- Doner
- Express Delivery
Bazuka 01 Döner
Bazuka 01 Döner Ratings & Reviews
...ı
4 months ago
mükemmeldi fiyatına göre boyutu iyiydii tavuk tadı ve sos güzeldi
- Bazuka XXL Tavuk Döner Dürüm (180 gr.)400 TL
...a
6 months ago
son zamanlarda yediğim en lezzetli 🐔 dönerdi 👍🏻
- Mega Tavuk Döner Dürüm (Jumbo)320 TL
...l
9 months ago
Gecenin Bu Saatinde Cok Hızlı Teslimat Güler Yüzlü Bir Kurye Ve Tadı Güzel Bir Döner Kazancınız Bol Olsun🙏🏽
...n
5 months ago
beğendim
- Klasik Tavuk Döner Dürüm (80 gr.)230 TL
...i
1 year ago
cok ekmek tadı qldim
...n
2 months ago
Patates kızartması direkt çiğdi, sarımsaklı mayonezde normal bi mayonez kesinlikle op değil
- Bazuka XXL Tavuk Döner Dürüm (180 gr.)400 TL
...n
9 months ago
sosu tavuğu ve lavaşı beğenmedim
...r
10 months ago
Biber göndermeyi unuttunuz galiba
...y
2 months ago
180gr bazuka dönerin 150gramı lavaştan ibaret , turşu desen tatsız tutsuz
...a
2 months ago
aşırı aşırı tuzlu
...u
2 months ago
yediğim en kötü dönerdi
...n
2 months ago
Notlara dikkat edilmemiş döner yanıklarla dolu
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
...ç
2 months ago
Bu firmanın yemek sepetindeki görselleri yekmek veya dürğm görselleri gerçeği yansıtmamaktadır.görselde Başak’a elimize ulaşan başka .
...u
2 months ago
ebat olarak küçük sos olarak çok kötüydü. midem yandı
...a
3 months ago
Siparişim yarım saat olmadan geldi. Ama dönerde patates kızartmasıda buz gibiydi. Patates bayattı . Ve ayrıca garip bir şekilde balık kokusu vardı . Maalesef yiyemedim. Bir daha tercih etmem
...n
3 months ago
Kurye fazla para aldı paramızı geri atın 2 defa çekti
...ş
3 months ago
Dönerim lavaşı yanık geldi tavsiye etmem.
...n
3 months ago
yemek kuru ve soğuktu kaşar tadı yoktu yanına patates kızartması istemiştimgelmedi zaten
...r
4 months ago
Baya kötüydü yediğim en kötü hemde yemedim zaten tavuk kuru sos yok patates soğuktan kemik oldu son siparişti
...n
6 months ago
Tek kelime ile rezaletti hem soğuktu hemde ne tadı vardı ne tuzu sadece lavaş yedik bildiğiniz kesinlikle önermiyorum
...k
6 months ago
Bu kadar mı kötü olur tabuk etini ısıtıp göndermişsiniz ve her zamankinden daha az kalmışsınız lavaş hamur gibi be daha da sayabilirim sizleri tüketici haklarına şikayet edeceğim
...r
9 months ago
Tatlı gelmedi parates te dönerde soğukdu ilk ve son şiparişimdi 55 lirada haram olsun o sizden çıkar :)
...a
10 months ago
biber için ekstra para veriyoruz ona rağmen biber koymuyorsunuz.
...z
10 months ago
45 dakikaya bir Dürüm hazırlamak tamamen skandal! Dürüm içeriğini tarif bile etmek istemiyorum büyük pişmanlık yaşıyorum o kadar!
...ı
10 months ago
Sarımsaklı mayonez yok jumbo olmasına rağmen çok az ve küçük boy geç geldi
...a
5 months ago
Sadece lavaş yedik valla aldığınız parayı haketmiyorsunuz

