- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Akın Özen Restaurant & Patisserie
Akın Özen Restaurant & Patisserie Değerlendirmeler
...r
1 Hafta Önce
Her şey çok taze kurye çok kibardı teşekkürler
- Not availableKöy Peynirli Sandviç
- Sucuklu Tost410 TL
...n
2 Ay Önce
hızlı lezzetli özenli teşekkür ederim
- Not available4-6 Kişilik Yaş Pastalar
...z
4 Ay Önce
Her şey çok taze ve lezzetliydi,yıllardır vazgeçemediğimiz tek isim gerçekten her şey çok güzel
- Profiterol260 TL
...i
6 Ay Önce
Yağmurlu havada getirdikleri için emeklerine sağlık teşekkür ederim
- Not availableBülbülyuvası
- Şöbiyet1.260 TL
...z
7 Ay Önce
Kuru pasta için tuzlu olmasını rica etmiştim notumu dikkate alıp o şekilde göndermişler şu ana kadar buradan aldığım , sipariş ettiğim ürünlerden memnun olmadığım olmadı , kalite
- Not availableSoğuk Sandviç
- Klasik Kuru Pasta370 TL
...r
8 Ay Önce
Her şey çok iyiydi notları dikkate aliyorlar
...k
9 Ay Önce
öğrenci dostu bi işletme hem ürünleri hem insanlıkları 10/10
...e
9 Ay Önce
Diyet sandviç çok iyiydi. Ve tebrik ediyorum ilk defa uşakta diyet ürün deneyen bir yer gördüm hep aynı şeyler. Bir de fit ve/veya normal bowllar yapsanız çok iyi olacak bu yenilikçilik sizde var
...z
9 Ay Önce
Çok ilgililer lezzetler deseniz mükemmel. Çok da kısa sürede geliyor daha ne olsun
...u
10 Ay Önce
taze ve güzeldi
...r
10 Ay Önce
sucuklu simitteki sucuk kalotesi kötü ancak malzeme bol. ezine peynirli cevizli sandviçtw ezine peyniri yok kalitesiz beyaz peynir var. tereyağlı kapama fiyatına gore pahali. genel itibariyle taze.
...z
10 Ay Önce
Triliçe çook güzel fakat tiramusuyu beğenmedim ekşi bir tat vardı
...z
10 Ay Önce
Buranın tatlarını çok seviyorum resmen bağımlısı olduk restaurant da bunun farkında olmalı hemen zam getirdi ürünlerine. Ama olumsuz bir şey var olmayan ürünleri göstermezseniz bizde sipariş vermeyiz
...z
10 Ay Önce
Kurye beye çok teşekkür ederim yanlış adres vermeme rağmen adresimi buldu getirdi ve çok nazikti
...e
4 Ay Önce
Çok hızlı teslim edildi simit almıştım ama poğaça gönderilmiş. kruvasan mükemmel 😍
- Çikolatalı Kruvasan190 TL
...y
6 Ay Önce
Ne söylersek söyleyelim, özenli, lezzetli, taze ve hızlı geliyor. Gözleme, Uşak'ta yediğim peyniriyle, hamuruyla en lezzetlisiydi. Lütfen hep böyle kalın.
- Çıtır Simit25 TL
- Tiramisu255 TL
...n
7 Ay Önce
Bu bilmem kaçıncı siparişim hayr abicşm hepsi mi iyi olur ya emeklerinize sağlık birde biten ürün için olanı koyarak ücret almamanızda bu işte uzun süre olduğunuzun kanıtı
- Ekler950 TL
- Karışık Meyveli Adet Pasta325 TL
...z
10 Ay Önce
Tatları çok güzel teslimatta hızlı fakat 1 hafta içinde inanılmaz zamlandı.
...i
10 Ay Önce
Muhtesem. çok tesekkür ederim. iyi günler
...k
10 Ay Önce
sıcacık taze geldi inanılmaz güzell simitleri var asla rahatsız etmed teşekkürler
...r
10 Ay Önce
Siparişi verdikten sonra 10 dk sonra geldi taze ve lezzetliydi teşekkürler
...n
5 Ay Önce
sade istemiştim tam buğday ekmeği zeytinli geldi
...s
6 Ay Önce
Sucuk kaşarlı simit siparişi verdim domates kaşarlı geldi
- Boyoz42 TL
- Çıtır Simit25 TL
...n
1 Hafta Önce
Kavurmalı gözlemesi sıcak ama lezzetsizdi. Dilim pizza buz gibi ve yenilemeyecek kadar sertti. Sipariş eksik geldi içecek yollamamislardi. Bu kadar pahalı olup parasını bu kadar haketmeyen bir siparis
- Combo Sepeti420 TL
...n
10 Ay Önce
Ürünün eksik gelmesi yerine arayıp o ürünümüzden kalmadı deseydiniz keşke başka şeyler seçerdim bunun dışında iyi biraz yağlı ama güzel
...n
1 Ay Önce
Yanlış şipariş geldi
...Z
4 Ay Önce
Size ulaşamadık maalesef elimizde bu vardı bunu gönderdik yazısıyla siparişim olmayan bir şey gönderildi ancak hiç bir şekilde arama kaydı yok! hoş değil siparişimle alakasız başka gönderim yapılması
...m
6 Ay Önce
pastanın dışındaki çikolota kırılmış ve pasta dağılmış geldi
...ş
6 Ay Önce
Kuryenizin üslubu ve hareketleri çok yanlış kendi hatasıyla siparşi yanlış adrese götrdü ve dogru adrese gidince hakkmi helal etmiyrm para kaznmadim dedi notu okusa görecekti kurye yüzünden 1 yıldız
- Uğur Böceği Adet Pasta325 TL
...e
7 Ay Önce
Her zaman kendi istedikleri şekilde ilerliyorlar.. 3 defadır sipariş veriyorum hep eksik hep seçtiğim ürün yerine başka ürün konuluyor. Dikkatli özveri ile çalışıldığını düşünüyorum.

