- Döner
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Döner Dünyası
Döner Dünyası Ratings & Reviews
...r
3 months ago
Başarılı
- Mega Tavuk Dürüm (120 gr.)200 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...n
3 months ago
çok iyi kurye hem hızlı hem neşeli sağolsun ama restoranı abartı fiyat yükselti bir anda
...n
4 months ago
on numara hizmet kuryeye de teşekkür ederim
...ç
4 months ago
Siparişim hızlı ve sıcak geldi. Paketleme çok iyiydi. Lezzeti de çok güzeldi. Tavsiye ederim kesinlikle.
- Ayran (20 cl.)30 TL
- Tavuk Şiş (1 kg.)700 TL
- Izgara Köfte (1 kg.)1.200 TL
- Kürek Antep Usulü Lahmacun120 TL
...n
4 months ago
Tadı çok güzeldi yemeklerin gayet harikaydı kurye arkadaşla kibarlığından dolayı teşekkür ediyorum
- Coca-Cola (1 L.)90 TL
- Kürek Antep Usulü Lahmacun120 TL
...n
5 months ago
hem lahmacunu çok iyi hemde kuryesi çok iyi çok hızlı ve kibar
...r
5 months ago
yemek çok güzeldi ellerinize sağlık öncelikle. kurye arkadaşa aayrıca teşekkür ederim çok ilgili çok kibar bi arkadaşımız çok da hızlı getirdi
- Su (50 cl.)15 TL
- Sac Tava450 TL
...u
1 month ago
Uzak yerlere getirmesi beni çok mutlu etti
- Mega Tavuk Dürüm (120 gr.)200 TL
- Coca-Cola (1 L.)90 TL
- antep üsülü kaşarlı lahmacun130 TL
...r
6 months ago
Şekerpare kalmadığı belirtilseydi daha iyi olurdu.
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Kürek Antep Usulü Lahmacun120 TL
...I
8 months ago
tavuk ızgara baya lezzetliydi beğendim ayrıca gelen kurye arkadaşın kibarlığından dolayı da teşekkür ederim
...n
2 months ago
Dürümün lavaşı bayattı genel olarak anlam veremediğim kötü bir tad vardı. Tuzlu baharatlı bir tad almam gereken yerde tatlımsı bir tad geliyordu
- Ayran (20 cl.)30 TL
- Coca-Cola (1 L.)90 TL
...i
3 days ago
3 lahmacuna tek kişilik salata konulmuş içecekler lahmacunlar aynı yere koyulduğu için maaf olmuştu
...k
7 months ago
Sipariş 2 saat sonra geldi ve ayrıca pişmemiş şeklide geldi soğuktu ve yenmedi o kadar saat boşuna beklemiş olduk
...I
8 months ago
geçen gün kanat ızgara söyledim kolayı unutmuşlar bugün Adana çorba söyledim çok çok geç geldi gelen yemekler aşırı derecede buz gibiydi gerçekten yiyemedim çok uzun süre sipariş vermeyi düşünmüyorum

