- International
- Toast & Sandwich
- Express Delivery
The Crush
The Crush Ratings & Reviews
...n
1 week ago
incirli mozerellalı sandviçi söyledim ben bayıldık arkadaşlarımla , tavsiye ederim
...r
1 week ago
Kaç kere sipariş verdim bilmiyorum ama günün her saati yiyebilirim,elinize sağlık harika harikaa
...ü
4 weeks ago
Güzel ve Marjinaldi yarısıyla bile doydum.
- Crush 5615 TL
...ı
1 month ago
Mükemmel lezzet ...
...N
1 month ago
aşşşırı lezzetliydi💯
- Crush 4615 TL
...E
1 month ago
Cok lezzetliydi❤️
...l
1 month ago
Her zamanki gibi çok beğendim. Hızlı ve özenle geliyor. Aşırı doyurucu ve lezzetli. Not kısmına yazdığımız şeyleri dikkate almaları çok hoş
- Crush 2555 TL
...ı
2 months ago
Daha önce acı reçelli sandviçini çok beğenmiştim, cookieleri de oldukça başarılı.
- Not availableÇikolatalı Cookie
...n
2 months ago
Her zaman Crush 2 yi yiyordum...bu sefer Crush 5 denedim...artık favorim Crush 5 oldu... gerçekten içi bol,doyurucu ve lezzetliydi...tavsiye ederim
- Crush 5615 TL
...k
2 months ago
Harika çok beğendim
...a
3 months ago
Malzemeler gayet kaliteli ve taze, tadı çok güzel. Porsiyonu benzerlerine göre daha küçük görünse de ideal olduğunu düşünüyorum. Kullandıkları zeytinyağı da çok hafif çok güzel geldi.
- Su (50 cl.)35 TL
- Crush 1465 TL
...i
3 months ago
Harika bir sandviç incir detayına bayıldım ❤️
- Crush 7755 TL
...ı
3 months ago
Geçen sefer churros u yemiştim çok güzeldi bu sefer de lotuslu cookie sini denedim tatlıları aşırı lezzetli.
- Not availableÇikolatalı Cookie
...ş
3 months ago
İlk kez denemek için söyledim çok çok memnun kaldım her şey çok taze malzeme dolu doluydu ayrıca bir cookie söyledim iki tane gönderip minik bi ikramda da bulunmuşsunuz çok teşekkür ederimm
- Not availableÇikolatalı Cookie
- Crush 7755 TL
...k
3 months ago
Güzel ve tazeydi, sadece rokanın biraz daha az ve sapları ayıklanmış bir şekilde olmasını isterdim
- Crush 6635 TL
...i
2 months ago
Malzemeler kalitesiz değil fakat çok lezzetli de değildi.Ekmeği yeni yapılmamıştı,taze değildi ve buz gibiydi yeni dolaptan çıkmış gibi. Benzer başka yerden yediğim çok daha iyiydi. Ekmeği taze olmalı
...u
2 weeks ago
Hayatımda yediğim en kötü sandvic olabilir o kadar kötüydü ki balzemişi gelip direkt ağzıma dökseydiniz dahaz midem bulanırdı ki normalde çok severim ilk deneyişimdi burayı maalesef kötü bi deneyimdi
...n
2 months ago
İçine bozuk çilek koymuşsunuz hemde 1 tane okadar para veriyorum bozuk çilek koyuyorsunuz çok ayıp gerçekten

