rider-banner-icon

Şandede Pizza

Rating 4.8 out of 5 stars, 500+ reviews
1017 . SK. no 10a
...ı6/21/2026bayılıyorum bu restorantın pizzalarının
...k6/12/2026müthiş
...t6/9/2026Her zamanki gibi çok güzeldi, elinize sağlık 🩷
...r5/25/2026çok lezzetli üstelik sıcacık
...r5/18/2026çok lezzetli emeği geçen herkese teşekkürler
...i5/12/2026en iyi pizza çoookkkk sıcak geldi bayıldım
...k5/9/2026Bilinen tüm markaları unutturan pizzacı..
...i4/29/2026BIZIM EN SEVDİĞİMİZ PİZZA😚🤙🏻💖💖💖💖
...r4/23/2026Yıllardır hiç üzmediler. Standartlarını hiç bozmadılar. Parasını fazlasıyla hakeden pizzalar yapıyorlar. Ellerinize sağlık.
...n4/16/2026vazgeçilmez.
...l3/29/2026cok iyiydi notlar dikkate aliniyo tesekkurler
...l3/29/2026cok tesekkurler iyiydi elinize saglik
...r3/25/2026elinize sağlık
...r3/19/2026Daha iyisini bulamazsiniz siparis notlarina onem veriyorlar cok tesekkur ederim.
...n3/2/2026her zamanki gibi efsane.
...z12/20/2025Bilindik yerleri unutun burasi efsane bir restoran,pizzanin piri bol malzemeli asiri lezzetli... ellerinize saglik🤩
...n1/19/2026mükemmel
...n1/10/2026her zamanki gibi mukkemmel sıcak geldi ve bol malzemeli
...n11/27/2025bol malzemeli lezzetli ve doyurucu
...n11/26/2025bol malzemeli ve doyurucuydu
...Ş10/21/2025Çok lezzetli pizza
...m10/8/2025Gerçekten çok başarılı
...a10/7/2025Bol malzemeli lezzetli sıcacık pizza yemek istiyorsanız mutlaka bi şans verin derim :)
...a9/26/2025Yorumlara bakarak sipariş vermiştim gelen pizzaya şok oldum bayıldımmm,ellerinize sağlık gerçekten kurumsal pizzacılardan çok çok daha güzel bol malzemeli ve sıcaktı.kurye de çok nazikti teşekkürler😊
...u8/18/2025Ellerinize saglik cok lezzetliydi
...i8/4/2025Bolll melzemeli bi pizzaydı, pişmesi hamuru çok iyiydi, sucuksuz bir alanı yoktu gerçekten kurumsal firmalardan çok daha iyi bi pizzaydı. Bolca ketçap mayonez koymuşlar. Patates çok boldu çok beğedik
...t4/17/2026Yani hala çok güzel gerçekten ellerinize sağlık ama sanki eskiden daha bol malzeme oluyordu. Bir de lütfen başka pizzacılarda olan pizza baharatını da gönderin, bence bu büyük bir eksik.
...n12/29/2025Kurye abim çok pozitif ve kibardı, pizza biraz fazla pişmiş kenarları yanmıştı onun dışında güzeldi.
...ı12/27/2025Pizzanın tabanı çok kalındı börek gibi harici sorun yoktu iyiydi genel olarak elinize sağlık
...i5/12/202610000/10000🤩
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:45

Restaurant information

KEP Address: recep.sandede@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Recep Şandede

Şandede Pizza