rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Rice
  • Express Delivery

Adana Pilavcısı

CLOSED
Express
Rating 4.1 out of 5 stars, 1000+ reviews
Görükle mah. Üçoluk CAD. No3/3*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...m6/24/2026abi çoğu yerden yediğim yiyeceği beğeniyorum ama pilav konusunda harikasınız lezzetli ve çok fazla abi 2 kişilik pilav süpersiniz elinize saglik
...k5/13/2026inanılmaz güzel ve bütçe dostu öneriyorum
...n2/6/2026çorba güzeldi, ama ekmeği mikroskobik boyutta koymuşlar. pilav da güzeldi. ama pilavın üstüne mısırı yalnızca fısıldamışlar. yani bir yanım tatmin olmuş, diğer yanım sitemkar.
...u1/6/2026porsiyon oldukça bol ve lezzetliydi teşekkürler
...r12/19/2025bayağı bol bol koyulmuştu pilavda tavukta daha öncede birsürü yerden 1.5 porsiyon tavuk pilav yedim diğer yerlere porsiyon açısından bin basar
...a11/21/2025Pilav porsiyon olarak parasının hakkını veriyor fakat süt helvası çok vasat yediğim en kötü süt helvasıydı yenmiyor bile
...l11/6/2025Boll porsiyon gayet lezzetliydi bi daha sipariş verebileceğimiz bir yer
...s10/28/2025Restoranlar arasında yediğim en iyi tavuk 🐔 pilavdı
...ş1/29/2026Tavukları buz gibi, pilav sıcaktı. lezzet olarak pilav güzel tavuk da normaldi
...n1/15/2026süt helvası degil cok katı oilav iyidi baya en iyisi
...z12/24/2025pilav güzel yanındaki tavuklar biraz daha sıcak gelebilir, cacıkta yoğurt tadı alamadım.
...r12/23/2025ciğerli pilava mısır, nohutlu pilava domates istemiştim ikisine de domates koyulmuş. onun dışında elinize sağlık
...r5/13/2026Ciğer miktarı aşırı az 7-8 parça ciğer vardı üzerinde
...z9/4/2025Domates yoktu
...l1/31/2026Kaçtır burdan söylüyorum soğuk ve pilav kokuyor bir kaşık alıp çöpe atıyorum lütfen artık düzeltin
...r1/20/2026ürün hiç ısıtılmadan buz gibi gönderilmiş domatesler beklemekten püre gibi olmuş tadıda hiç güzel değil 500 TL çöpe gitti
...ş1/13/2026Pilav buz gibi geldi süt helvası resmen katı ve bayat. Yiyemedim verdiğim paraya yazık.
...z7/31/20252 saat anca geldi oda yanlış geldi
...r7/5/2025ilk defa bir restorana yorum yapıyorum, arkadaşlar ne fasülye var ne nohut ne tavuk... Pilavı doldurup gerisini koklatmışlar, sıfır olsa sıfır vereceğim
...u12/17/2025Ciğer şaka olacak kadar az geldi. dalga falan geçiliyor galiba adetle koyulmuş.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday12:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0005:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: yunus.kaya.9@hs01.kep.tr

MERSIS number: