soğuk baklava bayat ve buzluktan çıkmıştı buzlar üzerindeydi kaymaklı şambali bayattı
- Tulumba Tatlısı210 TL
...l
5 months ago
Mide yakıyor
...i
8 months ago
Bu kadar rezalet bir sipariş görmedim içinde dolgu hiç yok sadece ilk kısmına süs yapmışlar o kadar bayattı zaten
