- Ev Yemekleri
- Köfte
- Express Teslimat
Köfteciyiz Biz
Köfteciyiz Biz Değerlendirmeler
...l
3 Hafta Önce
Lezzet süper doyurucu ve tertemiz paketleme
- Ekmek Arası Köfte425 TL
...m
4 Ay Önce
Çok lezzetli. Köfte konusunda tek tercihim. Lütfen kg ile çiğden köfte satışınızı da paket servislerde satışa açın. Teşekkürler.
- Bizim Anne Köftesi520 TL
...m
4 Ay Önce
Lezzet ve hız olarak güzeldi. Zaten malzeme kalitesinden de anlaşılıyor. Sadece yanına turşu biber de koysaydınız daha güzel olurdu. Teşekkürler.
...n
5 Ay Önce
Çok lezzetliydi ve doyurucuydu. 20 aylık kızıma güvenle yedirttim. çizgiyi bozmazsanız en iyisisiniz
- Ekmek Arası Köfte425 TL
- Beğendili Köfte650 TL
- Bizim Anne Köftesi520 TL
...m
7 Ay Önce
Köfteci Ünvanını sonuna kadar hakeden bir lezzet.Köfteci adı altında bize hazır ve ya katkı maddeli köfte yediren onca işletmeden sonra gerçekten anne köftesi tadında olması mutlu etti.Umarım değişmez
- Ekmek Arası Köfte425 TL
- Bizim Anne Köftesi520 TL
...z
7 Ay Önce
Kesinlikle yediğim en iyi köfteler ve mezeler. Elinize sağlık. Üstelik sıcacık geldi.
- Bizim Anne Köftesi520 TL
...i
8 Ay Önce
İlk kez denedik gayet başarılıydı, ekmeği büyük ve çok güzel, köftesi lezzetli ve doyurucuydu. Köftesi yedikten sonra hiç rahatsız etmedi. Kurye de oldukça hızlıydı.
- Ekmek Arası Köfte425 TL
...k
5 Ay Önce
Özeni ve tazeliği tartışılmaz ama, köfte çok tuzsuz ve baharatsızdı, eti güzel olsa da lezzetsizdi bu yüzden. İçine konan domates, soğan ve marul da tuzsuz olunca, yazık oldu. 10 puan alabilirdi..
...n
9 Ay Önce
Önce ekmek arası siparis etmiştim güzeldi, bu sefer tüm ürünleri tatmak için köfte şöleni tabağını sipariş ettim, köfteler yumuşak ve lezizdi.Begendi sosu ve patates kızartmasıyla da oldukça doyurucu.
...a
5 Ay Önce
500tl ? verdim ama bilmiyorum tamam tadı iyi falanda yani ekmek var köfte yok patetes yok eee ne anladık bu işten ?
...K
3 Hafta Önce
köfteniz hayatım da yediğim en kötü köfteydi bence pişirmeyi deneyin çiğ köfte istesek çiğ köfte söylerdik , beğendide ki sirke tadını söylemiyorum kuryenizi hiç tartışmıyorum parama çok üzüldüm
...n
4 Ay Önce
Köftelerin dışı pişmişti içi çiğdi resmen pembe. 15 dkda teslim edildi. Fot atıp telafi etmeleri için aradım. Tekrar sipariş vermemi daha sonra gidersek düşeceklerini söylediler. Bir daha tercih etmem
...z
9 Ay Önce
18.09.2025 yağmurlu bir bolu günü..Köftenin iç harcına neden bu kadar sarımsak konulduğunu sorguladığım gün..

