- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Pırlanta Aile Lokantası
Pırlanta Aile Lokantası Ratings & Reviews
...i
6 days ago
Sıcak geldi, cok lezzetliydi,
- Karışık Kebap330 TL
- Sucuklu Pide180 TL
...ş
1 week ago
lezzet çook iyii siparişle ilgili konularda çok ilgililer çook teşekkür ederim
...r
2 weeks ago
sıcak ve güzeldi hızlı geldi teşekkürler
- Kıymalı Pide170 TL
- Kıymalı Kaşarlı Pide200 TL
...c
5 months ago
Şiş söyledik güzeldi doyurucu
- Burdur Şiş240 TL
- Kaymaklı Kadayıf150 TL
...n
5 months ago
bu işletme yıllardır çizgisini ve kalitesini hiç bozmadı sıcak geldi ve çok lezzetliydi. elinize sağlık
...r
7 months ago
pideler sıcacık geldi,kurye çok güler yüzlüydü teşekkür ederiz
- Kıymalı Kaşarlı Pide200 TL
- Ayran (20 cl.)25 TL
...Ç
7 months ago
Her şey çok lezzetliydi kurye abimize de güler yüzünden dolayı teşekkür ederim
- Lahmacun130 TL
- Kıymalı Kaşarlı Pide200 TL
- Kaymaklı Kadayıf150 TL
...l
8 months ago
o kadar sıcak geldi ki, sanki mekanında servis edilmiş gibi sıcaktı.
- Burdur Şiş240 TL
- Ayran (20 cl.)25 TL
...a
8 months ago
Dedem rahatsız ve bazen beklemeyi bilmiyor rica etmiştim hemen getirdiler sağolsunlar. Bol bol koymuşlar birde. İşiniz hep rast gitsin bol kazançlarınız olsun 🙏🏻🙏🏻
- Kıymalı Kaşarlı Pide200 TL
...t
11 months ago
Tadı madı herşeyi güzeldi tavsiye ederim
- Adana Dürüm200 TL
...n
11 months ago
Siparişimiz hızlı teslim edildi. Kurye arkadaş çok özenliydi sağolsun. Pideleri gayet güzel ve malzemeleri iyiydi. Biz memnun kaldık. Hayırlı işler bol kazançlar diliyorum.
- Beyaz Peynirli Pide170 TL
- Karışık Pide170 TL
...r
11 months ago
Çok çok lezzetliydi söyledikten sonra tadına doyamayıp tekrar sipariş verdik, siparişi getiren abi de kibardı herkese tavsiye ederim.
- Lahmacun130 TL
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide280 TL
...n
11 months ago
Pide söyledim sıcacık geldi ve sebze değil kıyma doluydu salatası ve közlenmiş biberleri tazeydi sabahtan pişirilip beklemiş değildi porsiyon dolu dolu ve doyurucuydu tekrar sipariş vereceğim
- Kıymalı Pide170 TL
- Ayran (20 cl.)25 TL
...R
11 months ago
Öncelikle notumu okuyup ona göre hazırladığınız için çok teşekkür ederim. Ve çok güzel pişirilmiş lezzetli bir pideydi. Elinize sağlık. Kuryenin güler yüzü ve ilgisi için de ayrıca teşekkür ederim
- Kıymalı Kaşarlı Pide200 TL
...t
11 months ago
Çok lezzetli ve büyük porsiyonlardı çok teşekkürler
- Kaşarlı Lahmacun150 TL
- Ayran (20 cl.)25 TL
...ş
8 months ago
Soguk gelmesi haricinde iyiydi.
- Kaşarlı Pide170 TL
- Kıymalı Pide170 TL
...l
10 months ago
pideler tuzsuz gelen poşete ne akmış bilmiyorum bütün su olmuş çorba mı bilemedim çorba almadık bu arada ama yağlı bir su akmış paketler zarar görmüş son siparişimdi
...n
6 days ago
Yediğim en kötü yemek
...n
1 month ago
Şişin pideleri o kadar çok kuru sert ve kağıt gibi çok kötüydü kıymalı etleri tam pişmemiş hiç güzel lezzetli değiller hic tavsiye etmem

