- Restaurant Delivery
Simitçi Dünyası Çorum
Simitçi Dünyası Çorum Ratings & Reviews
...k
1 month ago
Siparişim tam zamanında elime ulaştı.. göndermiş olduğunuz minik ve tatlı hediyeniz içinde teşekkür ederim🙏🏻🫠
...z
1 month ago
Kahvaltı güzeldi yanında verilen hediye kahve de çok tatlıydı teşekkürler
- Simit50 TL
- Simitçinin Tostu275 TL
...e
3 months ago
Muhteşem bir yemekti 10 numara 5 yıldız
- Simitçinin Tostu275 TL
- Sade Menemen250 TL
...ü
5 months ago
çok hızlı geldi hediye için de teşekkürler 🙂
- Simitçinin Tostu275 TL
...n
7 months ago
herşey tapteze ve lezzetli yanına koydugunuz küçük ikram için de teşekkür ederim
- Not availableTereyağlı Simit
- Patatesli Poğaça55 TL
- Ayran (200 ml.)40 TL
...r
8 months ago
Tahmin ettiğimden hızlı geldi Paketleme güzeldi yanında ufak bir hediye göndermişler işletme ilgisini gösteriyor teşekkürler.
- Sade Menemen250 TL
...k
9 months ago
Servis şekli muazzam geldi, böreklere söylenecek yok, hediye ince düşünülmüş ve müşteriye özeni fazlasıyla hissettiriyor
- Kaşarlı Açma70 TL
- Rulo Börek70 TL
- Not availableKaşarlı Sucuklu Simit
- Ayran (200 ml.)40 TL
...z
2 months ago
Hız lezzet çok güzel. 1 puanı tostun fiyatının biraz fazla olmasından dolayı kırdım.
...n
9 months ago
Bazen çok taze geliyor sıcacık bazen bayat bildiğin dünden kalma hatta iki günlük gibi özellikle son söylediğim börek
- Simit50 TL
- Not availableAy Çöreği
...ç
10 months ago
Ay ne kadar tatlı bir işletme birde hediye göndermişler çok teşekkür ediyorum emeğinize ellerinize sağlık 😍
...Ç
1 month ago
Başka uygulamada 300 TL olan karışık omlet yemek sepetinde 400 TL
...l
4 months ago
bazlamalı kaşarlı toz söyledik sucuklu bazlamalı tost geldi yiyemedik bu işletme gerçekten çok kötü yapıyor. sürekli buradan söylediğimiz için mi yapıyorsunuz anlamadım yani biraz dikkat edin lütfen
...u
4 months ago
karışık tost istedim sıradan tost geldi içi dolu dolu bekledim ama parasına göre az geldi beğenmedim
...t
11 months ago
cok kötüydü
...Ğ
6 months ago
Hiç güzel değildi hamur yedik resmen midemize oturdu
...n
10 months ago
İçecek sipariş etmeyin boşuna getirmiyorlar :)
...n
10 months ago
Peynirli su böreğim donuk geldi diğer böreği ısıtma gereği bile duymamışlar gerçekten çok kötüydü
...a
1 year ago
Çok kötüydü her şey karışmış dökülmüştü peynir diye küçücük bi şey koymuşlar

