- Ice Cream
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Express Delivery
Bolulu Hasan Usta
Bolulu Hasan Usta Ratings & Reviews
...Y
1 week ago
her şey çok güzel teşekkür ederim
- Profiterol (Aile Boyu Paket)850 TL
- Not availableTavukgöğsü
- Krem Şokola335 TL
...r
1 month ago
Tazeydi ancak kurabiye hariç diğer tek kişilik pasta benim damak zevkime uymadı. Pastadan ziyade sadece bol bol yağlı krema yiyiyor gibi hissettim. Yoksa sorun yok. Kurabiye efsane. Kurye sorunsuz.
...n
2 months ago
Ekler güzeldi lezzetli idi
...u
3 months ago
iyi
- Krem Karamel335 TL
...l
4 months ago
Teşekkürler
- Dondurma (500 gr.)790 TL
...r
4 months ago
Ellerinize sağlık.
- Peynirli Su Börek (Adana Usulü)270 TL
- Portakallı Pikan Cevizli Kurabiye (250 gr.)295 TL
...r
4 months ago
İki pasta da taze ve çok lezzetliydi fıstık gibi pasta favorim oldu yanına mum rica etmiştim koymuşlardı çok teşekkür ederim
- Cevher (Fıstık Gibi Pasta 1 Kişilik)380 TL
- Zirve (Orman Meyveli Pasta 1 Kişilik)355 TL
...l
5 months ago
Bolulu başka.
- 6'lı Tatlı Kampanyası2.010 TL
...n
5 months ago
mukemmel
...n
7 months ago
ürünlerin tamamı efsane paketleme mükemmel kurye son derece nezaketli çok teşekkür ediyorum
...n
8 months ago
Nefis
...r
8 months ago
Pastada kurabiyede tazecikti.Ellerinize sağlık.
- Zirve (Orman Meyveli Pasta 1 Kişilik)355 TL
- Portakallı Pikan Cevizli Kurabiye (250 gr.)295 TL
...H
10 months ago
teşekkür ederim vaktinde ve eksiksiz geldi
- Kazandibi335 TL
...l
10 months ago
Tereddütsüz en güzeli...
- Kaymak (Porsiyon)80 TL
- Aşure335 TL
- Peynirli Su Börek (Adana Usulü)270 TL
- Şekerpare (500 gr.)590 TL
...l
11 months ago
Her zamanki gibi harika, teşekkürler :)
- Profiterol360 TL
- Fırın Sütlaç335 TL
- Keşkül335 TL
- Şekerpare (250 gr.)295 TL
...u
1 month ago
idare eder
...d
6 months ago
Tereyağı tadı fazla
...u
6 months ago
Aşureye nar koymamışlar bir yıldız kırdım.
- Aşure335 TL
...N
1 year ago
kurye on numara efendi çok güler yüzlü idi
...l
2 weeks ago
Ekmek kadayıfını kaymaksız sattığınız yetmiyormuş gibi,adet kaymaga 80tl fiyat koyup,eskiden dikdörtgen,daha büyük olan kaymagi minnacık yapmışsınız. Vallahi bravo!
...n
2 months ago
Servis istedik gelmedi
...n
2 months ago
Diğerleri iyiydi ama Profiteroller bayattı
...n
7 months ago
kalite düştü çikolata seviyesi zayıf sütlü de eski lezzet yok
...r
9 months ago
Lezzeti güzel fakat porsiyonlar iyice küçültülmüş gerçekten yazık , fiyat ve miktar hak değil tekrar sipariş vermeyeceğim
- Tavukgöğsü Kazandibi335 TL
...n
8 months ago
Ufacık kaymağa dünyanın parasını almaları yetmiyor bir de tadı bozuk, önermiyorum
...u
Today
çok pahalı aşure söyledik çok az geldi lapa gibiydi
...l
1 month ago
Her zaman büyük üçgen dilim geliyordu fakat bu siparişte kare küçücük bir dilim geldi.
...1
2 months ago
çok kötüydü,krem karamel içimi bulandırdi, şekerpare,hiçbir tadı yoktu,ekmek kadayıfı kokuyordu,gelen kaymak ise şaka gibi minicik koyulmuş,yazık bu son siparişimiz,bir daha asla
...n
3 months ago
Ekmek kadayıfı gerçekten bir rezaletti bayattı yanında istediğim bir porsiyon kaymak 75 tlydi ama porsiyonla ilgisi yok zahmet edip yarım kaşık koymuşlar. Fırın sütlaçlarımızdan birisi eksik geldi.
...n
4 months ago
Trileçe bayattı

